Ik las NSB´erquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:49 schreef BogardeRules het volgende:
Mijn god, man, heeft iemand die zielige man bij NOVA gezien? Hij stotterde, zag er uit alsof hij niet wist waar hij het over had, en op een cruciaal moment was dit:
Nova: "Uw website is niet bereikbaar, we hebben het nog even voor de uitzending geprobeerd."
DSBer: "Ja, en gelukkig onze website is weer bereikbaar ... "
Je voelde gewoon de marktwaarde van DSB slinken .....
Iemand dit gezien?
Ongeveer van hetzelfde lage niveau als een DSBér.quote:
Als die prestatie gericht is? Mag het geen hoge zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 05:13 schreef remlof het volgende:
Ik vraag me af wat voor een bonus Hans nog van Dirk krijgt dit jaar
Waarom denkt iedereen dat DSB bakken met geld aan AZ geeft?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 03:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Prachtig, nu AZ nog.
En wat denk je dat dat voor gevolgen gaat hebben voor de andere banken?quote:
Die gaan voortaan uitkijken dit soort praktijken uit te voeren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En wat denk je dat dat voor gevolgen gaat hebben voor de andere banken?
Ik zou liever zien dat banken als ING en ABN gewoon omvallen, DSB is dan misschien niet zo netjes, ze houden in ieder geval hun hand niet op bij de staat als het mis gaat. Maargoed, tokkies als jou met het verstand van een ei snappen dat natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Die gaan voortaan uitkijken dit soort praktijken uit te voeren.
Prima dus.
Ach weet je... het is altijd een bepaald slag volk met een herkenbaar inkomen uit bekende wijken waar de gangbare intelligentie gemist wordt... die beginnen met schelden als de discussie niet verloopt zoals gewenst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:13 schreef raptorix het volgende:
Maargoed, tokkies als jou met het verstand van een ei snappen dat natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |