Dat dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hier ook niet, ik denk dat Grulez nog in Amerika zit.
Tof, moet ik ook nog een keertje heenquote:
Als je nu begint met lopen ben je er over een jaar!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tof, moet ik ook nog een keertje heen
Dan moet de Noordpool eerst weer aangroeien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je nu begint met lopen ben je er over een jaar!
Neemt ie Chipszak. mee, kunnen ze fierljeppen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef .txt het volgende:
[..]
Dan moet de Noordpool eerst weer aangroeien.
Ik ga wel een keertje met een vliegmachine!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je nu begint met lopen ben je er over een jaar!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ga wel een keertje met een vliegmachine!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neemt ie Chipszak. mee, kunnen ze fierljeppen!
Ik ben wel goed, maar niet zo goed om die afstand te kunnen overbruggen, elaarsch.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neemt ie Chipszak. mee, kunnen ze fierljeppen!
Ach zo mooi is het hier nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tof, moet ik ook nog een keertje heen
Ik wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach zo mooi is het hier nietMisschien als je van bombastische kitsch houdt.
Dat absoluut niet, maar het is zo'n plek waar je een keertje geweest moet zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach zo mooi is het hier nietMisschien als je van bombastische kitsch houdt.
Dat is precies wat wij doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat absoluut niet, maar het is zo'n plek waar je een keertje geweest moet zijn.
(ik zou ook sowieso niet alleen naar DC gaan, maar een tripje vanaf bijv.NY is goed te doen)
Die dingen zijn gebouwd om rechtdoor te rijden. Niet om de bochten mee om te scheurenquote:
In de VS hoef je ook niet zo vaak de bocht om.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die dingen zijn gebouwd om rechtdoor te rijden. Niet om de bochten mee om te scheuren
Hier welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef .txt het volgende:
[..]
In de VS hoef je ook niet zo vaak de bocht om.
En jij kunt het weten, want jij rijd er regelmatig inquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die dingen zijn gebouwd om rechtdoor te rijden. Niet om de bochten mee om te scheuren
Kloptquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En jij kunt het weten, want jij rijd er regelmatig in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |