Liever aflasten dan nog meer gevaar op de weg.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:47 schreef ouderejongere het volgende:
het CBR heeft rijexamens afgelast. Nu hadden we eindelijk een generatie rijders kunnen krijgen die niet bang zijn van een beetje sneeuw.
Wie geen snelheid aanhoudt bij een beetje sneeuw meteen laten zakken en voorlopig ook geen nieuw examen.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:48 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Liever aflasten dan nog meer gevaar op de weg.
Hier ook niet. Nou ben er niet rouwig om. 't mag van mij best sneeuwen en vriezen maar niet als ik 's ochtends naar me werk moet.....quote:
Dat noem je toch niet serieus een pakquote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef ouderejongere het volgende:
Vanochtend lag een bij mij een pak van 0,8 cmmorgen komt er meer.
Ja, ook gehad op mijn vorige auto. Maar zo'n zeil is ook een gekloot.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Garage?
Of anders zo'n beschermingdingzeil kopen
Sneeuw van je auto vegen met een zachte veger. Dat ding kun je in je kofferbak gooien.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ook gehad op mijn vorige auto. Maar zo'n zeil is ook een gekloot.
Je hoeft dan wel niet te krabben maar dat zeil moet je er ook zien af te halen.... Ook moet je eerst al dat sneeuw eraf vegen enzo. En waar laat je dat ding? In huis smelt al dat sneeuw en wordt de handel zeiknat. Nee, geen succes.
Dan maar ff krabben of dat ontdooigoedje van de HEMA op de ruiten sprayen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |