quote:The movie is actually a sequel in some ways. The film begins at a party where Alice, now 17, finds out that she is about to be proposed to in front of hundreds of snooty high society types. She makes a run for it, and of course, ends up following a white rabbit down a hole, back to Wonderland — a place where she visited a decade prior. The White Rabbit is convinced that he has the right girl but Alice doesn’t remember her past visit to Wonderland. The creatures of Wonderland are ready to revolt and are hoping/waiting for Alice to help them, but will she? Can she?
Een combi. Het meeste zal echter wel CGI zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:17 schreef Cryothic het volgende:
Is het nou live-action? stop-motion of cgi?
Of een combi van beide?
Ik ookquote:Ik ben iig er benieuwd naar het resultaat
Nee, bovenstaande foto's zijn het eerste officiële beeldmateriaal dat is vrijgegeven. 'k Hoop dat er snel iets van een trailer volgt, want ik kan niet wachten op bewegende beelden.quote:
American McGee heeft de vetste stijl gewoon, volgens mij komt er ook een Alice uit van zijn hand. Deze lijkt me nog cooler, maar ik wil graag zien hoe Depp het doet als Mad Hatter.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Zou leuk zijn als de combi Depp - Bonham Carter eens een keer zou ontbreken in films als deze.![]()
Daarnaast bevalt het uiterlijk van The Mad Hatter mijn niet echt. Doe mij maar wat meer de American McGee-stijl.
Maakt niet uit, toch? Ik snap niet waarom mensen dat altijd zo vervelend vinden?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:50 schreef Sander het volgende:
Wat een verrassing, Depp, Carter en Burton die een film maken.
Het is Bonham-Carterquote:Op maandag 22 juni 2009 13:50 schreef Sander het volgende:
Wat een verrassing, Depp, Carter en Burton die een film maken.
Sommige personages lijken me vrij lastig om werkelijk te acteren, maar ik denk/hoop dat de Knave of Hearts, de March Hare, de Caterpillar en de Cheshire Cat met wat digitale hulp in ieder geval een "menselijk" gezicht (kunnen) krijgenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd welke personages CGI zijn en welke daadwerkelijk geacteerd worden, muv de plaatjes in de OP natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |