Ach wat cutequote:Op donderdag 17 december 2009 11:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hip. Ze zijn hier al een winterpeen voor z'n neus aan het halen..
Goede spotquote:Op donderdag 17 december 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vlakbij faculteit Psychologie.
Hoezo dat nou weer?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:50 schreef Bob. het volgende:
Ik wil ook de sneeuw in!Maar ik sta al een uur in de rij voor de douche.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vlakbij faculteit Psychologie.
Hoorde net iemand die het over 1.5 uur hadquote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef Ewaldus het volgende:
Op NS wordt gesproken over wisselstoring op het traject Groningen - Leeuwarden. Enig idee hoe groot de vertraging is?
Stoptreinen rijden gewoon, dus hoogstens krijg je +5quote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef Ewaldus het volgende:
Op NS wordt gesproken over wisselstoring op het traject Groningen - Leeuwarden. Enig idee hoe groot de vertraging is?
Wat doe je m'n foto na johquote:Op donderdag 17 december 2009 13:33 schreef MaxMark het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier een albumpje gemaakt. Foto's van een uurtje geleden
Waar staat jouw foto dan, jong?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doe je m'n foto na joh!
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar staat jouw foto dan, jong?
quote:
Niemand is tot nu toe op komen dagenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef nietzman het volgende:
Alleen als iedereen ook daadwerkelijk komt..
Hoendiepskade 26 begreep ik. Maar gaan we dan serieus een Groningen-FoK!pop bouwen?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:57 schreef Miss_paraplu het volgende:
ikke wil best komen hoor, waar dat dan ? en hoelaat enzo? dicht bij het plantsoen?
quote:You're born, you take shit. You get out in the world, you take more shit. You climb a little higher, you take less shit. Till one day you're up in the rarefied atmosphere and you've forgotten what shit even looks like. Welcome to the layer cake son.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:57 schreef Miss_paraplu het volgende:
ikke wil best komen hoor, waar dat dan ? en hoelaat enzo? dicht bij het plantsoen?
Boteringe de nieuwe tegenover de belchinezen.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef Luco het volgende:
Als er meer volk komt laat ik m'n gezicht ook wel zien!
Je kan vanuit het Centrum best even bij ons langskomen!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou ook graag willen maar ga zo richting centrum dus helaas pindakaas.
Ik weet niet tot hoe laat ik daar benquote:Op donderdag 17 december 2009 14:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Je kan vanuit het Centrum best even bij ons langskomen!
Nu dus wel, tot kwart over 3. Daarna kom je naar het Noorderplantsoen!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet tot hoe laat ik daar ben!
Ja daaaaaaaag, dan heb ik niet genoeg tijd voor chocolademelk en winterseks.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Nu dus wel, tot kwart over 3. Daarna kom je naar het Noorderplantsoen!
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
chocolademelk en winterseks.
Lijkt ie een beetje?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn bijdrage, voor op de schouder van de sneeuwpopaf te halen op mijn dak.
Voor mij niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Luco het volgende:
Half 4 wordt 'm dus niet?
Jammerquote:
We kunnen altijd een uur later afspreken in Plantsoen, zeg half 5? Nietz, kan jij dan ook?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Fok-sneeuwpop. Hoe zag j die voor je?
Met zoeen gezicht? -->
Maar d'r zijn geen leuke, spannende sneeuwafspraakjes vandaag meer?
Je hebt toch straatverlichting?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:01 schreef Bob. het volgende:
Over een uurtje kan ik het misschien ook wel weer aan.Maar is het dan nog niet donker?
En je verwacht anders mij mee te kunnen sleuren in je val?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Als dat doorgaat ga ik wel samen met jou, Luco.
Anders val ik in mn eentje op de grond.
Dan zou ik kunnen. Nietz?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:01 schreef Bob. het volgende:
Over een uurtje kan ik het misschien ook wel weer aan.Maar is het dan nog niet donker?
Nou dan niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef Luco het volgende:
[..]
En je verwacht anders mij mee te kunnen sleuren in je val?
Oja, in Groningen wel!quote:
Ik vang je wel op hoor!quote:
Ik moet net zo ver!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm. Ik wil wel, maar ik moet wel 'vet ver' fietsen in vergelijking met jullie.
Tenminste, vet ver.. wel zo met dit weer.![]()
Ga je bij Luco achterop!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm. Ik wil wel, maar ik moet wel 'vet ver' fietsen in vergelijking met jullie.
Tenminste, vet ver.. wel zo met dit weer.![]()
Uitstekend plan.quote:
quote:
Dat is wel een voordeel.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is wel minder eng, als je dan valt spring je er zo af.
We hebben altijd nog mijn roze meisjesfiets.quote:
En je punt isquote:
Hoe wil je in godesnaam op die fiets achterop zitten?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
We hebben altijd nog mijn roze meisjesfiets.
Slaifquote:Op donderdag 17 december 2009 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie zouden er nog meer gaan dan behalve nietz, jij en eventueel moi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |