Ja we zitten net een dag in NYC. Dit was wel de metro die we elke dag namen... De rode lijn alleen dan 2 haltes verder...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:09 schreef .txt het volgende:
Hopelijk zit Grulez niet in de metro van DC
Ernstig treinongeluk in Washington D.C.
Net op tijd weg dus...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja we zitten net een dag in NYC. Dit was wel de metro die we elke dag namen... De rode lijn alleen dan 2 haltes verder...
Met dit mooie weer is het geen kunst om uit bed te komen.quote:
Succes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:06 schreef Albert86 het volgende:
Jeej, donderdag laatste dag van mijn afstudeerstage. Dan nog een tentamen halen 3 juli en 9 juli hopelijk mijn diploma in de pocket.
Ohja, morgen ook nog een examengesprek. Maar eerst genieten van het mooie weer ^^
Dank.quote:
Wij hoeven onze opdracht niet te presenteren. Hebben alleen een examengesprek met een externe deskundige erbij en dan moet je je onderzoek verdedigen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:42 schreef maok het volgende:
Moet je donderdag je afstudeeropdracht presenteren? Ik ga namelijk donderdag bij afstudeerpresentaties kijken![]()
Leuk festival, ga zelf ook denk ik dit jaar. Maar dat was vast niet wat je wou weten.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Niemand die iets meer weet over Gideon Festival?
Ben je vorig jaar ook geweest?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:17 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Leuk festival, ga zelf ook denk ik dit jaar. Maar dat was vast niet wat je wou weten.
Huh? Ik zou de banden van m'n baas z'n Audi laten leeglopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:33 schreef LoudGirl het volgende:
Ik ben in shock![]()
Mijn collega is zonet op non-actief gesteld. Iedereen is nu als de dood dat ie z'n vriendin en kindertjes iets aandoet
Hij zit volledig aan de grond en is nu ook nog zijn baan kwijt. Er zijn 'familiedrama's' geweest in dat soort omstandigheden. Maar hij heeft niet gedreigd met iets dergelijks of zo. Maar er werd onder de collega's wel over gesproken. Wat een k*tsituatie. Iedereen was helemaal van slag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:37 schreef .txt het volgende:
[..]
Huh? Ik zou de banden van m'n baas z'n Audi laten leeglopen.
Waarom denken jullie dat hij dat gaat doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |