Hmmmm, heerlijk. Dit ga ik niet uitleggen, da's zinloos.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:44 schreef longinus het volgende:
Het is meer dat dit een politiek proces is, ze zijn bang van wilders dat ie de meeste stemmen krijgt.
als ze daadwerkelijk gaan kijken wie haat predikt, kunnen ze alle geloven wel aanpakken.
verder valt wilders heel erg mee in zijn haat, hij legt wel de vinger op de zere plekken en alleen dat is al goed om mensen te laten nadenken, Hmm, helaas blaat de meerderheid de pers na zonder zich eens echt in de materie te verdiepen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:44 schreef longinus het volgende:
Het is meer dat dit een politiek proces is, ze zijn bang van wilders dat ie de meeste stemmen krijgt.
als ze daadwerkelijk gaan kijken wie haat predikt, kunnen ze alle geloven wel aanpakken.
verder valt wilders heel erg mee in zijn haat, hij legt wel de vinger op de zere plekken en alleen dat is al goed om mensen te laten nadenken, Hmm, helaas blaat de meerderheid de pers na zonder zich eens echt in de materie te verdiepen.
En nu?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:37 schreef bassnl777 het volgende:
Geert Wilders is niet schuldig voor het aanzetten tot discriminatie en haat jegens de islam, want het is de islam in de wereld die discrimineerd en haat.
Omdat de een het doet wil niet zeggen dat de ander het dan niet doetquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:37 schreef bassnl777 het volgende:
Geert Wilders is niet schuldig voor het aanzetten tot discriminatie en haat jegens de islam, want het is de islam in de wereld die discrimineerd en haat.
Mooie onderbouwing.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:37 schreef bassnl777 het volgende:
Het staat zelfs LETTERLIJK in de koran, dus hier valt weinig over te discussiëren dacht ik zoquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:37 schreef bassnl777 het volgende:
Dat is het Christendom ook of welk een ieder ander die gelooft in een waarheid. Met dat laatste kan je Wilders wel degelijk vergelijken. Ik ben benieuwd naar de rechtszaak. Wellicht dat ze nu iets in de kiem kunnen smoren. Wat in de vorige eeuw niet lukte.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:37 schreef bassnl777 het volgende:
Hmmm, heb je de Koran gelezen dan?quote:Op zondag 13 september 2009 10:54 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Het staat zelfs LETTERLIJK in de koran, dus hier valt weinig over te discussiëren dacht ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |