Waar?!quote:Op donderdag 17 december 2009 04:40 schreef Pino112 het volgende:
Geen sneeuw in Nieuwleusen.
Ga ik maar weer slapeng
dat deed het toch al?quote:Op donderdag 17 december 2009 05:28 schreef indahnesia.com het volgende:
En, ligt het openbare leven al plat?
Ja waar blijft dat eigenlijk?? DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!EINZ!1quote:
Woon jij ook in de Eindhoven-hoek?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:25 schreef de_boswachter het volgende:
Hier fucking niks
Had al een vrije dag ingecalculeerd omdat ik niet op mijn werk kon komen..... helaas
Roermond.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Woon jij ook in de Eindhoven-hoek?
Ws. vanmiddag pas.
AHAHAHAHA!quote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roermond.
Volgens mij krijgen wij niks hoor
Kom naar het noorden van Nederland, hier ligt echte sneeuw. En niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 17 december 2009 07:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als het goed is gaat het vandaag sneeuwen. Gister sneeuwde het ook wel maar dat was meer miezersneeuw. Zodra het op mn dakraam viel werden het regendruppeltjes. Fake sneeuw dus.
Vandaag wil ik echte sneeuw.
Roermond.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roermond.
Volgens mij krijgen wij niks hoor
Stapelquote:Op donderdag 17 december 2009 07:58 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Kom naar het noorden van Nederland, hier ligt echte sneeuw. En niet zo'n beetje ook
Dan vanmiddag hier geen topic gaan openen met de klacht dat je bent geraakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef 9611Niels het volgende:
SNEEEEEEUUUUUWWW W![]()
Dat wordt legaal spijbelen vanmiddag ivm sneeuwballengevecht!
Tenzij je fataal bent geraaktquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan vanmiddag hier geen topic gaan openen met de klacht dat je bent geraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |