klopt viel mij ook op, maar ik was douchenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef Pool het volgende:
Het zit weer vol met PVV / Wilders-topics. Daar was toch sinds kort een centraaltje voor?
Dat mag, we willen geen stinkende slotjes natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt viel mij ook op, maar ik was douchen
en alles is gesloten zover ik weetquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat mag, we willen geen stinkende slotjes natuurlijk.
net gedaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:14 schreef Reya het volgende:
Er is weer een wildgroei aan PVV/EP-topics? Wellicht kunnen er wat dicht?
welk topicquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer hoor van dat slotje, het topic staat juist vol met goede conservatieve/liberale uitspraken over tal van onderwerpen. Kan het niet gemerged worden?
klopt maar toen ik de op las en de eerste 2 reacties kreeg ik alweer jeuk maar hij gaat weer openquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Oh sorry, deze dus: Aan alle PVV stemmers (deel 2)
Een nieuwe titel: Conservatieve samenleving: PVV, doe je mee?
En dan maak ik er wel een goede OP van met een mooie startopinie.In AEX hanteer ik meestal dat we centrale topics hebben maar dat meer diepgaande topics een eigen plekje krijgen omdat de discussie anders ondersneeuwt in semi-slowchat.
Mag deze OP dan ook onder jouw eigen naam? Er staan nu allerlei ideeen in onder mijn naam waar ik mij verre van wil houden. Beetje vreemd dit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Oke, mooi, dan zal ik wel even een betere OP maken.![]()
Hmmm, dat kan niet volgens mij. Ik kan het niet onder mijn naam zetten. Ik kan het er wel bij zetten dat het niet jouw mening is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mag deze OP dan ook onder jouw eigen naam? Er staan nu allerlei ideeen in onder mijn naam waar ik mij verre van wil houden. Beetje vreemd dit.
En we hebben deze ook nog:quote:Op maandag 8 juni 2009 18:34 schreef freako het volgende:
Dit is een dubbeltopic:
Anti-Zigeunerpartij wint EP verkiezingen in Hongarije
De anti zigeunerpartiij ook in het Eurpees Parlement
Zou denk ik een goede mod kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Montov het volgende:
Tip van de dag: maak Hexagon mod.
vanwaar die kreetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Montov het volgende:
Tip van de dag: maak Hexagon mod.
ik zal het er eens over hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Montov het volgende:
Voor meer aanwezigheid en omdat Hexagon een goede toevoeging zou zijn.
Extreem midden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Montov het volgende:
Voor meer aanwezigheid en omdat Hexagon een goede toevoeging zou zijn.
mutant is al afgedropen en dumple wordt in de gaten gehoudenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:18 schreef Lyrebird het volgende:
Eerst loopt Mutant mijn topic te vervuilen met onzin, en nu begint ene dumble. Kan daar iets aan gedaan worden?
Omdat dat onmogelijk is?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef qonmann het volgende:
Vraag:
Er is een Centraal PVV topic
Waarom worden andere PVV topics dan niet gesloten ?
dat wordt zoveel mogelijk gedaan echter hebben bepaalde topics een meerwaardequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef qonmann het volgende:
Vraag:
Er is een Centraal PVV topic
Waarom worden andere PVV topics dan niet gesloten ?
het is idd een huiswerktopic.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef timmmmm het volgende:
Polls over straffen in Nederland en de PVV
Kan dit topic een slotje. Kijk vooral even naar de posthistory van TS.
dat moet hij iddquote:Op maandag 15 juni 2009 10:02 schreef Zith het volgende:
moet Wilders: miljoenen moslims moeten weg niet in de centrale wilders topic?
Ik heb er net 5 gesloten idd.quote:
Doordat Lord_Vetinari in de spellingscommissie van !Fok zit.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom zijn er geen leuke topics?
Maak er een aan zou ik zeggenquote:
Jammer Remlof, "alleen maar" dekt ook niet de lading volgens mij. Er waren genoeg mensen die probeerden te argumenteren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:32 schreef remlof het volgende:
Nee, discussie is klaar en trekt alleen maar trolls zoals jij.
ik vind het beledigend voor mensen van de jostiband dat je hen gelijkstelt aan bepaalde foute Foktypes..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:29 schreef Monolith het volgende:
Afgezien van de aantrekkingskracht op triangeljosti's was het nog best een aardig topic, hoewel het misschien beter in WFL past inderdaad.
Beetje van je apropos?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:27 schreef TitusPullo het volgende:
[Deel 1571] Cyprus Turks, Manila Spaans
Kan iemand een l toevoegen aan Manila?
Zoals je uit de OP kunt afleiden, heb ik gekozen voor een politieke insteek: is dit voorstel aan de kamer voorgelegd, is er over gestemd, of heeft het MvO deze regel op eigen houtje ingevoerd?quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'Allochtone leerling sterk bevoordeeld bij examen' Dubbel. Loopt al in NWS. Waar het ook hoort.
Ik vind het een twijfelgevalletje, en aangezien het topic al 40 posts telt en ik het POL-topic ook nét iets beargumenteerder vind laat ik m ff openquote:Op woensdag 8 juli 2009 07:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'Allochtone leerling sterk bevoordeeld bij examen' Dubbel. Loopt al in NWS. Waar het ook hoort.
Toen ik hem meldde, stonden er 5 posts in. Dat jullie hier maar af en toe zijn, is niet mijn probleem. En voor dit soort zaken is de merge-functie uitgevonden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind het een twijfelgevalletje, en aangezien het topic al 40 posts telt en ik het POL-topic ook nét iets beargumenteerder vind laat ik m ff open
Het is gemerged.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Toen ik hem meldde, stonden er 5 posts in. Dat jullie hier maar af en toe zijn, is niet mijn probleem. En voor dit soort zaken is de merge-functie uitgevonden.
Ontstickiedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:24 schreef freako het volgende:
Pol-meeting 2009, 27 juni
Twee weken na de meet kan dit topic wel weer ontstickyd worden denk ik..
dit is natuurlijk een vraag aan de moderators , hoewel niet zo expliciet gezegdquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dit is natuurlijk een vraag aan de moderators , hoewel niet zo expliciet gezegd
vinden jullie dit racisme en vinden jullie dit 'moet kunnen' ..?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:16 schreef Mike het volgende:
Harde_kip, heeft problemen zich normaal te gedragen in POL-discussies, 48 uur.
trolderoldetrollquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Kijk! Een linkschfascist die het weer eens niet kan laten om meteen op de man te gaan!
Zeker weten dat dit figuur nu al stappen aan het ondernemen is om me hier geband te krijgen en dus monddood te maken. Want ja, zo zit de linkschfascist Bluesdude nu eenmaal in elkaar.
Bloesdoet moet niet mekken. Hij begon zelf door als eerste op de man te gaan:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
trolderoldetroll
relkloon met fascismeneurose ...
was ie al geband?
Veel duidelijker kan het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als het recht gevrijwaard te zijn van zeikerdjes die haat prediken en mensen cirminaliseren en bedreigen.. zoals jij. bijv..
Vind ik veel belangrijker dan jouw vrijheid van spreken en haatuitingen.
Wbt intolerantie en neigen naar bevolkingsgroepen vervolgen sta jij niet zover van fascisme af.
Misschien ben jij wel die oprukkende fascist ?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef jkdjjsop het volgende:
Zeker weten dat dit figuur nu al stappen aan het ondernemen is om me hier geband te krijgen en dus monddood te maken. Want ja, zo zit de linkschfascist Bluesdude nu eenmaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:23 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Wie is Danny?
Afijn, degene die hier stappen onderneemt om mij op dit forum monddood te maken is hier de grote linkschfascist. Dat is in dit geval niet ene Danny, maar ene Bluesdude. Of heet Bluesdude soms Danny van z'n voornaam?
Je leestekens wat doe je!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef Bluesdude het volgende:
je vraagt toch om scherpe kritiek als je hele bevolkingsgroepen verkettert tot crimineel of fascist ..
mensen aanvallen op hun ethnische afkomst is mensen persoonlijk aanvallen en dat roept emoties op..
mensen uitschelden en indelen als fascist idem dito..
ik heb je niet uitgescholden voor fascist... jij begon ...
btw... je bent een relkloon van wie ... ?
modjes.... 3de keer:
[..]
Come again?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef Bluesdude het volgende:
ik heb je niet uitgescholden voor fascist... jij begon ...
Nee, juist niet. Iemand voor fascist uitmaken omdat die persoon dat ook doet is niveau kleuterklas. Ik maak je daar voor uit omdat je gewoon ranzig veel kenmerken daarvan vertoont.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
extec...
zoals veel vaker bij jou doe je precies wat je anderen verwijt:
jij scheldt iemand uit voor fascist, met als lame excuus... dat die persoon iemand uitscheldt voor fascist..
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
extec...
zoals veel vaker bij jou doe je precies wat je anderen verwijt:
jij scheldt iemand uit voor fascist, met als lame excuus... dat die persoon iemand uitscheldt voor fascist..
dat heb ik niet gedaan......
jij begint ...
modjes doe er wat aan... aan dat fascismeneurose van die types
Je had me ook gewoon op de man af kunnen verzoeken of ik het wat minder zou willen gebruiken. Maar nee, dat doe je niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Fascisme in Europa sterk in opkomst
Ik word een beetje moe van de term 'linkschfascisme' in dat topic. Het slaat nergens op en helpt alleen maar de discussie om zeep.
Ik loop hier al iets te lang rond om nog de illusie te hebben dat dat iets zou hebben uitgehaald.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:35 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je had me ook gewoon op de man af kunnen verzoeken of ik het wat minder zou willen gebruiken. Maar nee, dat doe je niet.
Um, nee. Een term 16x herhalen is niet hetzelfde als onderbouwen.quote:Afijn, het is wat het is. En wat het is is door het topic heen voldoende onderbouwd.
huilbaby...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:17 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Man man man... iedereen kan met eigen ogen teruglezen dat jij hier degene bent die andere users uit begint te schelden (uitlokking)
trollers, ruziezoekers, sfeerverpesters, haatzaaiers een forum uitschoppen is toch een goeie zaak..quote:de user jkdjjsop, teneinde deze monddood te maken.
kijk eens in de spiegel .... goed kijken...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:13 schreef ExTec het volgende:
Nee, juist niet. Iemand voor fascist uitmaken omdat die persoon dat ook doet is niveau kleuterklas. Ik maak je daar voor uit omdat je gewoon ranzig veel kenmerken daarvan vertoont.
Ja, dit modje ruimt op sommige dagen +/- 10 loslopende Wilders-topics op terwijl er een centraal topic is. Een artikel uit de Panorame en een "what-if" insteek kan daar prima bij vind ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:12 schreef jkdjjsop het volgende:
Gaat weer nergens over. User Adolecens doet veel moeite om z'n OP in elkaar te klussen, voor een topic met een bijzonder aardige insteek ( Het Nederland van Wilders ). En zo'n modje besluit er op zondagmiddag maar even een slotje op te knallen "omdat er toch al een centraal topic is".
Tsja als je mensen niet weg wil jagen uit je forum, moet je vooral dit soort dingen doen.
Je ziet toch wel het verschil tussen het ene en het andere Wilders-topic? Nouja, blijkbaar niet dus, anders had je dit topic niet gesloten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dit modje ruimt op sommige dagen +/- 10 loslopende Wilders-topics op terwijl er een centraal topic is. Een artikel uit de Panorame en een "what-if" insteek kan daar prima bij vind ik.
Puur censuur wat jullie hier aan het doen zijn, maar dat heb ik al eerder gemeld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dit modje ruimt op sommige dagen +/- 10 loslopende Wilders-topics op terwijl er een centraal topic is. Een artikel uit de Panorame en een "what-if" insteek kan daar prima bij vind ik.
Het is helemaal niet taboe of wat dan ook. Het punt is dat er zonder dit centrale topics op sommige dagen bij elke scheet die op welke manier iets te maken heeft met moslims, asielzoekers of Wilders meteen 10 topics gestart worden. Dat is gewoon wildgroei en komt de overzichtelijkheid niet ten goede. Daarom is er een centraal topic, helemaal omdat 99% van de topics zo veel raakvlak of zo weinig specifieke, discussiewaardige inhoud hebben dat ze apart niet echt bestaansrecht hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:07 schreef qonmann het volgende:
Zou het niet een idee zijn om één centraal topic te maken voor Politiek ?
Dat er een Centraal Wilders topic is, is pure censuur.
Als je niet wilt dat er discussies plaatsvinden over Wilders in dit subforum, verklaar het dan een taboe onderwerp, zou heel wat eerlijker zijn.
Censuur wil zeggen dat het onderwerp verboden, verstopt en gedelete zou worden. Dat is niet het geval. Gaarne alleen termen gebruiken die de lading echt dekken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Puur censuur wat jullie hier aan het doen zijn, maar dat heb ik al eerder gemeld.
Al er bv. 1 centraal Buitenlandse Politiek topic was zou toch ook niemand meer over Buitenlandse Poltiek gaan posten ?
Nee, het verschil is soms minimaal en zoals ik al zei niet voldoende om en aparte draad te rechtvaardigen. Denk aan 5 topics naast elkaar met de mening van de TS, of een nieuwsdump met eronder "ik denk het ook, wat denken jullie?".quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je ziet toch wel het verschil tussen het ene en het andere Wilders-topic? Nouja, blijkbaar niet dus, anders had je dit topic niet gesloten.
Wat vreemd dat het centrale topic niet interessant is terwijl er zoveel te melden is over de goede man dat er overal (behalve in dat topic) brandweerdraadjes geopend worden zeg. Zou het iets met elkaar te maken hebben?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef jkdjjsop het volgende:
Natuurlijk is het wel een verkapte vorm van slinkschige censuur. Immers, dat centrale Wilderstopic is totaal niet interessant en loopt daarom voor geen meter. Terwijl individuele Wilderstopics vaak wel gaan als de brandweer.
Ik ervaar het wel zo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Censuur wil zeggen dat het onderwerp verboden, verstopt en gedelete zou worden. Dat is niet het geval. Gaarne alleen termen gebruiken die de lading echt dekken.
Ik vind dit wel een goed punt. Het was ook opvallend om te zien dat Lord V er weer eens als de kippen bij was om dat topic aan te geven. Snap niet waarom die knakker niet gewoon mod wordt gemaakt. Is wel zo duidelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef jkdjjsop het volgende:
Natuurlijk is het wel een verkapte vorm van slinkschige censuur. Immers, dat centrale Wilderstopic is totaal niet interessant en loopt daarom voor geen meter. Terwijl individuele Wilderstopics vaak wel gaan als de brandweer.
Heb je het artikel wel gelezen? Het was misschien geen filosofisch hoogstandje, maar het was wel leuk en grappig om te lezen en zat best goed in elkaar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:11 schreef Picchia het volgende:
Aan een wildgroei van Wilderstopics heeft denk ik niemand behoefte. En gezien het artikel was het een verwachte moderatie. Maar als het gevoelig ligt bij veel personen dan is de makkelijkste middenweg om het de OP te maken van de huidige of het volgende centrale Widers topic, die toch al een behoorlijk matige OP heeft. En dan verder in het centrale topic. De maker van het topic maakte immers een aanvullend topic omdat hij niet wilde dat zijn uitgebreide OP ondergesneeuwd zou worden, hoewel het gewoon een warrig Panorama artikel is.
het is geen censuur beleid, het werd gewoon te gortig, heel POL bestond uit 20 wilders topics en telkens was het een uitspraak van de man die hij in de media gedaan had, met een oneliner die er tegenaan gegooid werd waarna het gebash begon.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:27 schreef jkdjjsop het volgende:
Mwanatabu, ik snap best dat je koste wat het kost je achter de schermen afgesproken slinkschige censuurbeleidje moet verdedigen. Dat vind ik helemaal geen schande.
Kan best, maar da's toch nog geen reden om elk topic dan maar te slachtofferen, zonder even te kijken of er misschien één tussenzit die wel de moeite waard is. Deze was imho zeer zeker wel de moeite waard, goed uitgewerkte, relatief 'neutrale' topics over Wilders kom je niet vaak tegen. Dan kun je zeggen "dump maar in het centrale topic", maar dan ziet geen hond het.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het is geen censuur beleid, het werd gewoon te gortig, heel POL bestond uit 20 wilders topics en telkens was het een uitspraak van de man die hij in de media gedaan had, met een oneliner die er tegenaan gegooid werd waarna het gebash begon.
Elk topic opnieuw
Wat ook de oorzaak moge zijn, het gevolg is dat er nu effectief censuur is voor wat betreft een discussie over Wilders en PVV. Je moet je afvragen of dat het doel van POL zou moeten zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het is geen censuur beleid, het werd gewoon te gortig, heel POL bestond uit 20 wilders topics en telkens was het een uitspraak van de man die hij in de media gedaan had, met een oneliner die er tegenaan gegooid werd waarna het gebash begon.
Elk topic opnieuw
het was precies hetzelfde zoals alle andere wilders topics.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je ziet toch wel het verschil tussen het ene en het andere Wilders-topic? Nouja, blijkbaar niet dus, anders had je dit topic niet gesloten.
je kunt alles zeggen over wilders en zijn pvv wat jij wilt maar niet meer deze onzinquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
Wat ook de oorzaak moge zijn, het gevolg is dat er nu effectief censuur is voor wat betreft een discussie over Wilders en PVV. Je moet je afvragen of dat het doel van POL zou moeten zijn.
Precies. Wie ben jij?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:03 schreef jkdjjsop het volgende:
Nouja, je moet het helemaal zelf weten. Het is jouw subforum. Ik vind het een grote fout. Maar wie ben ik.
Komop zeg, dit was gewoon een heel leuk topic met veel potentie, met voor de verandering eens een wat meer ludieke, vrolijke insteek, dat nu als gevolg van algehele verzuring de nek wordt omgedraaid.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is al minstens 4 jaar hetzelfde hier... Er komt elke keer een of andere rechts georienteerde user met rare kloonnaam zeuren over de censuur en terreur van slinks () hier.
Het is stuitend en vermoeiend.
Gewoon niet reageren en sluiten die shit.
Moet je voor de gein eens kijken wie de topic-openers zijn van al die Wilders-topics. Dat zegt alweer genoeg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je kunt alles zeggen over wilders en zijn pvv wat jij wilt maar niet meer deze onzin
[ afbeelding ]
Ach het laat goed zien hoe hij denktquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:31 schreef gelly het volgende:
Moet dit soort ranzigheid hier op FOK! ? Laat hem lekker naar Stormfront gaan.
linkse kerk
dit dus ik laat even 1 uitraas onzin topic openquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het laat goed zien hoe hij denkt.
Ach, er zijn zoveel gaten in te schieten dat het wel vermakelijk is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:31 schreef gelly het volgende:
Moet dit soort ranzigheid hier op FOK! ? Laat hem lekker naar Stormfront gaan.
linkse kerk
Idd, de gaten in zjin redeneringen zijn zo groot dat Zwitserse kaas er jaloers op is. Laat m zichzelf maar voor leuter zetten denk ik danquote:
Sorry, de extra quote is dubbel.......Verkeerde knop gedrukt, wilde iets editen met zo'n pda ding..... (quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
rustig rustig ook wij doen wel eens andere dingen
je hebt een goed punt zal eens een schoonmaak houdenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:34 schreef qonmann het volgende:
Er is een Centraal PVV/Wilders topic om alle discussie over PVV/Wilders te vermijden in dit subforum: [Centraal] Wildertopic deeltje 4
Waarom zijn onderstaande dan nog open ?
PVV zakt weg in peiling, CDA boekt winst...
PVV stem = Protest stem
Haagse PVV'er was actief in extreem-rechtse partij
Groenlinks gemeenteraadslid kaapt pvvdenhaag.nl
Kennis en nadenken verdacht bij de pvv?
PVV / Wilders kamervragen, deel 5
Halsema: Wilders laat kiezers in de kou staan deel 2
Geert Wilders is dood....
Denk je nou echt dat Wilders de problemen oplost?
ik had de verjaardag van mijn moeder, maar heb je een linkquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:38 schreef Fastmatti het volgende:
Kan iemand Klopkoek tot de orde roepen hij begint weer eens door te draaien.
Volgens mij is dat een interpretatie van KK die valt onder de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan iemand iets doen aan de Hitler en facisme uitspraken van KK in dit topic?
Wilders belooft spektakel: Dit wordt het proces van de eeuw
De vergelijking was deze keer niet geheel onterecht, zie:quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan iemand iets doen aan de Hitler en facisme uitspraken van KK in dit topic?
Wilders belooft spektakel: Dit wordt het proces van de eeuw
Ik ook hij blijft met dit soort vergelijkingen strooien. zie ook het Wilders topic wat ik eerder tiptequote:Op zondag 13 september 2009 13:51 schreef Fastmatti het volgende:
Kabinetsbezuinigingen zijn 'pure hysterie'
Ik word hier een beetje moe van.
Dus je moet zijn absuurde vergelijkingen gewoon accepteren?quote:Op zondag 13 september 2009 14:06 schreef du_ke het volgende:
Negeer die gozer gewoon. Dat werkt veel beter dan hier komen huilen.
Zolang we jouw absurde gequote uit de opiniepagina's van Elsevier, die je presenteert als betonharde feiten, accepteren, lijkt me het wel zo eerlijk als jij hetzelfde doet bij mensen als KK.quote:Op zondag 13 september 2009 14:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus je moet zijn absuurde vergelijkingen gewoon accepteren?![]()
Is weer een typisch linkse aanpak pappen en nathouden
Sorry maar ik maak geen Nazi vergelijken enzo en dat doet KK wel. DFat is volgens mij iets volledig anders dus jou argumenten slaan als een tang op een varkenquote:Op zondag 13 september 2009 14:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zolang we jouw absurde gequote uit de opiniepagina's van Elsevier, die je presenteert als betonharde feiten, accepteren, lijkt me het wel zo eerlijk als jij hetzelfde doet bij mensen als KK.
Jouw (let even op de spelling) vergelijkingen over links gaan regelmatig even ver. Bovendien, zoals aangegeven, heeft KK op bepaalde momenten helemaal geen ongelijk met zijn vergelijkingen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry maar ik maak geen Nazi vergelijken enzo en dat doet KK wel. DFat is volgens mij iets volledig anders dus jou argumenten slaan als een tang op een varken
Qua discussiemanieren en gedrag mag jij ook niet al te hard klagen hoorquote:Op zondag 13 september 2009 14:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus je moet zijn absuurde vergelijkingen gewoon accepteren?![]()
Is weer een typisch linkse aanpak pappen en nathouden
Du_ke!quote:Op zondag 13 september 2009 15:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Qua discussiemanieren en gedrag mag jij ook niet al te hard klagen hoor
Er zijn ook zat welmenende users die door jouw gereutel moeten worstelen en dan ook nog eens je eeuwige gezeik over type en spellingsfouten.quote:Op zondag 13 september 2009 14:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen de POL en NWS mods eens de koppen bij elkaar steken en zorgen dat niet elke scheet van Wilders tot een topic leidt, hetzij in POL of NWS, aangezien er een centraqal Wilders-topic bestaat, waar alle onzin van de fans verzameld kan worden, en welmenende users zich niet alsnog door stapels Wilders-gereutel hoeven te worstelen?
KK is een topper. We gaan nog veel van hem horenquote:Op zondag 13 september 2009 14:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jouw (let even op de spelling) vergelijkingen over links gaan regelmatig even ver. Bovendien, zoals aangegeven, heeft KK op bepaalde momenten helemaal geen ongelijk met zijn vergelijkingen.
Binnen dit subforum kan en mag er niet over Wilders/PVV gediscusseerd worden,quote:Op zondag 13 september 2009 14:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen de POL en NWS mods eens de koppen bij elkaar steken en zorgen dat niet elke scheet van Wilders tot een topic leidt, hetzij in POL of NWS, aangezien er een centraqal Wilders-topic bestaat, waar alle onzin van de fans verzameld kan worden, en welmenende users zich niet alsnog door stapels Wilders-gereutel hoeven te worstelen?
Ik heb ooit voorgesteld een WIL subforum aan POL te plakken, maar men wilde niet verder gaan dan een centraal topic.quote:Op zondag 13 september 2009 20:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
Binnen dit subforum kan en mag er niet over Wilders/PVV gediscusseerd worden,
Het centrale topic slaat elke discussie dood.
Ik vind dit een zeer vreemde en niet gewenste zaak in een subforum dat zich notabene POL noemt
Blijkbaar wil men niet modden ofzo want het slaat nergens op.
Ik ben het met je eens L_V. Zo'n WIL-subsubforum (waar dan wel een beetje strak gemodereerd wordt, en dubbeltopics gesloten worden) lijkt me verstandiger dan alles in een centraal topic persen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb ooit voorgesteld een WIL subforum aan POL te plakken, maar men wilde niet verder gaan dan een centraal topic.
ONZquote:Op maandag 14 september 2009 00:51 schreef freako het volgende:
Waar een topic over een scheet van WIlders over een bepaalde bezuiniging gedumpt moet worden, is dan het enige punt waarover nagedacht moet worden.
WIL subforum lijkt me overdreven. Het gaat wrs om een hype dat vanzelf weer uitsterft. Een wildgroei aan subfora moet je als crew niet willen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:51 schreef freako het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens L_V. Zo'n WIL-subsubforum (waar dan wel een beetje strak gemodereerd wordt, en dubbeltopics gesloten worden) lijkt me verstandiger dan alles in een centraal topic persen.
En als er dan toch een subsubforum moet komen, is BEZ (of hoe je een bezuinigingssubsubforum dan ook wil noemen) ook niet zo'n gek idee.
Waar een topic over een scheet van WIlders over een bepaalde bezuiniging gedumpt moet worden, is dan het enige punt waarover nagedacht moet worden.
Eens, maar eigenlijk is er al een heel kredietcrisis-forum.quote:Op maandag 14 september 2009 17:21 schreef Klopkoek het volgende:
Een bezuinigingssubforum zou waardeloos zijn. Dan geef je al de richting en het kader aan waarbinnen gediscuseerd moet worden.
Ja, maar dat vertrouwen heb ik dus niet in de mods. Dat hebben we de afgelopen maanden gezien. Wilders topics blijven wildgroeien ondanks het centrale topic en worden pas gesloten na lang aandringen vanuit de users. Er zit niet zoveel proactiviteit bij de modjes op dat gebied.quote:Op maandag 14 september 2009 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
WIL subforum lijkt me overdreven. Het gaat wrs om een hype dat vanzelf weer uitsterft. Een wildgroei aan subfora moet je als crew niet willen.
Een centraal topic werkt ook niet. Mensen gewoon hun topics laten openen lijkt mij het beste. De beste overleven toch..; verder moet mod erop toezien dat dubbele/overlappende topics niet blijven doorlopen en vaker de slotknop gebruiken![]()
Het punt is nu dat er in dit POL subforum de facto niet over PVV/Wilders gediscusseerd kan worden..quote:Op maandag 14 september 2009 15:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is punt is dat al die wilders topics elkaar overlappen omdat ze na 5 posts weer over het zelfde gaan, de bezuiningstopics zullen een week aanhouden en dan zal het daarmee ook wel gedaan zijn.
Die zijn geen taboe en er dus een centraal topic om elke scheet die hij zegt te besprekenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het punt is nu dat er in dit POL subforum de facto niet over PVV/Wilders gediscusseerd kan worden..
Waarom bestaat POL eigenlijk als bepaalde onderwerpen taboe zijn ?
Het Centrale topic werkt niet, dat zie je toch ook wel ?
nieuwsquote:Op woensdag 16 september 2009 19:14 schreef freako het volgende:
[Centraal] De miljoenennota
Waarom is dit topic sticky?.
is dubbel idd, merge aangevraagd.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef Boswachtertje het volgende:
Balkenende blijft tot het einde?
Ten eerste weet ik niet of het dubbel is tov 'Verhagen nieuwe premier'
Maar ik wil eigenlijk iets meer de diepte in
en wellicht dat de titel op het eind kan worden aangepast in ende.. Vond dit wel een mooie opmerking namelijk
Bvd!
Toch wel weer heel bemoedigend, dat de gewezen modjes even de moeite nemen om antwoord te geven binnen een redelijke termijnquote:Op donderdag 24 september 2009 15:11 schreef ExTec het volgende:
Waarom wordt deze niet geflagged als spam?
Hierbij mijn nederige excuses, ik heb het topic gisteren al gesloten en dacht dat het daarmee af was. Maar ik ga natuurlijk voor jou wel even door het stof.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Toch wel weer heel bemoedigend, dat de gewezen modjes even de moeite nemen om antwoord te geven binnen een redelijke termijn
Dan krijg je die terugquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hierbij mijn nederige excuses,
Een simpele ja of nee volstaat prima hoor. Ik heb geen idee hoe je het persoonlijk vind als het erop lijkt dat je gewoon compleet genegeerd wordt, maar ik persoonlijk vind dat toch minder leukquote:ik heb het topic gisteren al gesloten en dacht dat het daarmee af was. Maar ik ga natuurlijk voor jou wel even door het stof.
Ik was niet aanwezig gisteren (en vandaag)quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Toch wel weer heel bemoedigend, dat de gewezen modjes even de moeite nemen om antwoord te geven binnen een redelijke termijn
Niet zeuren, jij.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:16 schreef Boze_Appel het volgende:
POL-mods zijn sowieso nauwelijks aanwezig, dus niets nieuws.
is dat een open sollicitatiequote:Op vrijdag 25 september 2009 17:16 schreef Boze_Appel het volgende:
POL-mods zijn sowieso nauwelijks aanwezig, dus niets nieuws.
Nee, een observatie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
is dat een open sollicitatie
Duitsland kiest!quote:Op zondag 27 september 2009 13:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik herinner jou eraan dat jij altijd (!) op de man speelt en mij altijd (!) ergens in een topic voor communist uit maakt, parasiterende homo. Dat is nog wel het meest ironische. Iedereen diskwalificeren op het feit hoeveel iemand verdient en wat die doet terwijl homo's zelf de grote parasieten zijn omdat ze hun verantwoordelijkheid voor het voorbestaan van de mensheid ontlopen.
Hier is hij ook bezigquote:Op zondag 27 september 2009 13:57 schreef Monidique het volgende:
Van der Laan: 'probleem-Wilders' lost zichzelf op
En andere posts in dat topic. Tof allemaal, hoor, maar zo'n verzuurde -en tamelijk sociaal mismaakte, zo niet schizofrene- trollkloon verneukt natuurlijk alleen maar een topic. Waarom wordt deze vent ueberhaupt nog toegelaten op dit forum, in welke incarnatie ook?
Jij bent en blijft hier de enige echte verzuurde -en tamelijk sociaal mismaakte, zo niet schizofrene- troll. Dat dat even duidelijk is.quote:Op zondag 27 september 2009 13:57 schreef Monidique het volgende:
En andere posts in dat topic. Tof allemaal, hoor, maar zo'n verzuurde -en tamelijk sociaal mismaakte, zo niet schizofrene- trollkloon verneukt natuurlijk alleen maar een topic. Waarom wordt deze vent ueberhaupt nog toegelaten op dit forum, in welke incarnatie ook?
Het is irritant maar niet banwaardig.quote:Op zondag 27 september 2009 13:57 schreef Monidique het volgende:
Ik jouw persoonlijke aanvallen, en het gehuil erover wanneer er iets van gezegd wordt. Dat het even gezegd is.quote:Op zondag 27 september 2009 17:56 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind de moderatie weer diep droevig. Dat het even gezegd is.
quote:Op maandag 28 september 2009 18:44 schreef Klopkoek het volgende:
Westerwelle klonen en in de verbrandingsovens gooien werkt misschien ook.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:57 schreef waarzegger101 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder onder die naam gepost. Wel onder de naam jkdjjsop en nog een zwikkie.
Wat een verraderlijke lage streken houd jij er op na zeg, je mentaliteit spreekt nu toch wel boekdelen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:14 schreef Meh7 het volgende:
Waarzegger101 geeft toe een kloon te zijn van de gebande user jkdjjsop.
[..]
Of het nu een relkloon is of niet doet niet terzake, het is geen misdaad. Er is een prachtige naam voor dergelijke verraadpraktijken waar vooral moslims o zo graag gebruik van maken vooral als het om Wilders vergelijkingen gaat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:30 schreef du_ke het volgende:
Dit was dan ook wel gewoon een overduidelijke relkloon.
Alles goed verder?quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat een verraderlijke lage streken houd jij er op na zeg, je mentaliteit spreekt nu toch wel boekdelen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:47 schreef waarzegger101 het volgende:
[..]
Ach, laat die NSB ehhh moslim toch.
het zijn er idd weer te veel al kunnen enkele op zichzelf staanquote:Op maandag 28 september 2009 19:44 schreef freako het volgende:
Wilders toch weer de grootste, Part II
PVV stem = Protest stem
PVV windt zich op over kinderprogramma
Wie is jullie favo politicus van de PVV buiten Geert Wilders
Marokkanen die op Wilders stemmen?
Veel overeenkomsten tussen PVV en andere nederlanders...
Wilders associeert zich nu zelf al met extreem-rechts
Waarom stemt men op PVV?
Wilders ziet 'Partij van de Allochtonen' imploderen
Tien PVV/Wilders-topics waarin de laatste 5 dagen gepost is. En dan tel ik de Hero-Brinkman-topics en evt andere topics in NWS niet eens mee. Beetje veel.
Je gedraagt je er wel naar dan moet je nu ook niet verongelijkt gaan janken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Laat het maar aan de mods over of het normaal is om mensen NSB'er te noemen.
Touchéquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je gedraagt je er wel naar dan moet je nu ook niet verongelijkt gaan janken.
En bij de weg, hoe vaak vergelij/beticht jij Wilders en zijn stemmers niet met WO2 praktijken?
Waarom komt er niet gewoon een Wilders Subforum? Wat bovenstaande toont aan dat er zeker animo voor isquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
het zijn er idd weer te veel al kunnen enkele op zichzelf staan
Lijkt me een juiste observatie, dat Centrale topic smoort alle discussies in dit subforum over PPV en/of Wilders.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom komt er niet gewoon een Wilders Subforum? Wat bovenstaande toont aan dat er zeker animo voor is
Ben ik voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom komt er niet gewoon een Wilders Subforum? Wat bovenstaande toont aan dat er zeker animo voor is
Die sterven dan een stille dood.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:16 schreef du_ke het volgende:
Het zou aardig wat rommel uit de serieuze subfora weghouden in elk geval.
Idd, of het moet het beleid zijn om alle Wilders discussies te smorenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Lijkt me een juiste observatie, dat Centrale topic smoort alle discussies in dit subforum over PPV en/of Wilders.
Ach er is meer politiek en nieuws dan enkel dhr Wildersquote:
Ik krijg soms de indruk van niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach er is meer politiek en nieuws dan enkel dhr Wilders
Als we dan ook en Socialistisch /. Links subforum beginnen dan scheelt dat helemaal veel rommelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:16 schreef du_ke het volgende:
Het zou aardig wat rommel uit de serieuze subfora weghouden in elk geval.
Nee, je moet niet met soortgenootjes bij elkaar zitten, dat wordt niets.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als we dan ook en Socialistisch /. Links subforum beginnen dan scheelt dat helemaal veel rommel
Nee, hoor kom graag een keer langs om discussies op scherp te zettenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, je moet niet met soortgenootjes bij elkaar zitten, dat wordt niets.
Ik heb zelf eerder het idee dat een groot deel van de rotzooi momenteel uit dom schelden op links bestaat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als we dan ook en Socialistisch /. Links subforum beginnen dan scheelt dat helemaal veel rommel
Neuh, dan lees je wel erg selectiefquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb zelf eerder het idee dat een groot deel van de rotzooi momenteel uit dom schelden op links bestaat.
Oh is het dan maar een klein deel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Neuh, dan lees je wel erg selectief
Daar ben ik niet zo zeker van hij zal hooguit getagged wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:23 schreef qonmann het volgende:
Iedereen is het erover eens..het subforum zal er nu wel snel komen
Idd kijk maar eens naar de topics van KK en echtgaafquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Neuh, dan lees je wel erg selectief
begrijp sowieso niet wat opstappen in de titel doet..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:19 schreef Iblis het volgende:
D’r is volgens mij wat misgegaan met de hierboven aangevraagde titel wijziging, er staat nu 2x PVV:
De PVV in het Europarlement - Pvv moet opstappen
Meen je dat nu serieus? Ik kan inderdaad zien wie dat gedaan heeft, maar je aantijging sluit als een tang om een varken. De mod wilde waarschijnlijk ‘PvdD’ kan opstappen ervan maken, maar dat ging niet goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:23 schreef haatbaard het volgende:
Ja, en laat dan meteen even weten wie die debiele wijziging heeft doorgevoerd. Dat was vast weer zo'n moslimmodje, die het niet kan verkroppen dat de PVV in het EP zit en er nu zelfs een zeteltje bij krijgt.
De topic begon wat verwarrend, er was eerst wat onduidelijkheid of het nu betekende dat de PvdD haar zetel moest opgeven. Dat blijkt inderdaad niet zo te zijn. Dus jouw titel is inderdaad beter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
begrijp sowieso niet wat opstappen in de titel doet..
PVV krijgt vijfde zetel in Europarlement
was de correcte titel geweest, zie de OP
Natuurlijk. Ik heb al gekkere dingen meegemaakt hier op fok.quote:
Wie dan?quote:Ik kan inderdaad zien wie dat gedaan heeft
Hoewel ik de TT-wijziging als eerste had aangevraagd (tis tenslotte mijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik heb al gekkere dingen meegemaakt hier op fok.
[..]
Wie dan?
Hé dit is fok heh, en het is vrijdagavond. Geen enkele reden om mijn protest al te serieus te nemen, behalve dan als een poging de boel een beetje op te schudden. Hetgeen wellicht ook het doel was van degene die je TT verkrachtte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoewel ik de TT-wijziging als eerste had aangevraagd (tis tenslotte mijntopic.. ), vond ik die typo eigenlijk nog wel grappig ook.
Neem het niet zo serieus haatbaard!
Als de TT nu maar goed gezet wordt...het heeft lang genoeg geduurd zo..
Als ik had gedacht dat je dat wat aanging, dan had ik het natuurlijk direct wel gemeld. Ik ben ervan overtuigd dat die persoon het niet opzettelijk heeft gedaan en de naam noemen dient volgens mij niets.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik heb al gekkere dingen meegemaakt hier op fok.
[..]
Wie dan?
Je lijkt minister Van der Laan wel! "Nee, het is echt niet zo hoor, massaimmigratie kost ons helemaal niks. Maar ik ga ook niet laten uitrekenen hoeveel het dan wel kost, want dat gaat je niks aan!"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als ik had gedacht dat je dat wat aanging, dan had ik het natuurlijk direct wel gemeld. Ik ben ervan overtuigd dat die persoon het niet opzettelijk heeft gedaan en de naam noemen dient volgens mij niets.
Kijk, als je zo gaat insinueren dan kun je inderdaad mensen altijd verdacht maken. Maar zeg eens haatbaard, ben je nu klaar met baggeren?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:42 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Je lijkt minister Van der Laan wel! "Nee, het is echt niet zo hoor, massaimmigratie kost ons helemaal niks. Maar ik ga ook niet laten uitrekenen hoeveel het dan wel kost, want dat gaat je niks aan!"
Afijn, uit je gedraai maak ik op dat het gewoon weer zo'n gefrustreed moslimmodje is, die dit op z'n geweten heeft.
ik was dat en ik had haast want ik moest gaan werkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:39 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Hé dit is fok heh, en het is vrijdagavond. Geen enkele reden om mijn protest al te serieus te nemen, behalve dan als een poging de boel een beetje op te schudden. Hetgeen wellicht ook het doel was van degene die je TT verkrachtte.
shittt... ben jij een mosliminfiltrant ..... weet Yvonne dat ? Of zit zij ook in het complotquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik was dat en ik had haast want ik moest gaan werken
het is gewoon een ordinaire moslimcoupe op fok!...komt vast bij maroc.nl vandaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
shittt... ben jij een mosliminfiltrant ..... weet Yvonne dat ? Of zit zij ook in het complot
Ik welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Ok, TT is aangepast naar "PVV krijgt vijfde zetel in Europarlement "
Iedereen wederom blij en lief voor elkaar, kee?
WAt nou. Als iemand mij vergelijkt met Stalin dan zeg ik daar wat van en ben ik terecht boos als er niks aan gedaan wordt. Ikzelf ben al eens geband omdat ik Pietverdriet voor 'neo-hitleriaan' had uitgemaakt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:39 schreef StarGazer het volgende:
Wat ben je toch een kleinzielig, gefrustreerd mannetje KK. Aandoenlijk.
Dat mag. Maar misschien kan je ook proberen te respecteren dat er mensen zijn die anders in het leven staan dan jij en een andere politieke opvatting hebben dan jij. Je doet nu net alsof rechts het as van het kwaad is en dat alles wat links is heilig is. Beetje jammer........quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
WAt nou. Als iemand mij vergelijkt met Stalin dan zeg ik daar wat van en ben ik terecht boos als er niks aan gedaan wordt. Ikzelf ben al eens geband omdat ik Pietverdriet voor 'neo-hitleriaan' had uitgemaakt.
Maar goed, jij bent rechts dus het is toch zinloos om tegen je aan te praten.
Het is een beetje onprettig modereren op het moment. Er staat een hoop gedoe over en weer wat net op het randje is wat ik dan kinderachtig vind om weg te halen, maar ik weet al wel dat het meer gaat "triggeren".quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:39 schreef Klopkoek het volgende:
Teirng hé, Die mods die laten de beledigingen naar mij toe gewoon staan en als ik weer wat terugzeg krijg ik ogenblikkelijk een note. De mods zijn vast ook homo's ofzo.
[Centraal] Wildertopic deeltje 4quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:33 schreef Sjaakz het volgende:
Kan iemand mij de weg naar het centrale PVV-topic wijzen?
Donequote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:27 schreef Hexagon het volgende:
Kan iemand deze TT aanpassen die ik vanochtend met mijn nog halfdronken kop heb gemaakt as
PVV torpedeert Berlusconi-resolutie
Ik moet er nodig heen, ik heb een beurt op school.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:33 schreef Sjaakz het volgende:
Kan iemand mij de weg naar het centrale PVV-topic wijzen?
De openingspost was niet echt onderbouwd, maar de reacties erin zijn (bji vlagen) genuanceerd. Zolang dat zo blijft laat ik het even gaan, maar bedankt voor het oplettenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Omnifacer het volgende:
Wie juicht er als Wilders wordt neergeknald?
Misschien tijd voor een slotje?
Dat dus. En nog beter zou een Wilders/PVV subforum zijn. Wel apart van POL zodat je het uit je AT-lijst kunt gooien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:46 schreef qonmann het volgende:
Er is een Centraal topic toch ?
Waarom dan toch steeds weer topics over PVV/Wilders openlaten ?
Reactie volgt nog na overeenstemmingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:30 schreef isogram het volgende:
Ik vind het algemene discussieniveau op POL beneden peil. Sommige users slagen er werkelijk in om de meest stompzinnige opmerkingen en oneliners neer te kwakken, zonder zich ook maar 1 procent in het onderwerp te verdiepen. Het is echt gruwelijk irritant en vervuilt discussies. Kan hier niet wat scherper op gemodereerd worden?
Naar GC gedouwd. GC? Ja, GC want er stonden reacties met meer dan 6 lettergrepen in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En topics als PvdA-ers en (hun) Trauma('s) ;) zouden ook linea recta naar ONZ of de afvalbak verplaatst mogen worden.
Hé wacht... die stond niet in mijn lijstjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Naar GC gedouwd. GC? Ja, GC want er stonden reacties met meer dan 6 lettergrepen in.
Dat vinden wij ook wel. We hebben in ieder geval besloten om concreet de OPs van een link plus een paar woordjes aan te gaan pakken en dat PVV topics nu echt subiet op slot gaan zodra we ze signaleren, ook als er dan al 3 pagina's lopen. Baggerreacties van een smiley plus oneliner is wat moeilijker peil op te trekken maar ook daar gaan we scherper op zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:30 schreef isogram het volgende:
Ik vind het algemene discussieniveau op POL beneden peil. Sommige users slagen er werkelijk in om de meest stompzinnige opmerkingen en oneliners neer te kwakken, zonder zich ook maar 1 procent in het onderwerp te verdiepen. Het is echt gruwelijk irritant en vervuilt discussies. Kan hier niet wat scherper op gemodereerd worden?
Is dicht. Ten eerste al omdat de OP 5 woorden telde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En deze dan ook? Turkije hoort NIET bij Europa Die discussie is al 36 quantiljoen keer hier gevoerd en loopt toch alleen maar uit op moslimgebash.
Klopt, hij is boos omdat ik een complot-theorie-achtig topic naar BNW schopte. Heb hem al aangesproken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:29 schreef Lyrebird het volgende:
Spammert, oa hier: Iran test raketten. Wat is in godsnaam de nieuwswaarde?
Praktisch zou het er dan dus op neerkomen dat we niet meer over Wilders en de PVV mogen discussieren van schaduwmod Lord V. Een beetje vreemd natuurlijk, vooral omdat Wilders al een aantal maanden tegen de "oude" politiek aan het schoppen is, en de PVV een van de grootste partijen lijkt te worden. Daarnaast is hij van een conservatieve liberaal in een nationalistische socialist veranderd. Me dunkt dat dit heerschap een onderwerp in POL moet zijn, zelfs als we het niet met zijn standpunten eens zijn en zelfs als Wilders gerelateerde topics vreemde snuiters aantrekken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat dus. En nog beter zou een Wilders/PVV subforum zijn. Wel apart van POL zodat je het uit je AT-lijst kunt gooien.
dit dus, overigens wordt dat AT probleem opgelost met de nieuwe (verplichte) layoutquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Praktisch zou het er dan dus op neerkomen dat we niet meer over Wilders en de PVV mogen discussieren van schaduwmod Lord V. Een beetje vreemd natuurlijk, vooral omdat Wilders al een aantal maanden tegen de "oude" politiek aan het schoppen is, en de PVV een van de grootste partijen lijkt te worden. Daarnaast is hij van een conservatieve liberaal in een nationalistische socialist veranderd. Me dunkt dat dit heerschap een onderwerp in POL moet zijn, zelfs als we het niet met zijn standpunten eens zijn en zelfs als Wilders gerelateerde topics vreemde snuiters aantrekken.
Het is niet Lord die dit bepaald heeft, maar de mods..quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Praktisch zou het er dan dus op neerkomen dat we niet meer over Wilders en de PVV mogen discussieren van schaduwmod Lord V. Een beetje vreemd natuurlijk, vooral omdat Wilders al een aantal maanden tegen de "oude" politiek aan het schoppen is, en de PVV een van de grootste partijen lijkt te worden. Daarnaast is hij van een conservatieve liberaal in een nationalistische socialist veranderd. Me dunkt dat dit heerschap een onderwerp in POL moet zijn, zelfs als we het niet met zijn standpunten eens zijn en zelfs als Wilders gerelateerde topics vreemde snuiters aantrekken.
Ik nu niet nog een keer uitleggen waarom dat centrale topic er is, dat is al 20x getyptquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het is niet Lord die dit bepaald heeft, maar de mods..
Ik heb al eerder aangekaart in FB dat in dit subforum niet gediscusseerd mag/kan worden over PVV/Wilders
Het centrale topic slaat immers elke discussie dood, het is niet eens meer te vinden soms.
..en dat weten de mods ook wel . maar het mod wel lekker zo, denk ik.
Maar waarom word je dan mod van een POLITIEK forum als je de users de facto onmogelijk maakt over Wilders/PVV te discusseren ?
Ik begrijp dat niet.
en je begrijpt nog steeds niet dat het niet werkt ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik nu niet nog een keer uitleggen waarom dat centrale topic er is, dat is al 20x getypt
jammer, het werkt beter dan 10 wilders topics die allemaal hetzelfde behandelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
en je begrijpt nog steeds niet dat het niet werkt ?
243 posts de laatste maand...veel minder is niet mogelijk
De kranten staan er vol van, maar op POL vind je er bijna niets van terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |