Maar daar had de politie over besloten dat ze zich er gewoon niet aan gingen houden toch?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
officieel mag je niet eens van die batterijlampen op je fiets hebben
Ik merkte het al.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat geld kan ik ook wel over heen komen stiekem.Maar ik ben de grootse chaoot op de wereld, er aan denken is vooral het probleem.
Officieel mag de politie van mij opbokken en nu vlug.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
officieel mag je niet eens van die batterijlampen op je fiets hebben
Men wilde dat daar strenger op gecontroleerd zou worden, maar de politie heeft aangegeven liever zo, dan helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar daar had de politie over besloten dat ze zich er gewoon niet aan gingen houden toch?
Als fietser moet je een geel of wit voorlicht en een rood achterlicht voeren. Deze hoeven niet op je fiets vast te zitten, maar moeten wel voortdurend schijnen. Knipperenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:44 schreef Bob. het volgende:
Nou ik heb hier voor nog geen 3 euro van die lichtjes gevonden die je met een elastiekje vast maakt, die zijn wel fijn! Misschien neem ik wel een voorraadje mee naar huis.
Mag je eigenlijk nou wel of niet van die knipperdingen hebben in Nederland?
Laat me niet alleen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:59 schreef Bob. het volgende:
Wat is het hier trouwens druk.![]()
Ga ik zomaar niet als laatste naar bed.Daag!
Beter doen ze dat in nederland ook. Rokersquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:30 schreef Q.E.D. het volgende:
In Noorwegen en Zweden is de belasting op sigaretten wel hoger ja
Ik zag in Stavanger nog een pakje van 12 euro waar je in Nederland 4 euro voor betaalt.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:59 schreef kikoooooo het volgende:
Jezus renesite, wat een avonturen van jou op de laatste pagina van het vorige topicJij maakt wat mee zeg, als je niet achter fok zit
hey, ik dacht dat jij gisteren boodschappen had gedaan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:58 schreef pessie het volgende:
Goedemorgen! Ik zie dat we alweer in een nieuw topic zijn beland! Dat gaat wel snel zo, natuurlijk doet iedereen heel goed mee om de 400 te halen voor nieuwjaar!
Moet boodschappen doen. Doeg!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |