Ah, opa coyote doet ook weer mee.quote:
Hetzelfde kun je over het oostblok zeggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:25 schreef Zienswijze het volgende:
Verder heeft Turkije een andere culturele en historische geschiedenis dan Europa doorgemaakt.
Hou dat vast als je weer gaat stemmen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:25 schreef nietzman het volgende:
Oké.
Klopt. Alhoewel de historische en culturele verschillen met West-Europa minder zijn dan het verschil tussen Turkije en West-Europa.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:28 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je over het oostblok zeggen.
Ah nee, dan valt D66 weg uit dat kleurrijke spectrum van politieke partijen die stuk voor stuk zeer verdeeld zijn over dit heftige vraagstuk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Hou dat vast als je weer gaat stemmen.
Dat ben ik zeker met jou eens, maar dat is weer een andere discussie waard,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:28 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je over het oostblok zeggen.
Mhah, jammert.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:34 schreef nietzman het volgende:
Ah nee,
Potverdikkie. Mensen die menen dat de fouten die zijn gemaakt toch echt niet hun schuld waren, kunnen we niet gebruiken in Europa. Nee tegen Turkije!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:44 schreef bendk het volgende:
Inderdaad Turkije hoort niet bij europa. De turk heeft een geheel andere wijze van denken en handelen. Hun cultuur is dat bv de man de baas is en jij vrouw...luisteren. Fouten maken doen ze zelf niet, dat doen anderen.
Dat heeft hier geleid tot een rel op mijn werk, deze deense turk van 33 jaar schoffeerde een deense vrouw van 28 jaar en wel zodanig dat zij volkomen overstuur was.
Ik heb dat verslag gelezen en hij is hoogst verontwaardigd dat de direktie hem een officiele waarschuwing heeft gegeven. Hij is nu ziek thuis,,,stress opgelopen op zijn werk.
Ik weet ook wel dat dit een voorval is, maar vraag je af wat de basis is van dit voorval, het te grote verschil tussen europa en turkije dus...
Niet aan beginnen...
Eigenlijk net Nederlanders dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:44 schreef bendk het volgende:
Fouten maken doen ze zelf niet, dat doen anderen.
Het is hun grondhouding, van hieruit communiceren ze en gedragen ze zich naar anderenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Potverdikkie. Mensen die menen dat de fouten die zijn gemaakt toch echt niet hun schuld waren, kunnen we niet gebruiken in Europa. Nee tegen Turkije!
"Den Turcks weesen is alom aenweesich ende merckbaer."quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:07 schreef bendk het volgende:
[..]
Het is hun grondhouding, van hieruit communiceren ze en gedragen ze zich naar anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |