Pielepoi hè!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo nietz !
Ik wacht daar altijd in de stationshal tot de trein er is.quote:
Geen probleem, ik hou ervan om dingen weg te geven en mensen blij te maken.quote:
Geen platte hoor! Gewoon zo eentje met een toeter. Wij hebben onlangs een nieuwe gekocht maar eigenlijk is deze nog gewoon prima. Ik kan het echt niet over m'n hart verkrijgen om zoiets bij het grof vuil te zetten.quote:
Ik zat al op je te wachten.quote:
Heb je in de Harmo niet een prikbord voor dit soort dingen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten.
Ja dus. Hij staat me niet in de weg.
Oh, daar bij de Weberfoyer bedoel je? Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Of in de supermarkt hier om de hoek, misschien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Heb je in de Harmo niet een prikbord voor dit soort dingen?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, daar bij de Weberfoyer bedoel je? Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Of in de supermarkt hier om de hoek, misschien.
ja, alleen is het betaald parkeren, dus de volgende keer kleingeld meequote:Op dinsdag 24 november 2009 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet waar je moet zijn!.
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:33 schreef freecell het volgende:
[..]
ja, alleen is het betaald parkeren, dus de volgende keer kleingeld mee
Goed plan, thnxquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:25 schreef maok het volgende:
Kun je niet bij een buurthuis vragen of je daar een zaaltje kunt huren?
Of bij De Drie gewoon een pan soep naar binnen smokkelen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:25 schreef maok het volgende:
Kun je niet bij een buurthuis vragen of je daar een zaaltje kunt huren?
Jop heeft het weer eens over je.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef Bob. het volgende:
Gaat 't goed Nietz?
Nu eerst een biertje dat beter smaakt dan die bocht die Bavaria maakt...quote:
Gaaf !quote:
Great Pianos is tof.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:58 schreef Prosac het volgende:
Misschien heeft Great Pianos de benedenzaal nog voor huur?
Hoezo?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Flink overrated die website, als je het mij vraagt
Hoog in zn poeperd?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hoezo?
En ik ben ook very high met Nietzman. Maar dat wist ik natuurlijk al.
Jij houdt de staalborstel vast ?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Steek een roestige staalborstel in je aars en ga rondjes draaien.
Niks mis met KEL. Heel fijn subforum.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Luco het volgende:
Jongens, dat soort discussies houden we maar in de kelder.
Moi!
Het is altijd erger als die twee autofetisjisten de kop op stekenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is al tijden het geval hier
Hoe meer drukte hoe beter hierquote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is altijd erger als die twee autofetisjisten de kop op steken
Het is potmetblomme al sinds 1995 officieel Fryslân ! ! ! Dat hele 'Friesland' van jou bestaat niet meer ! ! !quote:
Ik wil ook wel op jou rukken hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is altijd erger als die twee autofetisjisten de kop op steken
Je was jarenlang een man. En nee, ik geloof niet dat je een vrouw bent.quote:
Dat zijn hartjes, geen pompeblêdenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:38 schreef Luco het volgende:
Alleen jammer van die pompeblèèèèèède in dat RuG wapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |