SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
oei...... Ik zie net dat deze Niva het begin van een verzameling isquote:Op zondag 22 november 2009 22:18 schreef Mr-T het volgende:
Op deze deze link staat ie inderdaad als gemaakt door Tantal.
De vertaling op de doos is inderdaad Skif. Het lijkt de naam van de vouwwagen te zijn.
Jij bent degene met zakelijk instinct. Ga es ff importeren als je weer in NL bent!quote:Op zondag 22 november 2009 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
WowWat een ontzettend coole reeks autootjes!
quote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef 2cv het volgende:
Vergeet die Lada, kan iemand mij meer vertellen over die leuke vouwcaravan die er achter hangt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee, niks waard. Voor een tientje koop ik die doos van je.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:56 schreef guapo het volgende:
Zijn ze veel geld waard? Ik heb nog een hele schoenendoos vol met Lada miniaturen. Investering dus.
Das nog geen euro per autootje........quote:Op woensdag 25 november 2009 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, niks waard. Voor een tientje koop ik die doos van je.
DAt ziet er uit als een homemade cabrio.quote:Op woensdag 25 november 2009 06:45 schreef NikkelCobalt het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaat die Lada ook echt? Kan niks over een een 2110 cabrio vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |