Kan kloppen, inderdaad.quote:Op zondag 22 november 2009 19:03 schreef Renesite het volgende:
CZ. Kan het zijn dat ik geen advertentie ben tegengekomen van Sebas?Was eens op mensenlinq aan het kijken.
Nee oke.. Dacht dat ik er overheen gekeken had. Maakt niet uit.quote:
Druk zijn met studie misschien? Ga weg met je ':')' man.quote:Op zondag 22 november 2009 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
! Wat doen mensen op ZONDAG in de UB, detering
Doe ik morgen wel weerquote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Druk zijn met studie? Ga weg met je ':')' man.
En naar dames luisteren die over sex praten terwijl ik huiswerk maak.quote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Druk zijn met studie misschien? Ga weg met je ':')' man.
We hadden een leuke van de meet in het plantsoen destijds. Maar dan moet ik even zoekenquote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm, zijn er nog mensen met foto's van Sebas? Die niet al in het topic van 'Dag Sebas' gepost zijn? Zijn ouders hebben me gevraagd om de vele foto's die ik persoonlijk nog heb langs te brengen een keertje. Maar als meer mensen nog foto's hebben, dan zou dat natuurlijk nog extra fijn zijn. Zo ja; via PM plz.
Ik weet dat hij zwaar aan de stap is geweest op een meet in Utrecht en dat hij bij een medeforumlid gecrashed is in de slaapkamer.. die is vanmorgen aan het werk gegaan, terwijl slaif nog sliep.quote:
Typisch geval van voetbalkater.quote:
Als je dat zou willen doen, dankje.quote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We hadden een leuke van de meet in het plantsoen destijds. Maar dan moet ik even zoeken
Stadion an der Alte Forsterei en het Olympia Stadion natuurlijk.quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Typisch geval van voetbalkater.
Ik ga trouwens in de kerstvakantie op een roadtripje naar Berlijn, heb je nog wat moois aan te raden als ik daar toch ben?.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Stadion an der Alte Forsterei en het Olympia Stadion natuurlijk.
We denken een dag of 3-4.quote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Prosac het volgende:
Hoe lang ben je in Berlijn?
Ik kom er bijna elke 3 a 4 jaar en ontdek steeds weer nieuwe dingen. Rondvaart is aan te raden, slenteren over Unter den Linden ook. Verder moet je natuurlijk Tresor ofzo even bezoeken en bruut uit je dak gaan.
Kan dat niet beter in het Sebasser topicquote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb 3 foto's gevonden van een meet in april 2007
Eentje staat DaD bij op, dus die stuur ik even prive naar CZ.
De andere 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan jij niet beter een wc borstel in je neus stoppen?quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kan dat niet beter in het Sebasser topic
Ach ja als het echt grof is plakken we er gewoon nog wat dagen bij.quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Prosac het volgende:
ghehe, niet genoeg.. ik was na een week nog niet klaar vorig jaar.
Wel Hertha - Liverpool kunnen bezoeken toen.
Grulez zit nog in de trein terug overigens.
Ik denk dat jullie makkelijker naar het Sebasser topic kunnen dan dat hij een borstel in zijn neus krijgt.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan jij niet beter een wc borstel in je neus stoppen?
Ik wil m wel helpen met rammen hoorquote:Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie makkelijker naar het Sebasser topic kunnen dan dat hij een borstel in zijn neus krijgt.
Nee.quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kan dat niet beter in het Sebasser topic
wat was dat een zaadpot zeg, wel mooi dat die strafschop nog gepakt werdquote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Prosac het volgende:
ghehe, niet genoeg.. ik was na een week nog niet klaar vorig jaar.
Wel Hertha - Liverpool kunnen bezoeken toen.
Grulez zit nog in de trein terug overigens.
Heel berlijn is mooi. De standaard dingen zijn eigenlijk tof, maar als je toch op een roadtrip gaat (neem aan met de auto) rij dan ook eens door het echte oost berlijn. Het is echt nog steeds een bende in sommige straten, maar dat maakt het ook weer indrukwekkend.quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Typisch geval van voetbalkater.
Ik ga trouwens in de kerstvakantie op een roadtripje naar Berlijn, heb je nog wat moois aan te raden als ik daar toch ben?.
Was niet best inderdaad, desondanks heb ik me uitstekend vermaakt daar. Die lui maar zingen, tijdens een oefenpotje godbetert.quote:Op zondag 22 november 2009 22:20 schreef Luco het volgende:
[..]
wat was dat een zaadpot zeg, wel mooi dat die strafschop nog gepakt werd
quote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef Bob. het volgende:
En Dart Vader met gewrichtsproblemen is net weer naast me gaan zitten.Nu moet ik weer de hele avond naar zijn gehijg en geknak van zijn botten gaan luisteren. Juk.
Draag ik een blauw jurkje op die foto, TARA? Ik zit me rot te zoeken naar die foto, maar dan kan ik daar nu dus mee stoppen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb 3 foto's gevonden van een meet in april 2007
Eentje staat DaD bij op, dus die stuur ik even prive naar CZ.
De andere 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt als een zwaar brakke motor. Mijn diesel (zelfde motor als in een Lada Niva Diesel) hoeft ook niet een half uur warm te draaien voor je er mee kan rijden.quote:Op zondag 22 november 2009 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Klinkt als een diesel. Maar daar zijn er maar 6 van verkocht in nederland
Ok, dank je.quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Je draagt inderdaad een blauw jurkje op die foto.
Die foto heeft lang in je fobo gestaanquote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dank je.. Ik meende dat ik die foto nog ergens moest hebben maar ik kon 'm nergens vinden. Verder heb ik helaas geen foto's van Sebasser.
Kut nsquote:Op zondag 22 november 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
it's alaaaaaaaaaaaaaaaaaaif
Niet precies die, wel eentje die op dezelfde dag was gemaakt. Is nog steeds m'n hoofdfoto op Hyves.quote:Op zondag 22 november 2009 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die foto heeft lang in je fobo gestaan
Uitgeslapenquote:Op maandag 23 november 2009 08:36 schreef pessie het volgende:
En het is weer ochtend! Iedereen weer aan de studie/werk???
Twee halve liters in de nek van een kale hooliganquote:Op maandag 23 november 2009 08:50 schreef JH87 het volgende:
Fantastische verhalen op het vbl-forum over onze Slaif.
Vakantiequote:Op maandag 23 november 2009 08:36 schreef pessie het volgende:
En het is weer ochtend! Iedereen weer aan de studie/werk???
Vertel vertel!quote:
De trein had een bovenleiding gemolesteerd. Stonden we een stukje voor Amersfoort schothorst in het midden van nergens. Eerst 2 uur in de trein gewacht, waarna we naar buiten moesten en naar het station lopen... Op het station vervolgens weer gewacht en gewacht. Daarna eindelijk de stoptrein naar Zwolle kunnen pakken.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef Slaif het volgende:
[..]
De trein had een bovenleiding gemolesteerd. Stonden we een stukje voor Amersfoort schothorst in het midden van nergens. Eerst 2 uur in de trein gewacht, waarna we naar buiten moesten en naar het station lopen... Op het station vervolgens weer gewacht en gewacht. Daarna eindelijk de stoptrein naar Zwolle kunnen pakken.
Zo doe je dus 6 uur (van 16.20 tot 22.30) over het traject Utrecht-Groningen...
quote:
Een weekend lang zuipen en dan nog autorijden gaat bij mij sowieso niet goed samen. Daarnaast moet je ook je auto nog kwijt zien te raken en doet de trein er 9/10 keer ook maar 2 uur over.quote:Op maandag 23 november 2009 13:47 schreef nietzman het volgende:
Verkapte doodverwensing.
Wil je de rest ook ?quote:
Een acht voor m'n scriptieverdediging én aangenomen. Fuckin 'A.quote:Op maandag 23 november 2009 13:24 schreef JH87 het volgende:
Zo m'n scriptieverdediging ging heel goed heb ik 't idee. Nu maar even m'n sollicitatiegesprek van straks verder voorbereiden.
Feli Jop !!quote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Een acht voor m'n scriptieverdediging én aangenomen. Fuckin 'A.
Wat goed, gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Niets, want ik heb een tentamenonderdeel verneukt vorige week en moet nog wat reflectiedingetjes inleveren.quote:
Dan is hij dus student geworden!quote:Op maandag 23 november 2009 16:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan is hij nog niets,
Dan gaat hij lekker door naar de uni,
yayquote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vanavond wellicht weer even zonder Fok!quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
nope, niet verholpen, ik ga er nu heen en later vanavond een reiser tree rebuild
oh noes, gelukkig ga ik nu slapen slapen dus merk ik er niks vanquote:Op maandag 23 november 2009 19:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Vanavond wellicht weer even zonder Fok!![]()
Gefeliciteerd Jopse.
Volgens mij heeft Iteejer het in 5 minuten gefixd om 21:20 uquote:Op maandag 23 november 2009 23:05 schreef Luco het volgende:
[..]
oh noes, gelukkig ga ik nu slapen slapen dus merk ik er niks van. Trusten stad!
Slapen dus.quote:Op maandag 23 november 2009 23:08 schreef GlowMouse het volgende:
Reiserfs filetree moet vanavond nog, dus vanavond nog een keer downtime. Jullie hebben geluk dat iteejer er zijn nachtrust voor opoffert.
quote:U hebt gezocht op het woord: welterusten.
RESULTAAT
wel·te·rus·ten tw slaap lekker
Februariquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo nietz !
&wanneer wordt hij/zij nog maar verwacht?
Dat was ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |