Oh... Zernike college of hanzehogeschool?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef RickoKun het volgende:
ik hoorde op radio noord dat zernike toen had besloten de hele dag maar dicht te blijven.
Oh, ehhh dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh... Zernike college of hanzehogeschool?
quote:Beste student en medewerker,
Het College van Bestuur heeft besloten dat vandaag de lessen en tentamens uitvallen vanwege de hevige sneeuwval en de chaotische verkeerssituatie.
De verwachting is dat het sneeuwfront vandaag over Groningen blijft liggen. De gebouwen zijn open, zodat studenten die op pad zijn gegaan wel worden ontvangen.
Mocht er nieuwe informatie zijn dan zullen wij dat communiceren via BlackBoard.
Met vriendelijke groet,
Namens het College van Bestuur,
Henk Pijlman
Dat is de Hanze? RuG had gewoon tentamens vanochtend, al was bij 2 v/d 4 tentamens in de Tennishal de docent met de opgaves nog niet gesignaleerdquote:
Op nestor staat dat studenten die vanwege het weer niet bij tts kunnen zijn dit kunnen melden bij de faculteit. Eén dag sneeuw en Groningen ligt weer platquote:Op donderdag 17 december 2009 10:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat is de Hanze? RuG had gewoon tentamens vanochtend, al was bij 2 v/d 4 tentamens in de Tennishal de docent met de opgaves nog niet gesignaleerd
Het is ook wel veul sneeuw, hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef EricT het volgende:
[..]
Op nestor staat dat studenten die vanwege het weer niet bij tts kunnen zijn dit kunnen melden bij de faculteit. Eén dag sneeuw en Groningen ligt weer plat
Ja, idd. Het is niet dat er een klein laagje over het wegdek ligt ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is ook wel veul sneeuw, hoor.
Je hoort altijd weer dit soort dom gezeik als de boel ontregeld raakt. Dan is dat weer 'typisch Nederland'. Bullshit.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef Luco het volgende:
Ach stik, in Zwitserland valt verdomme elk jaar meerdere meters en dat land is toch ook niet meteen ontregeld? Zimbabwe, daar mogen ze klagen over ontregeling door sneeuw, maar niet in fucking Nederland
Daar weten ze er dan ook mee om te gaan malle Pietje.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef Luco het volgende:
Ach stik, in Zwitserland valt verdomme elk jaar meerdere meters en dat land is toch ook niet meteen ontregeld?
Kom je dan meehelpen met een sneeuwpop bouwen voor m'n werk?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
IK HEB IJSVRIJ! En had anders van 9 tot 6!
Ik heb twee rechterhanden, jwz!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Luco het volgende:
[..]
BT, Hoe heb je die foto eigenlijk gemaakt? De ontspanner van je toestel zit toch aan de rechterkant? Heb je twee rechterhanden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |