Inderdaad, GlowMouse zei dat ik dit soort polls bij politiek moest zetten.quote:
Dít zei GlowMouse:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:27 schreef nielsenmartin het volgende:
[..]
Inderdaad, GlowMouse zei dat ik dit soort polls bij politiek moest zetten.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:29 schreef GlowMouse het volgende:
Beste Niels en Martin,
Leuk, zo'n enquete! Maar er valt weinig te discussiëren. Daarnaast heeft het veel weg van een enquête, iets waarvoor je geen toestemming kan krijgen. Ten slotte is vier topics wel erg veel van het goede.
Groetjes,
GlowMouse
Als het goed is nooit meer.quote:
Tsja, dingen uit zijn verband rukken kan iedereen, dat is iets wat in de politiek ook wel eens gebeurt. Hij mailde mij dat ik dit soort polls hier moest plaatsen, dus ik heb dat gedaan, wat is er dan mis mee?quote:
Heheh, oké, wat bedoel je hiermee en wat probeer je hiermee te bereiken? Je mag ook 'niets' antwoorden.quote:
Wéér een poast waarvan ik geen idee heb wat ermee wordt bedoeld...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat vind jij van de straffen in Nederland?
Je hebt gestemd op: geen mening
Proteststem!
Ik doe dit voor een PO maatschappijleer, het heeft verder niks te maken met de achterliggende gedachte hogere straffen=PVV o.i.d.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:52 schreef maartena het volgende:
Ik vind de straffen in Nederland te laag, en de opkomst van de PVV zorgwekkend.
Ik weet niet helemaal waar de TS heen wil met de poll, maar je kunt welzeker voor hogere/hardere straffen zijn in Nederland en niet voor de PVV zijn.
Om een voorbeeld te geven, ik vind dat voetbalhooligans die de hele wijk rondom het stadion onveilig maken en afbreken op dezelfde wijze moeten worden gestraft als straatmarokkaantjes die hetzelfde doen in andere wijk.
Wat bedoel je eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:01 schreef Leevancleef het volgende:
Het is allemaal de schuld van Niels! Martin is daarentegen oké.
Definieer 'winnen'. We weten allemaal dat je elke situatie zó kan uitleggen, dat het als een winst wordt geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:05 schreef nielsenmartin het volgende:
Poll: Welke partij gaat de komende verkiezingen winnen?CDA PVV SP PvdA VVD een andere partij
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
(fictieve nummers)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:16 schreef waht het volgende:
Definieer 'winnen'. We weten allemaal dat je elke situatie zó kan uitleggen, dat het als een winst wordt geïnterpreteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |