Wel een goede kooiconstructiequote:Op maandag 22 juni 2009 00:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen BX hebt. Echt, ik meen het.
Dat is het hele probleem, die zijn nooit gemaaktquote:Op maandag 22 juni 2009 07:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel een goede kooiconstructie
Maar serieus, wat is er mis met een goede BX?
Hoezo, wat is er mis met een goede bx? Als de bolveren lek zijn, dan stijgt ie niet meer de lucht in, en heb je geen veren meer! Verder: oud! Roestig!quote:Op maandag 22 juni 2009 07:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel een goede kooiconstructie
Maar serieus, wat is er mis met een goede BX?
Tssssssquote:Op maandag 22 juni 2009 09:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er mis met een goede bx? Als de bolveren lek zijn, dan stijgt ie niet meer de lucht in, en heb je geen veren meer! Verder: oud! Roestig!
Was gister oldtimerdag in Lelystad. http://www.oldtimerdaglelystad.nl/2009/algemeen Waren vast op de terugweg oid.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef LoudGirl het volgende:
IK ben ook weer terug. In de buurt van Roermond kwamen we een hele hord oude kevertjes tegen, waren blijkbaar op toertocht geweest of zo. En nu stond er om de haverklap één op de vluchtstrook met pech. Andere troostende en sleutelende keverrijders eromheen. Er stond één aan de kant met drie wielen, het vierde wiel lag een kilometer verderop en was net gevonden door een motoragent. Dat lijkt me heel eng, dat er opeens een wiel afrolt op de snelweg
Voor zolang het duurt. Want hoewel de vering lekker is, is het ook de kwaal bij die bakken. De vering gaat zo stuk bij die dingen.quote:
Hip ende tof!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:00 schreef Bob. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En ik heb kersen.Jum.
En wat heb je Alex? Beterschap.
Ontploft.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik wil niet lullig zijn, maar wat is er met je gezicht gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |