Niemand is tot nu toe op komen dagenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef nietzman het volgende:
Alleen als iedereen ook daadwerkelijk komt..
Hoendiepskade 26 begreep ik. Maar gaan we dan serieus een Groningen-FoK!pop bouwen?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:57 schreef Miss_paraplu het volgende:
ikke wil best komen hoor, waar dat dan ? en hoelaat enzo? dicht bij het plantsoen?
quote:You're born, you take shit. You get out in the world, you take more shit. You climb a little higher, you take less shit. Till one day you're up in the rarefied atmosphere and you've forgotten what shit even looks like. Welcome to the layer cake son.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:57 schreef Miss_paraplu het volgende:
ikke wil best komen hoor, waar dat dan ? en hoelaat enzo? dicht bij het plantsoen?
Boteringe de nieuwe tegenover de belchinezen.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef Luco het volgende:
Als er meer volk komt laat ik m'n gezicht ook wel zien!
Je kan vanuit het Centrum best even bij ons langskomen!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou ook graag willen maar ga zo richting centrum dus helaas pindakaas.
Ik weet niet tot hoe laat ik daar benquote:Op donderdag 17 december 2009 14:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Je kan vanuit het Centrum best even bij ons langskomen!
Nu dus wel, tot kwart over 3. Daarna kom je naar het Noorderplantsoen!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet tot hoe laat ik daar ben!
Ja daaaaaaaag, dan heb ik niet genoeg tijd voor chocolademelk en winterseks.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Nu dus wel, tot kwart over 3. Daarna kom je naar het Noorderplantsoen!
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
chocolademelk en winterseks.
Lijkt ie een beetje?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn bijdrage, voor op de schouder van de sneeuwpopaf te halen op mijn dak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |