ja goed, CZ ff wegbrengen heeft mn kop iig leeggemaakt, en t was goed te kunnen napraten gisterquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:21 schreef Wiets het volgende:
[..]
yeah, probeer iets aan m'n postangst te doen.
Hoe is het met jou nu?
En Nietzel? moet jij niet stappen, en al die dingen?
ah, lichamelijke arbeid, goed voor de geest ookquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja goed, CZ ff wegbrengen heeft mn kop iig leeggemaakt, en t was goed te kunnen napraten gister![]()
vandaag de hele dag bezig geweest Land Rover te versjouwen, mijn broer heeft er weer eens twee gekocht.. Allene jammer dat ze compleet gedemonterd waren, maar niet schoon... En dat ze in en uit en weerin de modder moesten en zoMaar ja, weer eens wat anders
En met jou ?
heldquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik deed vroeger altijd irc trivinat op #burries.nlNog eens maandwinnaar geweest ook
Google werkt niet meer?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
linkje?heb mIRC niet meer op deze pc
http://www.kvirc.net/quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
linkje?heb mIRC niet meer op deze pc
Helaas, kleiduif was pas om half 6 thuis. Lukte dus niet meer voordat we naar zn ouders gingen. En vanmorgen moest ie bomen kappen, dus ben ik alleen geweest. Heel raar, in mn eentje met 2 volle fietstassen en een krat achterop, volgeladen... En die vervolgens ook nog de trap op...quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:10 schreef freecell het volgende:
[..]
hey, ik dacht dat jij gisteren boodschappen had gedaan?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, alles weer up en running
Met mIRC kun je geen servers en channels opslaan voor auto-loaden, toch?quote:
Dat kan met mirc welquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Met mIRC kun je geen servers en channels opslaan voor auto-loaden, toch?
Dan had je beter moeten zoeken, het zit er al jaren in.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik kon het niet vinden de vorige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |