klopt viel mij ook op, maar ik was douchenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef Pool het volgende:
Het zit weer vol met PVV / Wilders-topics. Daar was toch sinds kort een centraaltje voor?
Dat mag, we willen geen stinkende slotjes natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt viel mij ook op, maar ik was douchen
en alles is gesloten zover ik weetquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat mag, we willen geen stinkende slotjes natuurlijk.
net gedaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:14 schreef Reya het volgende:
Er is weer een wildgroei aan PVV/EP-topics? Wellicht kunnen er wat dicht?
welk topicquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer hoor van dat slotje, het topic staat juist vol met goede conservatieve/liberale uitspraken over tal van onderwerpen. Kan het niet gemerged worden?
klopt maar toen ik de op las en de eerste 2 reacties kreeg ik alweer jeuk maar hij gaat weer openquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Oh sorry, deze dus: Aan alle PVV stemmers (deel 2)
Een nieuwe titel: Conservatieve samenleving: PVV, doe je mee?
En dan maak ik er wel een goede OP van met een mooie startopinie.In AEX hanteer ik meestal dat we centrale topics hebben maar dat meer diepgaande topics een eigen plekje krijgen omdat de discussie anders ondersneeuwt in semi-slowchat.
Mag deze OP dan ook onder jouw eigen naam? Er staan nu allerlei ideeen in onder mijn naam waar ik mij verre van wil houden. Beetje vreemd dit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Oke, mooi, dan zal ik wel even een betere OP maken.![]()
Hmmm, dat kan niet volgens mij. Ik kan het niet onder mijn naam zetten. Ik kan het er wel bij zetten dat het niet jouw mening is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mag deze OP dan ook onder jouw eigen naam? Er staan nu allerlei ideeen in onder mijn naam waar ik mij verre van wil houden. Beetje vreemd dit.
En we hebben deze ook nog:quote:Op maandag 8 juni 2009 18:34 schreef freako het volgende:
Dit is een dubbeltopic:
Anti-Zigeunerpartij wint EP verkiezingen in Hongarije
De anti zigeunerpartiij ook in het Eurpees Parlement
Zou denk ik een goede mod kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Montov het volgende:
Tip van de dag: maak Hexagon mod.
vanwaar die kreetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Montov het volgende:
Tip van de dag: maak Hexagon mod.
ik zal het er eens over hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Montov het volgende:
Voor meer aanwezigheid en omdat Hexagon een goede toevoeging zou zijn.
Extreem midden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Montov het volgende:
Voor meer aanwezigheid en omdat Hexagon een goede toevoeging zou zijn.
mutant is al afgedropen en dumple wordt in de gaten gehoudenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:18 schreef Lyrebird het volgende:
Eerst loopt Mutant mijn topic te vervuilen met onzin, en nu begint ene dumble. Kan daar iets aan gedaan worden?
Omdat dat onmogelijk is?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef qonmann het volgende:
Vraag:
Er is een Centraal PVV topic
Waarom worden andere PVV topics dan niet gesloten ?
dat wordt zoveel mogelijk gedaan echter hebben bepaalde topics een meerwaardequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef qonmann het volgende:
Vraag:
Er is een Centraal PVV topic
Waarom worden andere PVV topics dan niet gesloten ?
het is idd een huiswerktopic.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef timmmmm het volgende:
Polls over straffen in Nederland en de PVV
Kan dit topic een slotje. Kijk vooral even naar de posthistory van TS.
dat moet hij iddquote:Op maandag 15 juni 2009 10:02 schreef Zith het volgende:
moet Wilders: miljoenen moslims moeten weg niet in de centrale wilders topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |