Berlijn in de winter.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Van mij mag je.
Ik ga er denk ik niet zoveel last van hebben, aangezien ik dan in Berlijn zit.
Pff waar zie je me voor aan. Ik ben geen HBO'er.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
De woordspeling had ik enigszins wel door, maar ik twijfelde of het nou expres of perongeluk ging.
Danku !quote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp
Ik ga ook slapen!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef JH87 het volgende:
Zo even een lange nacht maken. Truste Groningen.
Dat is toevalligquote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen!
Trusten iedereen.
EN QED GAAT ERACHTERAAN!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef nietzman het volgende:
HAHA JOP EN CHIPS GAAN MET ELKAAR NAAR BED.
BT, Hoe heb je die foto eigenlijk gemaakt? De ontspanner van je toestel zit toch aan de rechterkant? Heb je twee rechterhanden ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste Groningse sneeuwbui vastgelegd.
Ik heb om half 9 een tentamen, moet naar Zernike, woon in Helpman. Wordt leukquote:Op donderdag 17 december 2009 07:07 schreef Albert86 het volgende:
Moet wel boodschappen doen met de auto vandaag. Kijken hoe dat gaat op de sneeuw xD Zijn al wat ongelukken gebeurd hoorde ik op de radio.
Hoop voor je dat je zeker anderhalf uur eerder vertrekt?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:08 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb om half 9 een tentamen, moet naar Zernike, woon in Helpman. Wordt leuk
Ik ookquote:Op donderdag 17 december 2009 08:16 schreef JH87 het volgende:
Het begint weer hard te sneeuwen, ik vertrek maar gewoon denk ik.
De eerste 2 uren vallen sowieso uitquote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet of mijn les doorgaat en ze nemen niet op bij de frontoffice. Natuurlijk is blackboard ook niet bijgewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |