Waar?!quote:Op donderdag 17 december 2009 04:40 schreef Pino112 het volgende:
Geen sneeuw in Nieuwleusen.
Ga ik maar weer slapeng
dat deed het toch al?quote:Op donderdag 17 december 2009 05:28 schreef indahnesia.com het volgende:
En, ligt het openbare leven al plat?
Ja waar blijft dat eigenlijk?? DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!EINZ!1quote:
Woon jij ook in de Eindhoven-hoek?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:25 schreef de_boswachter het volgende:
Hier fucking niks
Had al een vrije dag ingecalculeerd omdat ik niet op mijn werk kon komen..... helaas
Roermond.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Woon jij ook in de Eindhoven-hoek?
Ws. vanmiddag pas.
AHAHAHAHA!quote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roermond.
Volgens mij krijgen wij niks hoor
Kom naar het noorden van Nederland, hier ligt echte sneeuw. En niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 17 december 2009 07:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als het goed is gaat het vandaag sneeuwen. Gister sneeuwde het ook wel maar dat was meer miezersneeuw. Zodra het op mn dakraam viel werden het regendruppeltjes. Fake sneeuw dus.
Vandaag wil ik echte sneeuw.
Roermond.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roermond.
Volgens mij krijgen wij niks hoor
Stapelquote:Op donderdag 17 december 2009 07:58 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Kom naar het noorden van Nederland, hier ligt echte sneeuw. En niet zo'n beetje ook
Dan vanmiddag hier geen topic gaan openen met de klacht dat je bent geraakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef 9611Niels het volgende:
SNEEEEEEUUUUUWWW W![]()
Dat wordt legaal spijbelen vanmiddag ivm sneeuwballengevecht!
Tenzij je fataal bent geraaktquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan vanmiddag hier geen topic gaan openen met de klacht dat je bent geraakt.
Is dit in Nederland?quote:
Groningenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is dit in Nederland?Mijn God, in welke sneeuwloze uithoek woon ik nou weer. Oja...Almelo
Hier ook, prachtig gezicht op het platteland!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Groningen![]()
En nu wordt het langzaam lichter buiten en steeds mooier!
Hier in Hilvarenbeek ligt anders helemaal niets, misschien net 2 mmquote:Op donderdag 17 december 2009 08:50 schreef r8ality het volgende:
Inmiddels @ Tilburg @ work gearriveerd en:
SNEEEEEUUUUWWWWWW!
*net al dwars de straat in komen rijden glijden.
Het is alweer opgehouden jaquote:Op donderdag 17 december 2009 08:53 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Hier in Hilvarenbeek ligt anders helemaal niets, misschien net 2 mm
Zo weinigquote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef caspervc het volgende:
Zo werd ik vanmorgen wakker
[ afbeelding ]
Zover ik weet is alle OV in prov Grunn uitgevallen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat ik vanavond wel weer normaal terug kan met de trein vanuit leeuwarden, anders word ik goed link
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat ik vanavond wel weer normaal terug kan met de trein vanuit leeuwarden, anders word ik goed link
Tussen Eindhoven en Tilburg in hier, er ligt hier een halve cm van die teringzooi waar de grassprietjes nog doorheen komenquote:Op donderdag 17 december 2009 07:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Woon jij ook in de Eindhoven-hoek?
Ws. vanmiddag pas.
Dan zit je dicht bij mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
Haulerwijk (oost friesland) 15+ cm dik
het sneeuwt nog steeds
Groningen is slecht.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef TvhN het volgende:
Dat wordt dus waarschijnlijk geen:
- training vrijdag;
- uitgaan zaterdag;
- Groningen - Heerenveen zondag.
Geweldig hoor, dat sneeuw.
Speel dan ook een binnensport.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef TvhN het volgende:
- training vrijdag;
- uitgaan zaterdag;
Mountainbike zou gewoon doorgaan, maar het sneeuwt hier niet dus..quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef TvhN het volgende:
- training vrijdag;
- uitgaan zaterdag;
Roden ligt 30 centimeterquote:Op donderdag 17 december 2009 10:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan zit je dicht bij mij.
Hier sneeuwt het ook nog steeds.
Ik ben jaloers! Mooie foto'squote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef Breathtaking het volgende:
Groningen(Noorderplantsoen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liever aflasten dan nog meer gevaar op de weg.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:47 schreef ouderejongere het volgende:
het CBR heeft rijexamens afgelast. Nu hadden we eindelijk een generatie rijders kunnen krijgen die niet bang zijn van een beetje sneeuw.
Wie geen snelheid aanhoudt bij een beetje sneeuw meteen laten zakken en voorlopig ook geen nieuw examen.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:48 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Liever aflasten dan nog meer gevaar op de weg.
Hier ook niet. Nou ben er niet rouwig om. 't mag van mij best sneeuwen en vriezen maar niet als ik 's ochtends naar me werk moet.....quote:
Dat noem je toch niet serieus een pakquote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef ouderejongere het volgende:
Vanochtend lag een bij mij een pak van 0,8 cmmorgen komt er meer.
Ja, ook gehad op mijn vorige auto. Maar zo'n zeil is ook een gekloot.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Garage?
Of anders zo'n beschermingdingzeil kopen
Sneeuw van je auto vegen met een zachte veger. Dat ding kun je in je kofferbak gooien.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ook gehad op mijn vorige auto. Maar zo'n zeil is ook een gekloot.
Je hoeft dan wel niet te krabben maar dat zeil moet je er ook zien af te halen.... Ook moet je eerst al dat sneeuw eraf vegen enzo. En waar laat je dat ding? In huis smelt al dat sneeuw en wordt de handel zeiknat. Nee, geen succes.
Dan maar ff krabben of dat ontdooigoedje van de HEMA op de ruiten sprayen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |