Dan moet je meer op ChipsZak. gaan lijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, al denk ik niet dat ik erin slaag de leuke dingen van anderen te verpesten
Bisexueel?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu weet ik natuurlijk nog steeds niet hoe ik ooit aan het Fierljeppen kan. En nee, niet met de keiweek. Ik doe het liever met een vriend(in),.
Ze kunnen er toch niet vanuit gaan dat je zomaar een polsstok hebt,?
Heb ik zoveel macht over jou ende anderen dan? Cool.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:09 schreef .txt het volgende:
[..]
Dan moet je meer op ChipsZak. gaan lijken.
Ik weet niet waar jij de link biseksueel en fierljeppen vandaan haalt, maarreh.quote:
nou dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, al denk ik niet dat ik erin slaag de leuke dingen van anderen te verpesten
Je bent altijd als eerste aanwezig he?quote:
Die link zie ik ook nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij de link biseksueel en fierljeppen vandaan haalt, maarreh.
.txt is geobsedeerd door vrouwenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb ik zoveel macht over jou ende anderen dan? Cool.
Dan moet hij echt een hobby gaan zoeken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
.txt is geobsedeerd door vrouwen
Je hebt je kwakje weer geloosd? Mooi, dan kunnen we nu verder.quote:
Waarschijnlijk de combinatie tussen de polsstok en CZ. die samen met een vriend(in) wil gaan Fjierljeppen.quote:
Ik lach me slap.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt je kwakje weer geloosd? Mooi, dan kunnen we nu verder.
Iemand die mijn vraag nog kan beantwoorden?
Dan nog zie ik de link niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de combinatie tussen de polsstok en CZ. die samen met een vriend(in) wil gaan Fjierljeppen.
Ik denk dat een belletje zal helpen:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand die mijn vraag nog kan beantwoorden?
Mja, maar is dat niet meer voor de sport. Tis niet alsof ik echt lid wil worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:18 schreef Luco het volgende:
Chipszak., kan je niet eens op onderstaande link kijken?
http://www.fierljeppenfriesland.nl/
Aha !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat een belletje zal helpen:
http://www.beleeffriesland.nl/en-meer---/typisch-fries/friese-sporten/fierljeppen/zelf-fierljeppen--.htm?steID=6&itmID=15971
Och, ik heb zo'n lijst met allerlei dingen die ik nog eens wil doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom die fierljep obsessie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |