Eens !quote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef Bob. het volgende:
Kerst.
Migraine, goed misselijk. Alles wat ik eet of drink besluit later op de dag via dezelfde weg weer naar buiten te komen... Ben al zo'n 9-10 keer in alle haast naar het toilet gerend om de binnenkant weer eens te mogen bewonderen...quote:
Protip: regel iets waar je in kan braken, scheelt een wandelingquote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Migraine, goed misselijk. Alles wat ik eet of drink besluit later op de dag via dezelfde weg weer naar buiten te komen... Ben al zo'n 9-10 keer in alle haast naar het toilet gerend om de binnenkant weer eens te mogen bewonderen...
Of het ligt aan de Nederlanders.quote:Op zondag 22 november 2009 17:43 schreef Bob. het volgende:
Serieus, wat is dit voor weirdo land.Het hele computer gedeelte van de uni zit opeens vol. Om kwart voor 6 's avonds op zondag. Wtf, ga ergens anders herrie zitten maken mensen.
Wtfquote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef Bob. het volgende:
En Dart Vader met gewrichtsproblemen is net weer naast me gaan zitten.Nu moet ik weer de hele avond naar zijn gehijg en geknak van zijn botten gaan luisteren. Juk.
Als Iteejer nou eens de harde schijven controleert...quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef Bob. het volgende:
En Dart Vader met gewrichtsproblemen is net weer naast me gaan zitten.Nu moet ik weer de hele avond naar zijn gehijg en geknak van zijn botten gaan luisteren. Juk.
quote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef Bob. het volgende:
Die ging om 17 uur dicht.quote:Op zondag 22 november 2009 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
! Wat doen mensen op ZONDAG in de UB, detering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |