abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:55:48 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_74018083
Ook PvdA-ers lopen schijnbaar ergens een Trauma van op:
quote:
Mei Li Vos liep trauma op door Sinterklaas

(Novum) - Mei Li Vos heeft geen al te beste herinneringen aan het sinterklaasfeest. Toen het Tweede Kamerlid voor de PvdA 5 jaar was leefde ze in een woongemeenschap. "De hulpsinterklaas vergat mijn naam op het lijstje te zetten, waardoor ik geen cadeautje kreeg. Ik dacht dat ik heel stout was geweest", vertelt de 39-jarige Vos in de nieuwe glossy Sint.

Humberto Tan, Halina Reijn en Hind hebben betere herinneringen aan 5 december. Zo zorgde de oude baas bij de familie Reijn voor heel wat consternatie in huis. "Mijn zusjes en ik zaten compleet hysterisch voor de open haard te wachten", vertelt Halina in het blad.

Joop Braakhekke gaat voor de gelegenheid pepernoten testen en Goedele Liekens vertelt hoe het sinterklaasfeest in buurland België wordt gevierd. Het nieuwe magazine bereikt Nederland sneller dan de sint zelf. Het blad ligt vrijdag in de winkel. De uitgever denkt hiermee in te spelen op de behoefte aan goed nieuws.
Bron

Maar van welke PvdA-er krijgen Fokkers een trauma?

TS begint

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_74018268
Wouter Bos doet er zeker geen goed aan nadat hij de de staatsschuld tot record hoogte op heeft weten te krikken.
Wat zeg je van Diederik Samson, die ervoor gezorgd heeft dat er straks geen gloeilampen meer te krijgen zijn.
pi_74019067
Volgens mij heeft TS een trauma van Bos opgelopen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:11:46 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_74020214
Mei Li

Ik ken haar al meer dan 20 jaar.
Yankee go home!
pi_74020239
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:11 schreef remlof het volgende:
Mei Li

Mij lie.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:13:48 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_74020266
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:12 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Mij lie.
Neuh, is zus van een vriend van me.
Yankee go home!
pi_74020311
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:11 schreef remlof het volgende:
Mei Li

Dat is gaaf! Vertel er eens wat meer over.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:16:50 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74020343
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Godverdomme wat ben je toch een domme rukker Martijn.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:37:42 #9
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74021054
Ik zou me met dit artikel niet beperken tot POL. Het verdient een veel groter publiek. Hier wat voorzetjes... Wel benieuwd wat de Fokkers er van vinden eigenlijk.
quote:
  • SPT - Sportverslaggevers en hun fetisjes
    - Humberto Tan heeft goede herinneringen aan Sinterklaas... Bij welke oudere man zaten de Fokkers vroeger graag op schoot?

• SHO - Zangeressen en hun voorliefde voor oudere mannen
    - Hind herinnert zich nog goed hoe ze met sinterklaas vol spanning zat te wachten op een bezoekje van de Sint. Wie zouden de Fokkers op een koude winternacht graag op bezoek krijgen?

• CUL - Joop Braakhekke test pepernoten
    - Joop Braakhekke test pepernoten. Moeten de Fokkers ook zo kotsen van Joop? !
  •   zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:44:32 #10
    274062 Sjaakz
    Teflonbuikspreekpop
    pi_74021305
    quote:
  • LIT - Mei Li Vos, Humberto Tan, Halina Reijn, Hind, Joop Braakhekke en Goedele Liekens in de nieuwe glossy Sint
    - Lijkt het de Fokkers ook zo'n kutblad?
  • quote:
  • SEX - Goedele Liekens vertelt over sinterklaasfeest in België
    - Wat kunnen Fokkers met een 2-meter lange gouden staf?
  • pi_74022294
    Ik krijg niet zozeer een trauma van personen, maar eerder van beslissingen of uitspraken. Zo veroordeel ik de PvdA om hun keuze om de AOW-leeftijd alleen te verhogen voor iedereen die jonger dan 55 is. Dat betekent dat de gehele babyboomgeneratie de dans ontspringt. Onrechtvaardig en oneerlijk. Ik veroordeel en verafschuw ook PvdA-politici die foute uitspraken doen, die indruisen tegen de partijlijn. De PvdA zou daar radicaler mee moeten afrekenen.

Maar al met al niks dat je bij andere partijen niet tegenkomt.
    pi_74022422
    Lama. Dicht.

[ Bericht 90% gewijzigd door Mwanatabu op 24-10-2009 19:27:17 ]
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:18:45 #13
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_74022470
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 19:13 schreef isogram het volgende:
    Ik krijg niet zozeer een trauma van personen, maar eerder van beslissingen of uitspraken. Zo veroordeel ik de PvdA om hun keuze om de AOW-leeftijd alleen te verhogen voor iedereen die jonger dan 55 is. Dat betekent dat de gehele babyboomgeneratie de dans ontspringt. Onrechtvaardig en oneerlijk. Ik veroordeel en verafschuw ook PvdA-politici die foute uitspraken doen, die indruisen tegen de partijlijn. De PvdA zou daar radicaler mee moeten afrekenen.

Maar al met al niks dat je bij andere partijen niet tegenkomt.
    De partijlijn is om de AOW-leeftijd alleen te verhogen voor iedereen die jonger dan 55 is
    Yankee go home!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')