Hyves is overratedquote:
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zeg, fiets jij langs Paddepoel naar Zernike?
Je Facebook is wel te vindenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Daar ga je me ook niet vinden denk ik.
TVPen zonder voor te stellen? Verklaar jezelf nader!quote:
Jop Groningen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Daar ga je me ook niet vinden denk ik.
Ik zag je laatst fietsen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
[..]
Je Facebook is wel te vinden
Dat moet dan afgelopen vrijdag zijn. Ik ga je nu wel eng vinden trouwens, waarom herkende je me in godsnaamquote:Op woensdag 16 december 2009 19:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jop Groningen.
[..]
Ik zag je laatst fietsen.
Ik oefen alvast voor een baan bij de AIVD.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat moet dan afgelopen vrijdag zijn. Ik ga je nu wel eng vinden trouwens, waarom herkende je me in godsnaam?
Dan nog, waarom herken je me in godsnaamquote:Op woensdag 16 december 2009 19:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik oefen alvast voor een baan bij de AIVD.
(en dat meldt ik hier)
Je fobo.
Ok, dan zag je ik je niet. Ook goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan nog, waarom herken je me in godsnaam? Ik had verdomme een muts op. Enge lurker
Paar kennen me misschien nog wel vaag.. Ben gewoon weer terug gekomen sinds een pauze van pak-em-beet 2,5 jaarquote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Luco het volgende:
[..]
TVPen zonder voor te stellen? Verklaar jezelf nader!
Klinkt bekend, ik ben rond topic 90 afgehaakt en doe nu zo'n 40 topics weer mee...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:22 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Paar kennen me misschien nog wel vaag.. Ben gewoon weer terug gekomen sinds een pauze van pak-em-beet 2,5 jaar
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Zat jij ooit eerder in dit topic dan?
Topicje nummer 10 al!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Luco het volgende:
Nieuwe inwoner meldt zich ook maar!!!
Zit in Zeeheldenbuurt/Hoendiepflat
Het is dan ook een vet gave flat als je net nieuw bent in de stadquote:Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Echt half Groningen heeft in die flat gewoond.
Vanaf wanneer ben jij in dit topic te vinden dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohmy Bob.! Je was er ook eerder?
Ik heb zoveel gemist in mijn virtuele fok!leven.
Nou, ik had in 1996 al internet en ik heb de eerste negen jaar van Fok! helemaal gemist.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Jawel, Groningen-topic pauzes zijn hip.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarover?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Bob. het volgende:
En nu moet ik mijn essay af maken, anders kan ik nooit naar m'n jaarclub.STIL ALLEMAAL!
Best wel heel erg lang en best wel heel erg veel al.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben jij in dit topic te vinden dan?
Azië. En nu moet ik eigenlijk wel een kick-ass essay schrijven omdat ik Azië tof vind, maar ik kan mezelf er niet toe zetten.quote:
Eens.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is dan ook een vet gave flat als je net nieuw bent in de stad
Dat is inderdaad wel heftig.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
Tsjah, we konden deze maand de dubbele huur niet dragen en hadden ivm beiden een nieuwe baan ook geen tijd om direct al veel dagen vrij te nemen, dus daarom moest het maar zo op t laatst allemaal.
Ik vind Groningen verlaten heel erg jammer, ga het echt missen. Vooral mijn vrienden en ons huisZo'n huis op zo'n plek vinden we nooit weer terug in de toekomst.
De reisafstanden ga ik niet missen. 6 uur per dag in de auto + 8.5 uur werken komt me wel aardig de strot uit, heb ongeveer 1.5 uur per dag vrije tijd (over 3 kwartier ga ik weer naar bed)
Ja, dat laatste is dan begrijpelijk. Dat komt dan wel weer goed uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
Tsjah, we konden deze maand de dubbele huur niet dragen en hadden ivm beiden een nieuwe baan ook geen tijd om direct al veel dagen vrij te nemen, dus daarom moest het maar zo op t laatst allemaal.
Ik vind Groningen verlaten heel erg jammer, ga het echt missen. Vooral mijn vrienden en ons huisZo'n huis op zo'n plek vinden we nooit weer terug in de toekomst.
De reisafstanden ga ik niet missen. 6 uur per dag in de auto + 8.5 uur werken komt me wel aardig de strot uit, heb ongeveer 1.5 uur per dag vrije tijd (over 3 kwartier ga ik weer naar bed)
Je werkt leeft jou eigenlijk dus nu? Klinkt inderdaad verdomd heftig, bijna net zoveel reizen als dat je op je werk zit...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
Ham-K's.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk je favoriete chips?
Correct. Om 4:30 gaat de wekker weerquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Je werkt leeft jou eigenlijk dus nu? Klinkt inderdaad verdomd heftig, bijna net zoveel reizen als dat je op je werk zit...
Wokkels en Nibbit zijn wel lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ham-K's.
Alleen ik eet geen kaas, en daar zit kaas in, dus dat `kan' ik niet meer eten![]()
Dus dan maar ehm.. nibb-it? paprika wokkels? Zoiets
Dat is zo.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wokkels en Nibbit zijn wel lekker
Dan moet ik eerst naar de winkel.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is zo.
Wilde je me trakteren op chips?
De eerste treinen rijden toch om 5 uur pas?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Correct. Om 4:30 gaat de wekker weer![]()
Als ik het met het OV moest doen was ik helemaal gek geworden, met de auto is het nog wel vol te houden
Oh.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar de winkel.
Je hebt ook nog steeds geen hoi teruggezegd.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Astrid moet zo weer leren.
Nog maar 3 pagina's oid en ik kan me er niet tot zetten terwijl ik het per se vandaag af wil hebben.
Neuh heb al gegeten, maar ik eet om half 10/ 10 meestal nog wat. EN TOCH POTEVRDIERDEBBULTJES AFGEVALLEN GVD... Ooit was ik nog 86 kilo... en nu net 81 volgens de weegschaalquote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Je dacht, ik doe het vandaag simpel?
Oh,quote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook msn maar dit is ook goed.
Hai Arne.quote:
Komt van het stilzitten?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:24 schreef Slaif het volgende:
[..]
Neuh heb al gegeten, maar ik eet om half 10/ 10 meestal nog wat. EN TOCH POTEVRDIERDEBBULTJES AFGEVALLEN GVD... Ooit was ik nog 86 kilo... en nu net 81 volgens de weegschaal![]()
Mn identiteit wat doe je...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hai Arne.
[..]
Komt van het stilzitten?
Ik ben ook wat kilo's kwijt geloof ik.
Ik heb geen van beide, dus weet ook niet waar het aan licht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef Q.E.D. het volgende:
Spieren hebben ook een hogere dichtheid dan vet.
Ja duh.quote:
ik ben gezakt in de fok top 500.. stond ooit op 25, nu op 27quote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Dag dag 19.999 posts, welkom 20.000 posts.
Een nieuw dieptepunt.
oh sorry hoorquote:
De woordspeling was te subtiel he... mijn fout.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef nietzman het volgende:
ARGHL DEXTER.
http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.aspquote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef 2cv het volgende:
Is er ook een webcam die de Grote Markt in de gaten houdt ? Dit i.v.m. het opbouwen vna het Glazen Huis van 3FM.
Ken d'r al een brandbom op?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dat glazen huis staat er al.
Gewoon die boom in de fik zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |