Doordat Lord_Vetinari in de spellingscommissie van !Fok zit.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom zijn er geen leuke topics?
Maak er een aan zou ik zeggenquote:
Jammer Remlof, "alleen maar" dekt ook niet de lading volgens mij. Er waren genoeg mensen die probeerden te argumenteren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:32 schreef remlof het volgende:
Nee, discussie is klaar en trekt alleen maar trolls zoals jij.
ik vind het beledigend voor mensen van de jostiband dat je hen gelijkstelt aan bepaalde foute Foktypes..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:29 schreef Monolith het volgende:
Afgezien van de aantrekkingskracht op triangeljosti's was het nog best een aardig topic, hoewel het misschien beter in WFL past inderdaad.
Beetje van je apropos?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:27 schreef TitusPullo het volgende:
[Deel 1571] Cyprus Turks, Manila Spaans
Kan iemand een l toevoegen aan Manila?
Zoals je uit de OP kunt afleiden, heb ik gekozen voor een politieke insteek: is dit voorstel aan de kamer voorgelegd, is er over gestemd, of heeft het MvO deze regel op eigen houtje ingevoerd?quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'Allochtone leerling sterk bevoordeeld bij examen' Dubbel. Loopt al in NWS. Waar het ook hoort.
Ik vind het een twijfelgevalletje, en aangezien het topic al 40 posts telt en ik het POL-topic ook nét iets beargumenteerder vind laat ik m ff openquote:Op woensdag 8 juli 2009 07:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'Allochtone leerling sterk bevoordeeld bij examen' Dubbel. Loopt al in NWS. Waar het ook hoort.
Toen ik hem meldde, stonden er 5 posts in. Dat jullie hier maar af en toe zijn, is niet mijn probleem. En voor dit soort zaken is de merge-functie uitgevonden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind het een twijfelgevalletje, en aangezien het topic al 40 posts telt en ik het POL-topic ook nét iets beargumenteerder vind laat ik m ff open
Het is gemerged.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Toen ik hem meldde, stonden er 5 posts in. Dat jullie hier maar af en toe zijn, is niet mijn probleem. En voor dit soort zaken is de merge-functie uitgevonden.
Ontstickiedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:24 schreef freako het volgende:
Pol-meeting 2009, 27 juni
Twee weken na de meet kan dit topic wel weer ontstickyd worden denk ik..
dit is natuurlijk een vraag aan de moderators , hoewel niet zo expliciet gezegdquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dit is natuurlijk een vraag aan de moderators , hoewel niet zo expliciet gezegd
vinden jullie dit racisme en vinden jullie dit 'moet kunnen' ..?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:16 schreef Mike het volgende:
Harde_kip, heeft problemen zich normaal te gedragen in POL-discussies, 48 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |