Ik heb nog nooit eerder onder die naam gepost. Wel onder de naam jkdjjsop en nog een zwikkie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niet als ze eerder onder de naam "Lemmeb" gepost hebben.
Ah, toch wel een kloon dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:57 schreef waarzegger101 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder onder die naam gepost. Wel onder de naam jkdjjsop en nog een zwikkie.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef yvonne het volgende:
jkdjjsop, KomMaar, Bonzi_Buddy
Prullenbak
jkdjjsop was geen kloon. Geen idee waarom die in de prullenbak ging. Waarschijnlijk omdat zo'n linkse kwal met voelsprieten in de crew daar om vroeg. Het kan me eerlijk gezegd nauwelijks boeien.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 23:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's leuk dan, dus omdat Marokko weigert om mensen die in Nederland geboren worden en dus Nederlanders zijn geen Marokkaans pasport te geven zijn het volgens jou geen echte Nederlanders?
Denk eens even na voordat je zo'n uitspraak doet? De persoon in kwestie heeft namelijk geen enkele keuze.
Waarom zijn ze dat dan niet? En wanneer ben je wel 100% Nederlander? Als je je hele leven in het buitenland woont maar wel alleen een NL paspoort hebt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 06:56 schreef yyentle het volgende:
Dus nogmaals, mensen met twee paspoorten beschouw ik niet als 100% Nederlanders, simpelweg omdat ze dat niet zijn.
quote:Achterban
Tommy Wieringa
NRC Handelsblad deed onderzoek naar de motivatie van PVV-aanhangers. De uitkomsten waren natuurlijk gruwelijk, maar goedbeschouwd kwam er niks uit wat je niet al dacht over Wilders’ aanhang. Verhelderend was wel om te zien dat de opvattingen van de gemiddelde PVV-kiezer niet zoveel verschillen van die van de rest van het electoraat. Er is brede overeenstemming over het korten op ontwikkelingshulp, de immigratiestop en de kwestie van de dubbele nationaliteit.
Voorts komen Polen, Roemenen en Bulgaren het land niet meer in – so much voor de Europese integratie. Deze mening deelt de Wilders-aanhanger met 72 procent van de doorsneekiezers. Al met al kijken we naar een flink isolationisme, eigenbelang voorop en een lichte maar actieve xenofobe inslag. In wezen komt de houding van de Nederlander tegenover de EU-nieuwkomers neer op wat ik ooit las op de plee van een Shell-station bij Eindhoven: POLEN JATTEN ALLES. Het venster op de wereld in een notendop. Dat Nederland een soort Center Parcs vol zelfzuchtige klootzakken zou worden zag je al een tijdje aankomen. Dat men er ook zo ronduit voor zou durven uitkomen, is verrassender. Solidariteit is nog van enig belang voor een debatclubje van intellectuelen uit 020, als leidend politiek principe heeft het voor de kiezer afgedaan. Een Nederlander zal nog eerder zijn oude schoenen opvreten dan ze in de Zak van Max stoppen.
Zijn politieke programma heeft zijn ontstaansgrond in een algemene en diepgevoelde verongelijktheid. Hem is iets afgepakt wat hem toebehoort. De Nederlander in het algemeen en de PVV-kiezer in het bijzonder wordt bewogen door wat hij meent te bezitten aan rechten. Hij leeft in de veronderstelling dat hij deze rechten niet of in te beperkte mate kan laten gelden. Hij voelt zich, met andere woorden, bestolen. Dit levert het soort huis- tuin- en keukenwoede op dat je ook ziet in een tv-programma als De Rijdende Rechter; altijd een mooi gezicht, schuimbekkende burgers bij een verkeerd geplaatst tuinhek.
Het is, op grond van de bevindingen van NRC Handelsblad, niet heel gewaagd om te stellen dat de gemiddelde Nederlandse kiezer in zijn hart een PVV’er is die zich nog net te veel schaamt om een stem uit te brengen op Wilders’ knokploegje. Gezien de snelheid echter waarmee de schaamte erodeert, de schaamte als middel dat je ervan zou weerhouden om te stemmen op een wufte dameskapper met een achterban van truckers, arbeidsongeschikten en MKB’ers, duurt dat niet zo lang meer.
http://www.volkskrant.nl/(...)ijf_agenten_verdachtquote:Strandfeest: vijf agenten verdacht
Van onze verslaggever
Gepubliceerd op 29 september 2009 00:55, bijgewerkt op 29 september 2009 08:26
amsterdam -
Het Openbaar Ministerie heeft vijf politieagenten als verdachten aangemerkt na de strandrellen in Hoek van Holland. De vijf hebben volgens het OM schoten gelost, maar hun rol zou onduidelijk zijn geweest.
Justitie wil niet zeggen of de agenten dood door schuld wordt verweten vanwege de dood van de 19-jarige Robby van der Leeden, die op 22 augustus door een politiekogel om het leven kwam.
Zes festivalgangers zijn ook verdacht. De politiebonden ANPV en NPB vinden dat het OM zich meer op de relschoppers moet richten.
Tja, met dit soort columns - waar het dedain en de arrogantie aan alle kanten vanaf druipt - geeft de columnist treffend weer dat de 'huidige' politici en opiniemakers blijkbaar echt niet meer weten waar ze het moeten zoeken. Als het een andere politicus was geweest dan Wilders, had ik nu in een deuk gelegen van het lachen om het gespartel van deze Wieringa. Overigens ook frappant dat Wieringa zelf exact hetzelfde doet als waar hij anderen voor beschuldigd; vooroordelen ventileren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:14 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Mooie column van Tommy Wieringa vanochtend in De Pers:
[..]
Een nogal sneue, kinderachtige column waar het zuur vanaf druipt. Maar als je zelf ook links bent, zul je zoiets waarschijnlijk wel kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:14 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Het zit wat ingewikkelder:quote:Op dinsdag 29 september 2009 06:56 schreef yyentle het volgende:
[..]
Elke in Nederland geboren baby heeft recht op een Nederlands paspoort en elke Nederlandse baby mag Marokko bezoeken.
http://www.justitie.nl/on(...)jn_kind_Nederlander/quote:Een kind wordt automatisch Nederlander als hij wordt geboren uit een vader of moeder die tijdens de geboorte hoofdverblijf had in Nederland. Voorwaarde is dat die ouder zelf ook geboren is uit een vader of moeder die tijdens zijn geboorte hoofdverblijf had in Nederland.
Dat valt op zich wel mee, maar de linkse neiging om xenofobie als negatief weg te zetten vind ik arrogant. Wat is er mis met een beetje xenofobie? Ik vind het in ieder geval minder erg dan de politiek van de laatste 40 jaar waarin de islam ons als "fine caviar" in de strot geduwd wordt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:05 schreef waarzegger101 het volgende:
Een nogal sneue, kinderachtige column waar het zuur vanaf druipt. Maar als je zelf ook links bent, zul je zoiets waarschijnlijk wel kunnen waarderen.
Omdat xenofobie een irrationele angst is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:22 schreef badwurm het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee, maar de linkse neiging om xenofobie als negatief weg te zetten vind ik arrogant. Wat is er mis met een beetje xenofobie? Ik vind het in ieder geval minder erg dan de politiek van de laatste 40 jaar waarin de islam ons als "fine caviar" in de strot geduwd wordt.
Waarom vind je dit dan nu weer 'spartelen'?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:02 schreef justanick het volgende:
[..]
Tja, met dit soort columns - waar het dedain en de arrogantie aan alle kanten vanaf druipt - geeft de columnist treffend weer dat de 'huidige' politici en opiniemakers blijkbaar echt niet meer weten waar ze het moeten zoeken. Als het een andere politicus was geweest dan Wilders, had ik nu in een deuk gelegen van het lachen om het gespartel van deze Wieringa. Overigens ook frappant dat Wieringa zelf exact hetzelfde doet als waar hij anderen voor beschuldigd; vooroordelen ventileren.
Het zonder grenzen importeren van afwijkende religies en culturen in Nederland is ook irrationeel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:25 schreef nikk het volgende:
Omdat xenofobie een irrationele angst is.
Welke punten maakt de schrijver van dit epistel dan? Hij is zo druk met het spelen van de man dat de bal in geen velden of wegen meer is te vinden. Je mag toch wat beters verwachten van iemand die zichzelf intellectueel vindt (dat is 'ie volgens mij niet).quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Waarom vind je dit dan nu weer 'spartelen'?
Op welke punten ben je het niet eens met Wieringa, misschien moet je dat eens uitleggen, in plaats van het meteen weer af te doen op de toon. Ik vind het zelf wel een treffende column.
Hij heeft een goed punt met betrekking tot de verongelijktheid die leeft onder de PVV-aanhang. Wilders voedt dit door het te hebben over de "linkse elite", de grote boze islam, een bemoeizuchtig Europa etc. De doorsnee PVV-er voelt zich dan ook een slachtoffer van die linkse elite en de islam, hiermee gaat een doemdenken gepaard. Wilders schetst een beeld van een tsunami van islamisering, heeft het al jaren over "vijf voor twaalf" en blijft maar kritiek leveren, zonder met oplossingen te komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:20 schreef justanick het volgende:
[..]
Welke punten maakt de schrijver van dit epistel dan? Hij is zo druk met het spelen van de man dat de bal in geen velden of wegen meer is te vinden. Je mag toch wat beters verwachten van iemand die zichzelf intellectueel vindt (dat is 'ie volgens mij niet).
En schijnbaar is er niemand in de gevestigde politiek die Wilders goed van repliek kan dienen, als je na gaat is dat nog veel triester dan het Wilders verschijnsel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt met betrekking tot de verongelijktheid die leeft onder de PVV-aanhang. Wilders voedt dit door het te hebben over de "linkse elite", de grote boze islam, een bemoeizuchtig Europa etc. De doorsnee PVV-er voelt zich dan ook een slachtoffer van die linkse elite en de islam, hiermee gaat een doemdenken gepaard. Wilders schetst een beeld van een tsunami van islamisering, heeft het al jaren over "vijf voor twaalf" en blijft maar kritiek leveren, zonder met oplossingen te komen.
Geen een.quote:Op zondag 27 september 2009 00:11 schreef Kjerring het volgende:
- Hoeveel moslims ken je persoonlijk?
Hangt een beetje af van waar je hebt gestudeerd. In Amsterdam zijn er genoeg studenten van islamitische afkomst.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:41 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Geen een.
Wazig he? Na 7 jaar studeren ben ik er geen één tegengekomen.
Omdat Wilders feiten benoemd. Niks meer en niks minder.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En schijnbaar is er niemand in de gevestigde politiek die Wilders goed van repliek kan dienen, als je na gaat is dat nog veel triester dan het Wilders verschijnsel.
Hij doet wat columnisten horen te doen: een prikkelend, kritisch stuk schrijven over ontwikkelingen in de maatschappij. Hij constateert dat solidariteit is verruild voor isolationisme, eigenbelang voorop en een lichte maar actieve xenofobe inslag. Hij constateert ook dat er een algemeen gevoel van verongelijktheid is ontstaan in Nederland, waarbij mensen denken dat hun rechten worden afgepakt ten koste van anderen. Wieringa vindt dat duidelijk jammer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:20 schreef justanick het volgende:
[..]
Welke punten maakt de schrijver van dit epistel dan? Hij is zo druk met het spelen van de man dat de bal in geen velden of wegen meer is te vinden. Je mag toch wat beters verwachten van iemand die zichzelf intellectueel vindt (dat is 'ie volgens mij niet).
en users zijn weer slachtoffer van jouw verraderspraktijken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef Meh7 het volgende:
Zelfs Brinkman is een slachtoffer van zijn drankprobleem, de slachtofferrol zit er echt goed in.
Misschien zei ik het niet goed maar ik bedoel dat de strafmaat omhoog moet omdat er nu meer mensen in dit land wonen (de allochtonen) die niet schrikken van die zachte straffen hier. Die straffen gelden dan natuurlijk voor iedereen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
LOL! Metro2005 vindt dat Zienswijze harder gestraft moet worden in het geval dat ze allebei exact dezelfde misdaad plegen.
en wegquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
en users zijn weer slachtoffer van jouw verraderspraktijken.
een platvloerse bagger waar Wilders nog iets van kan leren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:14 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Anders kijk je eerst eens even naar jezelf en naar je eigen vriendjes. Dit hele topic staat vol met beledigingen aan het adres van Wilders en PVV-stemmers (ook aan mijn adres dus). Niet dat ik daarmee zit, ik vind de frustratie die uit die beledigingen spreekt juist wel komisch. Maar van dat hypocriete gejank van types als jij word ik wel een beetje onpasselijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:18 schreef TeringHenkie het volgende:
Gelukkig kunnen we dit in topic wél op een volwassen manier discussiëren en met goed onderbouwde argumenten komenkunnen we het inhoudelijk houden ipv. op de man af NSBer te gaan roepen?
En op grond van wat constateert hij dat? Op een kalksel dat hij op de muur van een plee heeft gelezen? Er zit werkelijk nul komma nul onderbouwing in dit stuk. Het is loos geblaat; zelfs Wilders zou zich hier nog voor schamen. Hij roept dingen om af te kunnen geven, maar vergeet even dat je beweringen dient te onderbouwen. Nogmaals: hij speelt de man en de bal is vervolgens niet meer terug te vinden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:51 schreef Pool het volgende:
[..]
Hij doet wat columnisten horen te doen: een prikkelend, kritisch stuk schrijven over ontwikkelingen in de maatschappij. Hij constateert dat solidariteit is verruild voor isolationisme, eigenbelang voorop en een lichte maar actieve xenofobe inslag. Hij constateert ook dat er een algemeen gevoel van verongelijktheid is ontstaan in Nederland, waarbij mensen denken dat hun rechten worden afgepakt ten koste van anderen. Wieringa vindt dat duidelijk jammer.
Ik kan niet voor 2) of 3) kiezen, aangezien iedere onderbouwing in het stuk volslagen ontbreekt.quote:Jij kiest duidelijk voor 1.), terwijl ik denk dat het de discussie meer ten goede zou komen als je voor 2.) of 3.) zou kiezen, zodat je ook aangeeft wáár het volgens jou inhoudelijk misgaat in Wieringa's column.
Ik weet niet waar jij het over hebt, het enige wat ik gepost heb ik dit topic is dat ik Wilders' standpunten interpreteer als haat naar moslims. Wie zijn trouwens mijn vriendjes? En kun je ook even mijn hypocriete gejank dan quoten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:59 schreef waarzegger101 het volgende:
[..]
Anders kijk je eerst eens even naar jezelf en naar je eigen vriendjes. Dit hele topic staat vol met beledigingen aan het adres van Wilders en PVV-stemmers (ook aan mijn adres dus). Niet dat ik daarmee zit, ik vind de frustratie die uit die beledigingen spreekt juist wel komisch. Maar van dat hypocriete gejank van types als jij word ik wel een beetje onpasselijk.
De angst voor de Islam is alles behalve irrationeel. Bijna overal waar de bevolking voor meer dan 30% islamitisch is heb je burgeroorlogen, terrorisme, en onderdrukking van de niet moslims. Met negers heb je ghetto vorming, corruptie, criminaliteit, en overlast in elk land ter wereld.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:25 schreef nikk het volgende:
Omdat xenofobie een irrationele angst is.
Dus 3 mensen onderdrukken 7 andere mensen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:56 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
De angst voor de Islam is alles behalve irrationeel. Bijna overal waar de bevolking voor meer dan 30% islamitisch is heb je burgeroorlogen, terrorisme, en onderdrukking van de niet moslims. Met negers heb je ghetto vorming, corruptie, criminaliteit, en overlast in elk land ter wereld.
En dan vindt zo'n linkse knuppel het vreemd dat mensen isolationistische ideeen krijgen.
Bedankt voor de link en de correctie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:16 schreef nikk het volgende:
[..]
Het zit wat ingewikkelder:
[..]
http://www.justitie.nl/on(...)jn_kind_Nederlander/
Min of meer, 30 Marokkaantjes die een buurt van 600 mensen onderdrukt klinkt niet zo vreemd. Als een verstandig mens ga je dan stemmen op het persoon die dat wil aanpakken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
Dus 3 mensen onderdrukken 7 andere mensen?
Meer kinderen baren, en meer huwelijks partners importeren. Binnen 40 jaar hebben ze het in het vergrijsde Nederland voor het zeggen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind het zo grappig dat mensen altijd maar roepen dat moslims dit land over gaan nemen. Hoe willen ze dat doen dan?
Het stukje staat vol met geschreeuw.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:14 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dus als Wilders iets zegt maar het niet doet is het provocatie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Omdat Wilders feiten benoemd. Niks meer en niks minder.
De kopvoddentax was natuurlijk een provocatie. Krijgt ie er nooit door en ikzelf vind die stelling ook overdreven.
Maarja, dit kabinet liegt hun hele beleid bij elkaar en schuiven alles uit. Dat is dodelijk en kiezersbedrog. Als je dan politiek je drukker maakt om Wilders zijn uitspraken dan om de huidige stand van zaken, ben je zelf ook een bedrog.
Hij wil het wel invoeren, daar zie ik hem wel voor aan, maar het gaat hem niet lukken. Ik denk dat hij naast de andere partijen ook tegengas krijgt van zijn eigen partij... en van het volk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dus als Wilders iets zegt maar het niet doet is het provocatie.
Maar als, bijvoorbeeld, Bos iets zegt maar het niet doet is het kiezersbedrog.
... omdat je niet in staat bent objectief te lezen.quote:Klinkt objectief
Ja, net zoals absolute gegevens alleen maar absoluut lijken, maar in werkelijk relatief zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:12 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Hij wil het wel invoeren, daar zie ik hem wel voor aan, maar het gaat hem niet lukken. Ik denk dat hij naast de andere partijen ook tegengas krijgt van zijn eigen partij... en van het volk.
Dit was even leuk om de boel op te schudden maar meer ook niet.
[..]
... omdat je niet in staat bent objectief te lezen.
Precies.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:18 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja, net zoals absolute gegevens alleen maar absoluut lijken, maar in werkelijk relatief zijn.
Je bent lachwekkend, lees het topic na dan. Mensen die niet eens weten wat ze zegen zijn toch totaal niet serieus te nemen, of wel?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:23 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Precies.
Nu jij aantonen ikkuh beweerd gehebt die cijfertjes absoluut is en waren. Tot zo en meteen
Dus je kunt niet op de proppen komen met je gebral... en te vertoont achtervolgingswaanzin-trekjes.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:25 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je bent lachwekkend, lees het topic na dan. Mensen die niet eens weten wat ze zegen zijn toch totaal niet serieus te nemen, of wel?
Hier heb je 't nog eens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dus je kunt niet op de proppen komen met je gebral... en te vertoont achtervolgingswaanzin-trekjes.
Ja, uhu... heel serieus.
Nou fijn, je hebt je 2 minuutjes gehad. Nu schouders er weer onder en ontopic.
Wat lul jij nou weer? Jij verwijst een van de nuttigste posters terug naar de basisschool en zelf kom je aankakken met 'getallen 'klinken' absoluut maar zijn relatief'? Ok genius....quote:Op maandag 28 september 2009 13:34 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Die getallen klinken absoluut maar zijn relatief. Dat weet je wel maar je wilt graag door blijven drammen.
En anders raad ik je aan opnieuw de basisschool te doen. Die beginnen namelijk met basisbegrippen als deze.
Waarop jij pareerde met je onderzoekquote:Op zondag 27 september 2009 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
Nietus, zie de misdaadstatistieken waaruit bijvoorbeeld blijkt dat Surinamers en Antillianen relatief gezien meer (en vaak ook ernstigere) misdaden plegen dan genoemde traditionele islamitische immigranten.
Dit betekent dus dat van ALLE Marokkanen en ALLE Surinamers 10.000 personen als verdachten waren aangemerkt. Nu is aan jou de vraag, zijn er in Nederland meer Marokkanen of Surinamers? Heb even geen zin om op te zoeken maar naar eigen waarneming zou ik gaan voor de Marokkanen, weet je wat dat betekent? Dat voor elke Surinamer minder dan de Marokkanen Surinamers RELATIEF hoger vertegenwoordigd zijn in deze categorie, verdachten. Snap je dat? Ok we gaan verder. Hoewel ik geen kenner ben op het gebied van demografische aantallen in Nederland baseer ik weer op eigen waarneming dat er meer Marokkanen zijn dan Antillianen. Sterker nog, ik ga er van uit dat de verhouding lager is dan in jouw onderzoek aangegeven, namelijk 1 : 0,66. Voor elke Marokkaan in Nederland is er minder dan 0,66 Antilliaan. Wat betekent dat? Het betekent wederom dat Antillianen RELATIEF meer vertegenwoordigd zijn in deze categorie, verdachten. Zo zie je dat je eigen rapport wat jij als argument tegen Mutant gebruikt, eigenlijk voor een weldenkend persoon een drogreden is.quote:*ahum*....
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf
Van alle allochtone mannen was 3,8% in 2002 als verdachte in het HKS
geregistreerd tegen 1,6% van de autochtone mannen, van allochtone vrouwen
0,7% tegen 0,3% van de autochtone vrouwen. In absolute aantallen
verdachten zijn, na de autochtonen met 102.000 personen, met elk ruim
10.000 personen de Marokkanen en Surinamers de grootste groepen, gevolgd
door de Turken (7.500) en de Antillianen (6.600).
Onderzoek uit 2005. Recenter kon ik zo niet vinden. Maar ik neem alvast maar aan dat je nu van de daken gaat schreeuwen dat in die 3-4 jaar de Marokkanen lieverdjes zijn geworden.
Daarbij staat in dit onderzoek duidelijk het probleem van de dubbele paspoorten vermeld en dat allochtonen met 2 allochtone ouders die in NL geboren zijn zijn, als autochtoon gerekend worden (door de PVDA). Aangezien in die groep voornamelijk Marokkanen zitten is het probleem dus groter dan officieel erkend.
Dikke fail dus. Je roept alweer zomaar dingen.
Ja, oftewel,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |