Kan dat niet beter in het Sebasser topicquote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb 3 foto's gevonden van een meet in april 2007
Eentje staat DaD bij op, dus die stuur ik even prive naar CZ.
De andere 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan jij niet beter een wc borstel in je neus stoppen?quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kan dat niet beter in het Sebasser topic
Ach ja als het echt grof is plakken we er gewoon nog wat dagen bij.quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Prosac het volgende:
ghehe, niet genoeg.. ik was na een week nog niet klaar vorig jaar.
Wel Hertha - Liverpool kunnen bezoeken toen.
Grulez zit nog in de trein terug overigens.
Ik denk dat jullie makkelijker naar het Sebasser topic kunnen dan dat hij een borstel in zijn neus krijgt.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan jij niet beter een wc borstel in je neus stoppen?
Ik wil m wel helpen met rammen hoorquote:Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie makkelijker naar het Sebasser topic kunnen dan dat hij een borstel in zijn neus krijgt.
Nee.quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kan dat niet beter in het Sebasser topic
wat was dat een zaadpot zeg, wel mooi dat die strafschop nog gepakt werdquote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Prosac het volgende:
ghehe, niet genoeg.. ik was na een week nog niet klaar vorig jaar.
Wel Hertha - Liverpool kunnen bezoeken toen.
Grulez zit nog in de trein terug overigens.
Heel berlijn is mooi. De standaard dingen zijn eigenlijk tof, maar als je toch op een roadtrip gaat (neem aan met de auto) rij dan ook eens door het echte oost berlijn. Het is echt nog steeds een bende in sommige straten, maar dat maakt het ook weer indrukwekkend.quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Typisch geval van voetbalkater.
Ik ga trouwens in de kerstvakantie op een roadtripje naar Berlijn, heb je nog wat moois aan te raden als ik daar toch ben?.
Was niet best inderdaad, desondanks heb ik me uitstekend vermaakt daar. Die lui maar zingen, tijdens een oefenpotje godbetert.quote:Op zondag 22 november 2009 22:20 schreef Luco het volgende:
[..]
wat was dat een zaadpot zeg, wel mooi dat die strafschop nog gepakt werd
quote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef Bob. het volgende:
En Dart Vader met gewrichtsproblemen is net weer naast me gaan zitten.Nu moet ik weer de hele avond naar zijn gehijg en geknak van zijn botten gaan luisteren. Juk.
Draag ik een blauw jurkje op die foto, TARA? Ik zit me rot te zoeken naar die foto, maar dan kan ik daar nu dus mee stoppen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb 3 foto's gevonden van een meet in april 2007
Eentje staat DaD bij op, dus die stuur ik even prive naar CZ.
De andere 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt als een zwaar brakke motor. Mijn diesel (zelfde motor als in een Lada Niva Diesel) hoeft ook niet een half uur warm te draaien voor je er mee kan rijden.quote:Op zondag 22 november 2009 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Klinkt als een diesel. Maar daar zijn er maar 6 van verkocht in nederland
Ok, dank je.quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Je draagt inderdaad een blauw jurkje op die foto.
Die foto heeft lang in je fobo gestaanquote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dank je.. Ik meende dat ik die foto nog ergens moest hebben maar ik kon 'm nergens vinden. Verder heb ik helaas geen foto's van Sebasser.
Kut nsquote:Op zondag 22 november 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
it's alaaaaaaaaaaaaaaaaaaif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |