Ik moet zeggen dat het ook al beter gaat, hier in Kopenhagen neem ik ze wel vaak mee omdat iedereen me bang heeft zitten maken over enorme boetes. Maar ze herkennen me ondertussen al wel bij de fietsenwinkel omdat ik zo vaak nieuwe kom halen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Lampje neem ik in de winter standaard mee samen met sleutels/mobiel/beurs etc.
Je moet gewoon jezelf trainen Bob. om zulke dingen niet te vergeten.
Fietsers zijn echt rampzalig slecht te zien zonder licht. Ik heb m'n licht altijd aan m'n tas (thv) m'n linkerschouder zitten. Heb mezelf nu zelfs aangeleerd om als ik denk dat een auto me niet ziet bewust rechtop te gaan zitten en m'n schouder die kant op te bewegenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het ook al beter gaat, hier in Kopenhagen neem ik ze wel vaak mee omdat iedereen me bang heeft zitten maken over enorme boetes. Maar ze herkennen me ondertussen al wel bij de fietsenwinkel omdat ik zo vaak nieuwe kom halen.
En is het echt zo lastig om fietsers zonder licht te zien 's avonds als je in de auto zit Maok?
Want je hebt tegenwoordig zo belachelijk veel lantarenpalen dat ik op de fiets in ieder geval iedereen van verre aan zie komen.
Drank en etenswaren klopt wel, maar sigaretten zijn het enige wat hier juist goedkoper is dan in Nederland, wel grappig omdat ze beweren dat ze alleen dingen die slecht voor je zijn duur maken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:13 schreef Q.E.D. het volgende:
Boetes geloof ik wel
Belasting op drank, sigaretten (niet dat ik rook) en etenswaren is ook hoger in Scandinavië
Vanuit de auto is het wel wat lastiger om te zien ja, sowieso: een lampje kost 6 euro ofzo + batterijen bijgeleverd en één boete is al meer dan 15 euro (?) dus dat lijkt me simpel.
Ja dan wel.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Drank en etenswaren klopt wel, maar sigaretten zijn het enige wat hier juist goedkoper is dan in Nederland, wel grappig omdat ze beweren dat ze alleen dingen die slecht voor je zijn duur maken.
En als ik die lampjes van 6 euro nou 1x per maand kwijt raak, is dat alsnog 72 euro per jaar. En aangezien ik nog nooit een boete heb gehad is geen lichtjes gebruiken dus goedkoper.
Als je dit ziet vanaf de fiets:quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het ook al beter gaat, hier in Kopenhagen neem ik ze wel vaak mee omdat iedereen me bang heeft zitten maken over enorme boetes. Maar ze herkennen me ondertussen al wel bij de fietsenwinkel omdat ik zo vaak nieuwe kom halen.
En is het echt zo lastig om fietsers zonder licht te zien 's avonds als je in de auto zit Maok?
Want je hebt tegenwoordig zo belachelijk veel lantarenpalen dat ik op de fiets in ieder geval iedereen van verre aan zie komen.
Ik heb hier al 5x nieuwe gekocht en ik ben er pas 3 maanden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja dan wel.![]()
Maar 1x per maand kwijtrakenIk heb mijn huidige al bijna 2 jaar.
Ik vind het knap.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb hier al 5x nieuwe gekocht en ik ben er pas 3 maanden.![]()
Als ik thuis ben vraag ik mijn papa wel om mijn normale licht te fixen.(Zodat iemand de eerstvolgende keer dat ik de stad in ga het weer kan slopen
)
Hm oké, kan me voorstellen dat het dan flink irritant kan zijn. Ik zal proberen er vaker aan te denken, ook als in weer in Groningen ben!quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:30 schreef maok het volgende:
Vooral fietsers waar je zelf dus niet met de koplampen van de auto op kunt schijnen omdat je er achter rijdt ofzo (dan zie je tenminste nog reflectors) zijn erg slecht te zien zonder licht.
QFT. Ik voel mij ook gewaardeerd door automobilisten als ik licht aan heb.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:30 schreef maok het volgende:
Vooral fietsers waar je zelf dus niet met de koplampen van de auto op kunt schijnen omdat je er achter rijdt ofzo (dan zie je tenminste nog reflectors) zijn erg slecht te zien zonder licht.
Ik vergeet ze soms van mijn fiets te halen, en dan worden ze gejat. Of ik laat ze ergens liggen, of ze vallen uit mijn zak als ik mijn jas ergens in een kroeg in de hoek gooi ofzo.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vind het knap.
Maar dan verlies je ze zeker buiten? Want ik kan me niet voorstellen dat er opeens 5 lampjes onder je kast of bed liggen.
Hmm. Jammerquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vergeet ze soms van mijn fiets te halen, en dan worden ze gejat. Of ik laat ze ergens liggen, of ze vallen uit mijn zak als ik mijn jas ergens in een kroeg in de hoek gooi ofzo.
Ik zie vaak genoeg mensen die hun lampjes nog aan op hun fiets laten zitten. Ik zet ze dan even uit, maar laat ze wel zitten.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vergeet ze soms van mijn fiets te halen, en dan worden ze gejat.
Ik heb een apart beugeltje op stuur + lampje ooit bij Luuk Westerkamp gekocht. Achterlicht zit er vast op.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:41 schreef maok het volgende:
Ik raak ze ook regelmatig kwijt, maar meestal vind ik ze ook wel weer terug in een tas die ik normaal nooit gebruik ofzo. Ik de zomer heb ik altijd een hele la vol met van die dingen.
Bij de Action kosten ze trouwens maar ¤2,- voor een voor en achtelampje, het klemmetje werkt alleen niet heel erg goed waardoor ze regelmatig vallen maar ze zijn wel zo stevig dat ze dan niet meteen stuk vallen.
Dat geld kan ik ook wel over heen komen stiekem.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Sowieso, als je in Groningen woont is je fiets je vriend. Dus moet je ook zorgen dat je veilig kunt rondfietsen.
Een lampje is dan een kleine investering.
officieel mag je niet eens van die batterijlampen op je fiets hebbenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:44 schreef Bob. het volgende:
Mag je eigenlijk nou wel of niet van die knipperdingen hebben in Nederland?
Maar daar had de politie over besloten dat ze zich er gewoon niet aan gingen houden toch?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
officieel mag je niet eens van die batterijlampen op je fiets hebben
Ik merkte het al.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat geld kan ik ook wel over heen komen stiekem.Maar ik ben de grootse chaoot op de wereld, er aan denken is vooral het probleem.
Officieel mag de politie van mij opbokken en nu vlug.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
officieel mag je niet eens van die batterijlampen op je fiets hebben
Men wilde dat daar strenger op gecontroleerd zou worden, maar de politie heeft aangegeven liever zo, dan helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar daar had de politie over besloten dat ze zich er gewoon niet aan gingen houden toch?
Als fietser moet je een geel of wit voorlicht en een rood achterlicht voeren. Deze hoeven niet op je fiets vast te zitten, maar moeten wel voortdurend schijnen. Knipperenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:44 schreef Bob. het volgende:
Nou ik heb hier voor nog geen 3 euro van die lichtjes gevonden die je met een elastiekje vast maakt, die zijn wel fijn! Misschien neem ik wel een voorraadje mee naar huis.
Mag je eigenlijk nou wel of niet van die knipperdingen hebben in Nederland?
Laat me niet alleen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:59 schreef Bob. het volgende:
Wat is het hier trouwens druk.![]()
Ga ik zomaar niet als laatste naar bed.Daag!
Beter doen ze dat in nederland ook. Rokersquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:30 schreef Q.E.D. het volgende:
In Noorwegen en Zweden is de belasting op sigaretten wel hoger ja
Ik zag in Stavanger nog een pakje van 12 euro waar je in Nederland 4 euro voor betaalt.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:59 schreef kikoooooo het volgende:
Jezus renesite, wat een avonturen van jou op de laatste pagina van het vorige topicJij maakt wat mee zeg, als je niet achter fok zit
hey, ik dacht dat jij gisteren boodschappen had gedaan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:58 schreef pessie het volgende:
Goedemorgen! Ik zie dat we alweer in een nieuw topic zijn beland! Dat gaat wel snel zo, natuurlijk doet iedereen heel goed mee om de 400 te halen voor nieuwjaar!
Moet boodschappen doen. Doeg!
quote:
ja goed, CZ ff wegbrengen heeft mn kop iig leeggemaakt, en t was goed te kunnen napraten gisterquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:21 schreef Wiets het volgende:
[..]
yeah, probeer iets aan m'n postangst te doen.
Hoe is het met jou nu?
En Nietzel? moet jij niet stappen, en al die dingen?
ah, lichamelijke arbeid, goed voor de geest ookquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja goed, CZ ff wegbrengen heeft mn kop iig leeggemaakt, en t was goed te kunnen napraten gister![]()
vandaag de hele dag bezig geweest Land Rover te versjouwen, mijn broer heeft er weer eens twee gekocht.. Allene jammer dat ze compleet gedemonterd waren, maar niet schoon... En dat ze in en uit en weerin de modder moesten en zoMaar ja, weer eens wat anders
En met jou ?
heldquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik deed vroeger altijd irc trivinat op #burries.nlNog eens maandwinnaar geweest ook
Google werkt niet meer?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
linkje?heb mIRC niet meer op deze pc
http://www.kvirc.net/quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
linkje?heb mIRC niet meer op deze pc
Helaas, kleiduif was pas om half 6 thuis. Lukte dus niet meer voordat we naar zn ouders gingen. En vanmorgen moest ie bomen kappen, dus ben ik alleen geweest. Heel raar, in mn eentje met 2 volle fietstassen en een krat achterop, volgeladen... En die vervolgens ook nog de trap op...quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:10 schreef freecell het volgende:
[..]
hey, ik dacht dat jij gisteren boodschappen had gedaan?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, alles weer up en running
Met mIRC kun je geen servers en channels opslaan voor auto-loaden, toch?quote:
Dat kan met mirc welquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Met mIRC kun je geen servers en channels opslaan voor auto-loaden, toch?
Dan had je beter moeten zoeken, het zit er al jaren in.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik kon het niet vinden de vorige keer.
Eens !quote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef Bob. het volgende:
Kerst.
Migraine, goed misselijk. Alles wat ik eet of drink besluit later op de dag via dezelfde weg weer naar buiten te komen... Ben al zo'n 9-10 keer in alle haast naar het toilet gerend om de binnenkant weer eens te mogen bewonderen...quote:
Protip: regel iets waar je in kan braken, scheelt een wandelingquote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Migraine, goed misselijk. Alles wat ik eet of drink besluit later op de dag via dezelfde weg weer naar buiten te komen... Ben al zo'n 9-10 keer in alle haast naar het toilet gerend om de binnenkant weer eens te mogen bewonderen...
Of het ligt aan de Nederlanders.quote:Op zondag 22 november 2009 17:43 schreef Bob. het volgende:
Serieus, wat is dit voor weirdo land.Het hele computer gedeelte van de uni zit opeens vol. Om kwart voor 6 's avonds op zondag. Wtf, ga ergens anders herrie zitten maken mensen.
Wtfquote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef Bob. het volgende:
En Dart Vader met gewrichtsproblemen is net weer naast me gaan zitten.Nu moet ik weer de hele avond naar zijn gehijg en geknak van zijn botten gaan luisteren. Juk.
Als Iteejer nou eens de harde schijven controleert...quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef Bob. het volgende:
En Dart Vader met gewrichtsproblemen is net weer naast me gaan zitten.Nu moet ik weer de hele avond naar zijn gehijg en geknak van zijn botten gaan luisteren. Juk.
Die ging om 17 uur dicht.quote:Op zondag 22 november 2009 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
! Wat doen mensen op ZONDAG in de UB, detering
Kan kloppen, inderdaad.quote:Op zondag 22 november 2009 19:03 schreef Renesite het volgende:
CZ. Kan het zijn dat ik geen advertentie ben tegengekomen van Sebas?Was eens op mensenlinq aan het kijken.
Nee oke.. Dacht dat ik er overheen gekeken had. Maakt niet uit.quote:
Druk zijn met studie misschien? Ga weg met je ':')' man.quote:Op zondag 22 november 2009 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
! Wat doen mensen op ZONDAG in de UB, detering
Doe ik morgen wel weerquote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Druk zijn met studie? Ga weg met je ':')' man.
En naar dames luisteren die over sex praten terwijl ik huiswerk maak.quote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Druk zijn met studie misschien? Ga weg met je ':')' man.
We hadden een leuke van de meet in het plantsoen destijds. Maar dan moet ik even zoekenquote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm, zijn er nog mensen met foto's van Sebas? Die niet al in het topic van 'Dag Sebas' gepost zijn? Zijn ouders hebben me gevraagd om de vele foto's die ik persoonlijk nog heb langs te brengen een keertje. Maar als meer mensen nog foto's hebben, dan zou dat natuurlijk nog extra fijn zijn. Zo ja; via PM plz.
Ik weet dat hij zwaar aan de stap is geweest op een meet in Utrecht en dat hij bij een medeforumlid gecrashed is in de slaapkamer.. die is vanmorgen aan het werk gegaan, terwijl slaif nog sliep.quote:
Typisch geval van voetbalkater.quote:
Als je dat zou willen doen, dankje.quote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We hadden een leuke van de meet in het plantsoen destijds. Maar dan moet ik even zoeken
Stadion an der Alte Forsterei en het Olympia Stadion natuurlijk.quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Typisch geval van voetbalkater.
Ik ga trouwens in de kerstvakantie op een roadtripje naar Berlijn, heb je nog wat moois aan te raden als ik daar toch ben?.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Stadion an der Alte Forsterei en het Olympia Stadion natuurlijk.
We denken een dag of 3-4.quote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Prosac het volgende:
Hoe lang ben je in Berlijn?
Ik kom er bijna elke 3 a 4 jaar en ontdek steeds weer nieuwe dingen. Rondvaart is aan te raden, slenteren over Unter den Linden ook. Verder moet je natuurlijk Tresor ofzo even bezoeken en bruut uit je dak gaan.
Kan dat niet beter in het Sebasser topicquote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb 3 foto's gevonden van een meet in april 2007
Eentje staat DaD bij op, dus die stuur ik even prive naar CZ.
De andere 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan jij niet beter een wc borstel in je neus stoppen?quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kan dat niet beter in het Sebasser topic
Ach ja als het echt grof is plakken we er gewoon nog wat dagen bij.quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Prosac het volgende:
ghehe, niet genoeg.. ik was na een week nog niet klaar vorig jaar.
Wel Hertha - Liverpool kunnen bezoeken toen.
Grulez zit nog in de trein terug overigens.
Ik denk dat jullie makkelijker naar het Sebasser topic kunnen dan dat hij een borstel in zijn neus krijgt.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan jij niet beter een wc borstel in je neus stoppen?
Ik wil m wel helpen met rammen hoorquote:Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie makkelijker naar het Sebasser topic kunnen dan dat hij een borstel in zijn neus krijgt.
Nee.quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kan dat niet beter in het Sebasser topic
wat was dat een zaadpot zeg, wel mooi dat die strafschop nog gepakt werdquote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Prosac het volgende:
ghehe, niet genoeg.. ik was na een week nog niet klaar vorig jaar.
Wel Hertha - Liverpool kunnen bezoeken toen.
Grulez zit nog in de trein terug overigens.
Heel berlijn is mooi. De standaard dingen zijn eigenlijk tof, maar als je toch op een roadtrip gaat (neem aan met de auto) rij dan ook eens door het echte oost berlijn. Het is echt nog steeds een bende in sommige straten, maar dat maakt het ook weer indrukwekkend.quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Typisch geval van voetbalkater.
Ik ga trouwens in de kerstvakantie op een roadtripje naar Berlijn, heb je nog wat moois aan te raden als ik daar toch ben?.
Was niet best inderdaad, desondanks heb ik me uitstekend vermaakt daar. Die lui maar zingen, tijdens een oefenpotje godbetert.quote:Op zondag 22 november 2009 22:20 schreef Luco het volgende:
[..]
wat was dat een zaadpot zeg, wel mooi dat die strafschop nog gepakt werd
Draag ik een blauw jurkje op die foto, TARA? Ik zit me rot te zoeken naar die foto, maar dan kan ik daar nu dus mee stoppen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb 3 foto's gevonden van een meet in april 2007
Eentje staat DaD bij op, dus die stuur ik even prive naar CZ.
De andere 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt als een zwaar brakke motor. Mijn diesel (zelfde motor als in een Lada Niva Diesel) hoeft ook niet een half uur warm te draaien voor je er mee kan rijden.quote:Op zondag 22 november 2009 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Klinkt als een diesel. Maar daar zijn er maar 6 van verkocht in nederland
Ok, dank je.quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Je draagt inderdaad een blauw jurkje op die foto.
Die foto heeft lang in je fobo gestaanquote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dank je.. Ik meende dat ik die foto nog ergens moest hebben maar ik kon 'm nergens vinden. Verder heb ik helaas geen foto's van Sebasser.
Kut nsquote:Op zondag 22 november 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
it's alaaaaaaaaaaaaaaaaaaif
Niet precies die, wel eentje die op dezelfde dag was gemaakt. Is nog steeds m'n hoofdfoto op Hyves.quote:Op zondag 22 november 2009 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die foto heeft lang in je fobo gestaan
Uitgeslapenquote:Op maandag 23 november 2009 08:36 schreef pessie het volgende:
En het is weer ochtend! Iedereen weer aan de studie/werk???
Twee halve liters in de nek van een kale hooliganquote:Op maandag 23 november 2009 08:50 schreef JH87 het volgende:
Fantastische verhalen op het vbl-forum over onze Slaif.
Vakantiequote:Op maandag 23 november 2009 08:36 schreef pessie het volgende:
En het is weer ochtend! Iedereen weer aan de studie/werk???
Vertel vertel!quote:
De trein had een bovenleiding gemolesteerd. Stonden we een stukje voor Amersfoort schothorst in het midden van nergens. Eerst 2 uur in de trein gewacht, waarna we naar buiten moesten en naar het station lopen... Op het station vervolgens weer gewacht en gewacht. Daarna eindelijk de stoptrein naar Zwolle kunnen pakken.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef Slaif het volgende:
[..]
De trein had een bovenleiding gemolesteerd. Stonden we een stukje voor Amersfoort schothorst in het midden van nergens. Eerst 2 uur in de trein gewacht, waarna we naar buiten moesten en naar het station lopen... Op het station vervolgens weer gewacht en gewacht. Daarna eindelijk de stoptrein naar Zwolle kunnen pakken.
Zo doe je dus 6 uur (van 16.20 tot 22.30) over het traject Utrecht-Groningen...
quote:
Een weekend lang zuipen en dan nog autorijden gaat bij mij sowieso niet goed samen. Daarnaast moet je ook je auto nog kwijt zien te raken en doet de trein er 9/10 keer ook maar 2 uur over.quote:Op maandag 23 november 2009 13:47 schreef nietzman het volgende:
Verkapte doodverwensing.
Wil je de rest ook ?quote:
Een acht voor m'n scriptieverdediging én aangenomen. Fuckin 'A.quote:Op maandag 23 november 2009 13:24 schreef JH87 het volgende:
Zo m'n scriptieverdediging ging heel goed heb ik 't idee. Nu maar even m'n sollicitatiegesprek van straks verder voorbereiden.
Feli Jop !!quote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Een acht voor m'n scriptieverdediging én aangenomen. Fuckin 'A.
Wat goed, gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Niets, want ik heb een tentamenonderdeel verneukt vorige week en moet nog wat reflectiedingetjes inleveren.quote:
Dan is hij dus student geworden!quote:Op maandag 23 november 2009 16:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan is hij nog niets,
Dan gaat hij lekker door naar de uni,
yayquote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vanavond wellicht weer even zonder Fok!quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
nope, niet verholpen, ik ga er nu heen en later vanavond een reiser tree rebuild
oh noes, gelukkig ga ik nu slapen slapen dus merk ik er niks vanquote:Op maandag 23 november 2009 19:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Vanavond wellicht weer even zonder Fok!![]()
Gefeliciteerd Jopse.
Volgens mij heeft Iteejer het in 5 minuten gefixd om 21:20 uquote:Op maandag 23 november 2009 23:05 schreef Luco het volgende:
[..]
oh noes, gelukkig ga ik nu slapen slapen dus merk ik er niks van. Trusten stad!
Slapen dus.quote:Op maandag 23 november 2009 23:08 schreef GlowMouse het volgende:
Reiserfs filetree moet vanavond nog, dus vanavond nog een keer downtime. Jullie hebben geluk dat iteejer er zijn nachtrust voor opoffert.
quote:U hebt gezocht op het woord: welterusten.
RESULTAAT
wel·te·rus·ten tw slaap lekker
Februariquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo nietz !
&wanneer wordt hij/zij nog maar verwacht?
Dat was ik ook.quote:
Pielepoi hè!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo nietz !
Ik wacht daar altijd in de stationshal tot de trein er is.quote:
Geen probleem, ik hou ervan om dingen weg te geven en mensen blij te maken.quote:
Geen platte hoor! Gewoon zo eentje met een toeter. Wij hebben onlangs een nieuwe gekocht maar eigenlijk is deze nog gewoon prima. Ik kan het echt niet over m'n hart verkrijgen om zoiets bij het grof vuil te zetten.quote:
Ik zat al op je te wachten.quote:
Heb je in de Harmo niet een prikbord voor dit soort dingen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten.
Ja dus. Hij staat me niet in de weg.
Oh, daar bij de Weberfoyer bedoel je? Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Of in de supermarkt hier om de hoek, misschien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Heb je in de Harmo niet een prikbord voor dit soort dingen?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, daar bij de Weberfoyer bedoel je? Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Of in de supermarkt hier om de hoek, misschien.
ja, alleen is het betaald parkeren, dus de volgende keer kleingeld meequote:Op dinsdag 24 november 2009 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet waar je moet zijn!.
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:33 schreef freecell het volgende:
[..]
ja, alleen is het betaald parkeren, dus de volgende keer kleingeld mee
Goed plan, thnxquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:25 schreef maok het volgende:
Kun je niet bij een buurthuis vragen of je daar een zaaltje kunt huren?
Of bij De Drie gewoon een pan soep naar binnen smokkelen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:25 schreef maok het volgende:
Kun je niet bij een buurthuis vragen of je daar een zaaltje kunt huren?
Jop heeft het weer eens over je.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef Bob. het volgende:
Gaat 't goed Nietz?
Nu eerst een biertje dat beter smaakt dan die bocht die Bavaria maakt...quote:
Gaaf !quote:
Great Pianos is tof.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:58 schreef Prosac het volgende:
Misschien heeft Great Pianos de benedenzaal nog voor huur?
Hoezo?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Flink overrated die website, als je het mij vraagt
Hoog in zn poeperd?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hoezo?
En ik ben ook very high met Nietzman. Maar dat wist ik natuurlijk al.
Jij houdt de staalborstel vast ?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Steek een roestige staalborstel in je aars en ga rondjes draaien.
Niks mis met KEL. Heel fijn subforum.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Luco het volgende:
Jongens, dat soort discussies houden we maar in de kelder.
Moi!
Het is altijd erger als die twee autofetisjisten de kop op stekenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is al tijden het geval hier
Hoe meer drukte hoe beter hierquote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is altijd erger als die twee autofetisjisten de kop op steken
Het is potmetblomme al sinds 1995 officieel Fryslân ! ! ! Dat hele 'Friesland' van jou bestaat niet meer ! ! !quote:
Ik wil ook wel op jou rukken hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is altijd erger als die twee autofetisjisten de kop op steken
Je was jarenlang een man. En nee, ik geloof niet dat je een vrouw bent.quote:
Dat zijn hartjes, geen pompeblêdenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef Luco het volgende:
Alleen jammer van die pompeblèèèèèède in dat RuG wapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |