Is dit in Nederland?quote:
Groningenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is dit in Nederland?Mijn God, in welke sneeuwloze uithoek woon ik nou weer. Oja...Almelo
Hier ook, prachtig gezicht op het platteland!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Groningen![]()
En nu wordt het langzaam lichter buiten en steeds mooier!
Hier in Hilvarenbeek ligt anders helemaal niets, misschien net 2 mmquote:Op donderdag 17 december 2009 08:50 schreef r8ality het volgende:
Inmiddels @ Tilburg @ work gearriveerd en:
SNEEEEEUUUUWWWWWW!
*net al dwars de straat in komen rijden glijden.
Het is alweer opgehouden jaquote:Op donderdag 17 december 2009 08:53 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Hier in Hilvarenbeek ligt anders helemaal niets, misschien net 2 mm
Zo weinigquote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef caspervc het volgende:
Zo werd ik vanmorgen wakker
[ afbeelding ]
Zover ik weet is alle OV in prov Grunn uitgevallen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat ik vanavond wel weer normaal terug kan met de trein vanuit leeuwarden, anders word ik goed link
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat ik vanavond wel weer normaal terug kan met de trein vanuit leeuwarden, anders word ik goed link
Tussen Eindhoven en Tilburg in hier, er ligt hier een halve cm van die teringzooi waar de grassprietjes nog doorheen komenquote:Op donderdag 17 december 2009 07:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Woon jij ook in de Eindhoven-hoek?
Ws. vanmiddag pas.
Dan zit je dicht bij mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
Haulerwijk (oost friesland) 15+ cm dik
het sneeuwt nog steeds
Groningen is slecht.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef TvhN het volgende:
Dat wordt dus waarschijnlijk geen:
- training vrijdag;
- uitgaan zaterdag;
- Groningen - Heerenveen zondag.
Geweldig hoor, dat sneeuw.
Speel dan ook een binnensport.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef TvhN het volgende:
- training vrijdag;
- uitgaan zaterdag;
Mountainbike zou gewoon doorgaan, maar het sneeuwt hier niet dus..quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef TvhN het volgende:
- training vrijdag;
- uitgaan zaterdag;
Roden ligt 30 centimeterquote:Op donderdag 17 december 2009 10:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan zit je dicht bij mij.
Hier sneeuwt het ook nog steeds.
Ik ben jaloers! Mooie foto'squote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef Breathtaking het volgende:
Groningen(Noorderplantsoen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |