Verrassend he.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:23 schreef Bob. het volgende:
Is fierljeppen een serieuze sport? Hebben ze ook wedstrijden? En gaan ze dan echt elke week trainen met over de slootjes hopsen?
Cool.
Ik weet niet hoe jij fierljept, maar je doet vast iets fout als je me die waarschuwing meegeeft.quote:
Het is een hele serieuze sport. Bijna iedere week wel twee wedstrijden in verschillende categorieën. En ja ze trainen veel. Vooral op het paalklimmen en dan met name de insprong.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:23 schreef Bob. het volgende:
Is fierljeppen een serieuze sport? Hebben ze ook wedstrijden? En gaan ze dan echt elke week trainen met over de slootjes hopsen?
Cool.
Euh, neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, al denk ik niet dat ik erin slaag de leuke dingen van anderen te verpesten
Ik doe alleen aan sporten waar je moe van wordt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij fierljept, maar je doet vast iets fout als je me die waarschuwing meegeeft.
Ja. Ja. De profs een paar keer per week. In de zomer bijna wekelijks wedstrijden Fryslân-Holland.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:23 schreef Bob. het volgende:
Cool.
Dan ben je vast heel stoer ende gespierd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:28 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan sporten waar je moe van wordt.
Groeien in de breedte komt nog, hopelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan ben je vast heel stoer ende gespierd.
Ik denk dat je die hoop wel mag laten varen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:32 schreef .txt het volgende:
[..]
Groeien in de breedte komt nog, hopelijk.
Jij ben de kampioen positieve-dingen-afnemen-van-mede-Fok!kers.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat je die hoop wel mag laten varen.
Nah, ik ging er gewoon vanuit dat je wel langer dan vandaag sport en als je dan nu nog steeds niks gegroeid bent in de breedte, zou ik er ook maar niet meer op hopen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:37 schreef .txt het volgende:
[..]
Jij ben de kampioen positieve-dingen-afnemen-van-mede-Fok!kers.![]()
Nu heb ik niets meer.
Ik denk dat menig fierljepper een betere conditie heeft dan jij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:28 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan sporten waar je moe van wordt.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat menig fierljepper een betere conditie heeft dan jij.
Wel iets, maar nog niet genoeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nah, ik ging er gewoon vanuit dat je wel langer dan vandaag sport en als je dan nu nog steeds niks gegroeid bent in de breedte, zou ik er ook maar niet meer op hopen.
Dat had je al eens verteld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:16 schreef Marco001 het volgende:
Jeey, Ik heb binnenkort een date met een tweeling![]()
Moest ik even kwijt
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:57 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben wel breed geworden maar wel de op de verkeerde plek.
Je kunt wel dubbel zoveel plezier er aan beleven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef JH87 het volgende:
Toch wel lastig, een date met een tweeling. Wat voor 'n verwachtingen moet je daar dan hebben eigenlijk.
En die gaan ook tegelijk met iemand daten? Wat een freaks.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:16 schreef Marco001 het volgende:
Moest ik even kwijt
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:41 schreef .txt het volgende:
[..]
En die gaan ook tegelijk met iemand daten? Wat een freaks.
Wen er alvast maar aan dat je alles twee keer moet gaan melden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken...
Was trouwens helemaal vergeten dat ik dat al eens had gemeld![]()
Niet zoveel sup'n mien jong.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef Marco001 het volgende:
Was trouwens helemaal vergeten dat ik dat al eens had gemeld![]()
Een siamese?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:16 schreef Marco001 het volgende:
Moest ik even kwijt
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:48 schreef Jesse_ het volgende:
Boem dagga
Een paar straten achter ons.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:20 schreef nietzman het volgende:
Ergens in de Oosterparkwijk, go figure.
Ah vandaar, ik fietste vanochtend door de oosterpark en er was een straat af gezet en er stond een tent.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:04 schreef henkde_j het volgende:
Hmm, iemand doodgestoken in Groningen? Welke kroeg nu weer?
Fietsen in Duitsland.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:19 schreef Kleiduif het volgende:
Hallo iedereen,
Het is alweer lang geleden.
bijna vakantietijd, eindelijk.
na het studeren gaan werken is best wel zwaar. Heel ander ritme....
hebben de mensen hier nog leuke vakantiebestemmingen?
Groeten, Kleiduif
Hallo,quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:19 schreef Kleiduif het volgende:
Hallo iedereen,
Het is alweer lang geleden.
bijna vakantietijd, eindelijk.
na het studeren gaan werken is best wel zwaar. Heel ander ritme....
hebben de mensen hier nog leuke vakantiebestemmingen?
Groeten, Kleiduif
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hier ook niet, ik denk dat Grulez nog in Amerika zit.
Tof, moet ik ook nog een keertje heenquote:
Als je nu begint met lopen ben je er over een jaar!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tof, moet ik ook nog een keertje heen
Dan moet de Noordpool eerst weer aangroeien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je nu begint met lopen ben je er over een jaar!
Neemt ie Chipszak. mee, kunnen ze fierljeppen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef .txt het volgende:
[..]
Dan moet de Noordpool eerst weer aangroeien.
Ik ga wel een keertje met een vliegmachine!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je nu begint met lopen ben je er over een jaar!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ga wel een keertje met een vliegmachine!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neemt ie Chipszak. mee, kunnen ze fierljeppen!
Ik ben wel goed, maar niet zo goed om die afstand te kunnen overbruggen, elaarsch.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neemt ie Chipszak. mee, kunnen ze fierljeppen!
Ach zo mooi is het hier nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tof, moet ik ook nog een keertje heen
Ik wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach zo mooi is het hier nietMisschien als je van bombastische kitsch houdt.
Dat absoluut niet, maar het is zo'n plek waar je een keertje geweest moet zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach zo mooi is het hier nietMisschien als je van bombastische kitsch houdt.
Dat is precies wat wij doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat absoluut niet, maar het is zo'n plek waar je een keertje geweest moet zijn.
(ik zou ook sowieso niet alleen naar DC gaan, maar een tripje vanaf bijv.NY is goed te doen)
Die dingen zijn gebouwd om rechtdoor te rijden. Niet om de bochten mee om te scheurenquote:
In de VS hoef je ook niet zo vaak de bocht om.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die dingen zijn gebouwd om rechtdoor te rijden. Niet om de bochten mee om te scheuren
Hier welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef .txt het volgende:
[..]
In de VS hoef je ook niet zo vaak de bocht om.
En jij kunt het weten, want jij rijd er regelmatig inquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die dingen zijn gebouwd om rechtdoor te rijden. Niet om de bochten mee om te scheuren
Kloptquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En jij kunt het weten, want jij rijd er regelmatig in
U roept, wij draaien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:45 schreef Jesse_ het volgende:
Heb je geen foto van de Mercedes Sprinter met laadklep?
Mooie herinneringen aan die bagger autoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
U roept, wij draaien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb een keer van mijn PB+ gehoord dat hij ook in zo'n ding moest rijden. Remmen was staal op staal en motor sloeg op een kruising zomaar tweemaal af. Zo'n baggerbusje was het dat hij meekreegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mooie herinneringen aan die bagger auto
Maar bergafwaarts kon je soms de 130 zelfs halen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb een keer van mijn PB+ gehoord dat hij ook in zo'n ding moest rijden. Remmen was staal op staal en motor sloeg op een kruising zomaar tweemaal af. Zo'n baggerbusje was het dat hij meekreeg
Dat heet langste dag van het jaarquote:Op zondag 21 juni 2009 04:50 schreef JH87 het volgende:
Waarom Is het al weer licht. Dan kan ik niet slapen.
www.simplon.nlquote:Op zondag 21 juni 2009 14:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik woon een half uurtje rijden van Groningen af en laatst met een paar vrienden naar Vera geweest. Zijn er nog meer van dit soort clubs met live muziek?
(Heb zelf al een keertje in Huize Maas opgetreden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |