Dat mensen zo kunnen pratenquote:maar fleurden weer op toen ik zei, wat er ook gebeurt in deze buurt,Heer Jezus beschermt ons.Ze zeiden ja he pap, vorig jaar ook al bij het schieten.....
Ik kreeg een klein beetje braaksel in mijn mond toen ik Heer Jezus beschermt ons lasquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat mensen zo sarcastisch kunnen zijn vind ik meer bijzonder.
Ik wist niet dat ze examen deed. Wat gaat ze in september doen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:08 schreef freecell het volgende:
Nichtje geslaaaaaaaaagd
* freecell trotse tante
Dat was allang bekendquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:12 schreef .txt het volgende:
De NOS meldt dat de persoon die op de Intensive Care ligt met Mexicaanse griep, in het UMCG ligt.
" Groningen - De man die in het ziekenhuis ligt met de Mexicaanse griep, blijkt in het Universitair Medisch Centrum (UMCG) in Groningen te liggen. Dit bevestigd het ziekenhuis donderdag.
De jonge man ligt op de intensive Care en in volledige isolatie van de overige patiënten. Het zou volgens het ziekenhuis slecht gaan met de man, maar zijn toestand is stabiel.
Het personeel dat in contact is geweest met de man en de patiënten die op de zelfde kamer hebben gelegen, hebben uit voorzorg remmende medicijnen gekregen. "
VWO waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:14 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze examen deed. Wat gaat ze in september doen?
Verbaas me.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vernomen van een betrouwbare vrouwelijke bron. ik kan je de quote in mn hyves laten zien.
Gefelicidingesquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verbaas me.
Verder;
Iedereen nog bedankt,.
Omdat het bijna-zomer is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:42 schreef Bob. het volgende:
EN waarom kan ik de laatste tijd niet meer slapen.
Waar ga je kamperen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:21 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, het regent en dat moet niet want ik moet vanavond kamperen
En wat ga jij allemaal doen vandaag?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:03 schreef ChipsZak. het volgende:
hoi
Wat een end weg jaquote:
Ik ga om half 12 even langs school mijn cijferlijst tekenen,quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
En wat ga jij allemaal doen vandaag?
Helaas.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:02 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik heb een vet goeie fiets nu.
Da's wat!quote:
Dan ga je het ongetwijfeld over onze Spinoza hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:25 schreef Haushofer het volgende:
Heb een tijdje geleden een workshop "rede en religie" gegeven in de Bernoulliborg voor VWO-scholieren met filosofie, en daarbij was ook een journalise van de NCRV. Leuk gesprekje gehad, en vorige week mailde ze me of ik mee wou doen aan een reportage. Nou word ik donderdag geïnterviewd in een reeks "geloven in de provincie", categorie "Groningen"
Zal de stad eer aan doen uiteraard![]()
Valt daar eer aan te behalen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:25 schreef Haushofer het volgende:
Heb een tijdje geleden een workshop "rede en religie" gegeven in de Bernoulliborg voor VWO-scholieren met filosofie, en daarbij was ook een journalise van de NCRV. Leuk gesprekje gehad, en vorige week mailde ze me of ik mee wou doen aan een reportage. Nou word ik donderdag geïnterviewd in een reeks "geloven in de provincie", categorie "Groningen"
Zal de stad eer aan doen uiteraard![]()
Is het gezellig bij Barack?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:18 schreef Grulez het volgende:
Moi uut Washington.
Ik snap jou nooit zo goed? Je post nooit écht iets over jezelf en het enige wat je doet is andere mensen positieve dingen afnemen terwijl je nooit wat teruggeeft.... Waarom?quote:
Ik probeer de wereld een betere plaats te makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik snap jou nooit zo goed? Je post nooit écht iets over jezelf en het enige wat je doet is andere mensen positieve dingen afnemen terwijl je nooit wat teruggeeft.... Waarom?
heb je het over Friesland?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd. Afsteken en weg laten drijven
Door de leuke dingen van anderen te verpesten? En een cynische houding?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik probeer de wereld een betere plaats te maken
Doen parasieten dat niet ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef freecell het volgende:
[..]
het enige wat je doet is andere mensen positieve dingen afnemen terwijl je nooit wat teruggeeft
Ja, al denk ik niet dat ik erin slaag de leuke dingen van anderen te verpestenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Door de leuke dingen van anderen te verpesten? En een cynische houding?
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, al denk ik niet dat ik erin slaag de leuke dingen van anderen te verpesten
Dan moet je meer op ChipsZak. gaan lijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bisexueel?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu weet ik natuurlijk nog steeds niet hoe ik ooit aan het Fierljeppen kan. En nee, niet met de keiweek. Ik doe het liever met een vriend(in),.
Ze kunnen er toch niet vanuit gaan dat je zomaar een polsstok hebt,?
Heb ik zoveel macht over jou ende anderen dan? Cool.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:09 schreef .txt het volgende:
[..]
Dan moet je meer op ChipsZak. gaan lijken.
Ik weet niet waar jij de link biseksueel en fierljeppen vandaan haalt, maarreh.quote:
nou dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je bent altijd als eerste aanwezig he?quote:
Die link zie ik ook nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij de link biseksueel en fierljeppen vandaan haalt, maarreh.
.txt is geobsedeerd door vrouwenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb ik zoveel macht over jou ende anderen dan? Cool.
Dan moet hij echt een hobby gaan zoeken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
.txt is geobsedeerd door vrouwen
Je hebt je kwakje weer geloosd? Mooi, dan kunnen we nu verder.quote:
Waarschijnlijk de combinatie tussen de polsstok en CZ. die samen met een vriend(in) wil gaan Fjierljeppen.quote:
Ik lach me slap.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt je kwakje weer geloosd? Mooi, dan kunnen we nu verder.
Iemand die mijn vraag nog kan beantwoorden?
Dan nog zie ik de link niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de combinatie tussen de polsstok en CZ. die samen met een vriend(in) wil gaan Fjierljeppen.
Ik denk dat een belletje zal helpen:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand die mijn vraag nog kan beantwoorden?
Mja, maar is dat niet meer voor de sport. Tis niet alsof ik echt lid wil worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:18 schreef Luco het volgende:
Chipszak., kan je niet eens op onderstaande link kijken?
http://www.fierljeppenfriesland.nl/
Aha !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat een belletje zal helpen:
http://www.beleeffriesland.nl/en-meer---/typisch-fries/friese-sporten/fierljeppen/zelf-fierljeppen--.htm?steID=6&itmID=15971
Och, ik heb zo'n lijst met allerlei dingen die ik nog eens wil doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom die fierljep obsessie eigenlijk?
Verrassend he.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:23 schreef Bob. het volgende:
Is fierljeppen een serieuze sport? Hebben ze ook wedstrijden? En gaan ze dan echt elke week trainen met over de slootjes hopsen?
Cool.
Ik weet niet hoe jij fierljept, maar je doet vast iets fout als je me die waarschuwing meegeeft.quote:
Het is een hele serieuze sport. Bijna iedere week wel twee wedstrijden in verschillende categorieën. En ja ze trainen veel. Vooral op het paalklimmen en dan met name de insprong.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:23 schreef Bob. het volgende:
Is fierljeppen een serieuze sport? Hebben ze ook wedstrijden? En gaan ze dan echt elke week trainen met over de slootjes hopsen?
Cool.
Euh, neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan sporten waar je moe van wordt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij fierljept, maar je doet vast iets fout als je me die waarschuwing meegeeft.
Ja. Ja. De profs een paar keer per week. In de zomer bijna wekelijks wedstrijden Fryslân-Holland.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:23 schreef Bob. het volgende:
Cool.
Dan ben je vast heel stoer ende gespierd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:28 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan sporten waar je moe van wordt.
Groeien in de breedte komt nog, hopelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan ben je vast heel stoer ende gespierd.
Ik denk dat je die hoop wel mag laten varen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:32 schreef .txt het volgende:
[..]
Groeien in de breedte komt nog, hopelijk.
Jij ben de kampioen positieve-dingen-afnemen-van-mede-Fok!kers.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat je die hoop wel mag laten varen.
Nah, ik ging er gewoon vanuit dat je wel langer dan vandaag sport en als je dan nu nog steeds niks gegroeid bent in de breedte, zou ik er ook maar niet meer op hopen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:37 schreef .txt het volgende:
[..]
Jij ben de kampioen positieve-dingen-afnemen-van-mede-Fok!kers.![]()
Nu heb ik niets meer.
Ik denk dat menig fierljepper een betere conditie heeft dan jij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:28 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan sporten waar je moe van wordt.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat menig fierljepper een betere conditie heeft dan jij.
Wel iets, maar nog niet genoeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nah, ik ging er gewoon vanuit dat je wel langer dan vandaag sport en als je dan nu nog steeds niks gegroeid bent in de breedte, zou ik er ook maar niet meer op hopen.
Dat had je al eens verteld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:16 schreef Marco001 het volgende:
Jeey, Ik heb binnenkort een date met een tweeling![]()
Moest ik even kwijt
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:57 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben wel breed geworden maar wel de op de verkeerde plek.
Je kunt wel dubbel zoveel plezier er aan beleven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef JH87 het volgende:
Toch wel lastig, een date met een tweeling. Wat voor 'n verwachtingen moet je daar dan hebben eigenlijk.
En die gaan ook tegelijk met iemand daten? Wat een freaks.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:16 schreef Marco001 het volgende:
Moest ik even kwijt
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:41 schreef .txt het volgende:
[..]
En die gaan ook tegelijk met iemand daten? Wat een freaks.
Wen er alvast maar aan dat je alles twee keer moet gaan melden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken...
Was trouwens helemaal vergeten dat ik dat al eens had gemeld![]()
Niet zoveel sup'n mien jong.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef Marco001 het volgende:
Was trouwens helemaal vergeten dat ik dat al eens had gemeld![]()
Een siamese?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:16 schreef Marco001 het volgende:
Moest ik even kwijt
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:48 schreef Jesse_ het volgende:
Boem dagga
Een paar straten achter ons.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:20 schreef nietzman het volgende:
Ergens in de Oosterparkwijk, go figure.
Ah vandaar, ik fietste vanochtend door de oosterpark en er was een straat af gezet en er stond een tent.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:04 schreef henkde_j het volgende:
Hmm, iemand doodgestoken in Groningen? Welke kroeg nu weer?
Fietsen in Duitsland.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:19 schreef Kleiduif het volgende:
Hallo iedereen,
Het is alweer lang geleden.
bijna vakantietijd, eindelijk.
na het studeren gaan werken is best wel zwaar. Heel ander ritme....
hebben de mensen hier nog leuke vakantiebestemmingen?
Groeten, Kleiduif
Hallo,quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:19 schreef Kleiduif het volgende:
Hallo iedereen,
Het is alweer lang geleden.
bijna vakantietijd, eindelijk.
na het studeren gaan werken is best wel zwaar. Heel ander ritme....
hebben de mensen hier nog leuke vakantiebestemmingen?
Groeten, Kleiduif
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hier ook niet, ik denk dat Grulez nog in Amerika zit.
Tof, moet ik ook nog een keertje heenquote:
Als je nu begint met lopen ben je er over een jaar!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tof, moet ik ook nog een keertje heen
Dan moet de Noordpool eerst weer aangroeien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je nu begint met lopen ben je er over een jaar!
Neemt ie Chipszak. mee, kunnen ze fierljeppen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef .txt het volgende:
[..]
Dan moet de Noordpool eerst weer aangroeien.
Ik ga wel een keertje met een vliegmachine!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je nu begint met lopen ben je er over een jaar!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ga wel een keertje met een vliegmachine!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neemt ie Chipszak. mee, kunnen ze fierljeppen!
Ik ben wel goed, maar niet zo goed om die afstand te kunnen overbruggen, elaarsch.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neemt ie Chipszak. mee, kunnen ze fierljeppen!
Ach zo mooi is het hier nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tof, moet ik ook nog een keertje heen
Ik wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach zo mooi is het hier nietMisschien als je van bombastische kitsch houdt.
Dat absoluut niet, maar het is zo'n plek waar je een keertje geweest moet zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach zo mooi is het hier nietMisschien als je van bombastische kitsch houdt.
Dat is precies wat wij doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat absoluut niet, maar het is zo'n plek waar je een keertje geweest moet zijn.
(ik zou ook sowieso niet alleen naar DC gaan, maar een tripje vanaf bijv.NY is goed te doen)
Die dingen zijn gebouwd om rechtdoor te rijden. Niet om de bochten mee om te scheurenquote:
In de VS hoef je ook niet zo vaak de bocht om.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die dingen zijn gebouwd om rechtdoor te rijden. Niet om de bochten mee om te scheuren
Hier welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef .txt het volgende:
[..]
In de VS hoef je ook niet zo vaak de bocht om.
En jij kunt het weten, want jij rijd er regelmatig inquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die dingen zijn gebouwd om rechtdoor te rijden. Niet om de bochten mee om te scheuren
Kloptquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En jij kunt het weten, want jij rijd er regelmatig in
U roept, wij draaien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:45 schreef Jesse_ het volgende:
Heb je geen foto van de Mercedes Sprinter met laadklep?
Mooie herinneringen aan die bagger autoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
U roept, wij draaien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb een keer van mijn PB+ gehoord dat hij ook in zo'n ding moest rijden. Remmen was staal op staal en motor sloeg op een kruising zomaar tweemaal af. Zo'n baggerbusje was het dat hij meekreegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mooie herinneringen aan die bagger auto
Maar bergafwaarts kon je soms de 130 zelfs halen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb een keer van mijn PB+ gehoord dat hij ook in zo'n ding moest rijden. Remmen was staal op staal en motor sloeg op een kruising zomaar tweemaal af. Zo'n baggerbusje was het dat hij meekreeg
Dat heet langste dag van het jaarquote:Op zondag 21 juni 2009 04:50 schreef JH87 het volgende:
Waarom Is het al weer licht. Dan kan ik niet slapen.
www.simplon.nlquote:Op zondag 21 juni 2009 14:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik woon een half uurtje rijden van Groningen af en laatst met een paar vrienden naar Vera geweest. Zijn er nog meer van dit soort clubs met live muziek?
(Heb zelf al een keertje in Huize Maas opgetreden)
Kaap noord? Niet zo duur, en ik vond het eten wel lekker.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:15 schreef ralfseltje het volgende:
VeraVolgende week daar draaien
![]()
Voor vanavond zoek ik een leuk restaurantje in de buurt van het Noorderplantsoen... Iemand een leuke tip? Het moet wel (redelijk) betaalbaar zijn voor een student
Lambik? Hoekje daar bij het plantsoen.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:15 schreef ralfseltje het volgende:
![]()
Voor vanavond zoek ik een leuk restaurantje in de buurt van het Noorderplantsoen... Iemand een leuke tip? Het moet wel (redelijk) betaalbaar zijn voor een student
De Groene Weide?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:15 schreef ralfseltje het volgende:
![]()
Grieks eetcafe Fortunaquote:Op zondag 21 juni 2009 15:15 schreef ralfseltje het volgende:
![]()
quote:
Goed dat je me er aan herinnert, ik wil ook nog eens proberen of mijn BX op 3 wielen kan rijden. Ik denk van wel eigenlijk ...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef LoudGirl het volgende:
IK ben ook weer terug. In de buurt van Roermond kwamen we een hele hord oude kevertjes tegen, waren blijkbaar op toertocht geweest of zo. En nu stond er om de haverklap één op de vluchtstrook met pech. Andere troostende en sleutelende keverrijders eromheen. Er stond één aan de kant met drie wielen, het vierde wiel lag een kilometer verderop en was net gevonden door een motoragent. Dat lijkt me heel eng, dat er opeens een wiel afrolt op de snelweg
Wees blij dat je geen BX hebt. Echt, ik meen het.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:22 schreef Bob. het volgende:
Ik heb én geen BX én geen BMX.
Ik heb wel een hele gave roze fiets en een toffe groene!
Oké.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen BX hebt. Echt, ik meen het.
Wel een goede kooiconstructiequote:Op maandag 22 juni 2009 00:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen BX hebt. Echt, ik meen het.
Dat is het hele probleem, die zijn nooit gemaaktquote:Op maandag 22 juni 2009 07:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel een goede kooiconstructie
Maar serieus, wat is er mis met een goede BX?
Hoezo, wat is er mis met een goede bx? Als de bolveren lek zijn, dan stijgt ie niet meer de lucht in, en heb je geen veren meer! Verder: oud! Roestig!quote:Op maandag 22 juni 2009 07:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Tssssssquote:Op maandag 22 juni 2009 09:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er mis met een goede bx? Als de bolveren lek zijn, dan stijgt ie niet meer de lucht in, en heb je geen veren meer! Verder: oud! Roestig!
Was gister oldtimerdag in Lelystad. http://www.oldtimerdaglelystad.nl/2009/algemeen Waren vast op de terugweg oid.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef LoudGirl het volgende:
IK ben ook weer terug. In de buurt van Roermond kwamen we een hele hord oude kevertjes tegen, waren blijkbaar op toertocht geweest of zo. En nu stond er om de haverklap één op de vluchtstrook met pech. Andere troostende en sleutelende keverrijders eromheen. Er stond één aan de kant met drie wielen, het vierde wiel lag een kilometer verderop en was net gevonden door een motoragent. Dat lijkt me heel eng, dat er opeens een wiel afrolt op de snelweg
Voor zolang het duurt. Want hoewel de vering lekker is, is het ook de kwaal bij die bakken. De vering gaat zo stuk bij die dingen.quote:
Hip ende tof!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:00 schreef Bob. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En ik heb kersen.Jum.
En wat heb je Alex? Beterschap.
Ontploft.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik wil niet lullig zijn, maar wat is er met je gezicht gebeurd?
volgens mij zoiets:quote:Op maandag 22 juni 2009 14:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik wil niet lullig zijn, maar wat is er met je gezicht gebeurd?
Die bestaat nietquote:Op maandag 22 juni 2009 07:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Klok + klepel.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er mis met een goede bx? Als de bolveren lek zijn, dan stijgt ie niet meer de lucht in, en heb je geen veren meer! Verder: oud! Roestig!
Komt doordat mensen het veersysteem niet begrijpen. De hydraulische olie laten ze er rustig 20 jaar in zitten (vergelijk het met remvloeistof, dat moet ook wel eens ververst worden), de bollen worden nooit opgepompt of vervangen (schokdempers gaan ook wel eens stuk, dus waarom die bollen niet?) dus dan doet de vering het 'plotseling' niet meer. Alleen de type-1 BXen hadden ongecoate hydrauliekleidingen die daarom op den duur wel eens doorroesten na 15-20 jaar ofzo.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor zolang het duurt. Want hoewel de vering lekker is, is het ook de kwaal bij die bakken. De vering gaat zo stuk bij die dingen.
Oeh, ziet er tof uit! Maar duurt nog lang.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Zien.![]()
Alice In Wonderland (Tim Burton - Maart 2010)
Blijf je dat altijd zeggen als je een vrouw ziet in een jurkje of een gesprek leest over een vrouw + jurkje?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:17 schreef RealZeus het volgende:
@ Alexxxx: Beterschap, al dan niet op zijn Mexicaans.
@Bob. : Vrouwen in jurkjes
Klopt,quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, ziet er tof uit! Maar duurt nog lang.
Ja dat dusquote:Op maandag 22 juni 2009 16:17 schreef RealZeus het volgende:
@ Alexxxx: Beterschap, al dan niet op zijn Mexicaans.
@Bob. : Vrouwen in jurkjes
Zomerjurkjesquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef Bob. het volgende:
Moet het alleen nog even echt zomer weer worden.
Dat komt helemaal goedquote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef Bob. het volgende:
Moet het alleen nog even echt zomer weer worden.
Ja we zitten net een dag in NYC. Dit was wel de metro die we elke dag namen... De rode lijn alleen dan 2 haltes verder...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:09 schreef .txt het volgende:
Hopelijk zit Grulez niet in de metro van DC
Ernstig treinongeluk in Washington D.C.
Net op tijd weg dus...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja we zitten net een dag in NYC. Dit was wel de metro die we elke dag namen... De rode lijn alleen dan 2 haltes verder...
Met dit mooie weer is het geen kunst om uit bed te komen.quote:
Succes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:06 schreef Albert86 het volgende:
Jeej, donderdag laatste dag van mijn afstudeerstage. Dan nog een tentamen halen 3 juli en 9 juli hopelijk mijn diploma in de pocket.
Ohja, morgen ook nog een examengesprek. Maar eerst genieten van het mooie weer ^^
Dank.quote:
Wij hoeven onze opdracht niet te presenteren. Hebben alleen een examengesprek met een externe deskundige erbij en dan moet je je onderzoek verdedigen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:42 schreef maok het volgende:
Moet je donderdag je afstudeeropdracht presenteren? Ik ga namelijk donderdag bij afstudeerpresentaties kijken![]()
Leuk festival, ga zelf ook denk ik dit jaar. Maar dat was vast niet wat je wou weten.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Niemand die iets meer weet over Gideon Festival?
Ben je vorig jaar ook geweest?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:17 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Leuk festival, ga zelf ook denk ik dit jaar. Maar dat was vast niet wat je wou weten.
Huh? Ik zou de banden van m'n baas z'n Audi laten leeglopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:33 schreef LoudGirl het volgende:
Ik ben in shock![]()
Mijn collega is zonet op non-actief gesteld. Iedereen is nu als de dood dat ie z'n vriendin en kindertjes iets aandoet
Hij zit volledig aan de grond en is nu ook nog zijn baan kwijt. Er zijn 'familiedrama's' geweest in dat soort omstandigheden. Maar hij heeft niet gedreigd met iets dergelijks of zo. Maar er werd onder de collega's wel over gesproken. Wat een k*tsituatie. Iedereen was helemaal van slag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:37 schreef .txt het volgende:
[..]
Huh? Ik zou de banden van m'n baas z'n Audi laten leeglopen.
Waarom denken jullie dat hij dat gaat doen dan?
Dat is wel een lastige situatie idd. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hij zit volledig aan de grond en is nu ook nog zijn baan kwijt. Er zijn 'familiedrama's' geweest in dat soort omstandigheden. Maar hij heeft niet gedreigd met iets dergelijks of zo. Maar er werd onder de collega's wel over gesproken. Wat een k*tsituatie. Iedereen was helemaal van slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |