abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:18:14 #1
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53970051
Partij Voor de Vrijheid kamervragen...
Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 2)
Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 3)
PVV/Wilders kamervragen, deel vier.

Voor mij is het de vraag wat de kiezer gaat doen bij de volgende verkiezingen.
Krijgt Wilders nog meer zeteltjes of wordt het inleveren?

Hier verder...
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:28:19 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53970220
In dacht door de TT in mijn taakbalk even dat POL een PVV subforum had gekregen
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:54:54 #3
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53970701
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:28 schreef TNA het volgende:
In dacht door de TT in mijn taakbalk even dat POL een PVV subforum had gekregen
Gelukkig was het voor even
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_53979626
Mooi dat je verder gaat, Manta.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53979772
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:18 schreef DarkManta het volgende:
Partij Voor de Vrijheid kamervragen...
Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 2)
Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 3)
PVV/Wilders kamervragen, deel vier.

Voor mij is het de vraag wat de kiezer gaat doen bij de volgende verkiezingen.
Krijgt Wilders nog meer zeteltjes of wordt het inleveren?

Hier verder...
hangt er volledig vanaf wat er in de aanloop naar de verkiezingen gebeurt.

Is de VVD weer een sterk geheel?

Gebeuren er spannende dingen in Nederland? Een stomme actie van een allochtoon? Een extreme uitspraak van een imam? als dat gebeurt krijgt hij wat extra's,
zoniet zal het meevallen.
pi_53981479
Als verdonk ook nog een aparte partij op zou richten word het volgensmij alleen nog meer versplintering op rechts, en ik vraag mij af of de VVD evt met Wilders en Verdonk in zee zou willen gaan, mochten ze zonder of met een andere kleine partij een meerderheid willen vormen. Ik denk niet dat een van de partijen er nog echt veel stemmers van links erbij zou kunnen krijgen het fortuyn electoraat lijkt mij al aardig verdeeld nl.

Zijn er trouwen nog leuke kamervragen geweest afgelopen weken?
pi_54003865
tvp (altijd lachen hier)
pi_54004162
quote:
Heldhaftig optreden vrouwelijke brigadier - Kamervragen
woensdag 17 oktober 2007
Vragen van het lid Brinkman (PVV) aan de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. 1.)
Heeft u kennis genomen van het heldhaftige optreden van de 36-jarige vrouwelijke brigadier van politie, inzake de aanval op haar en op een collega van haar door Bilal B. op zondag 14 oktober 2007.
2.)
Bent u met mij van mening dat deze vrouwelijke brigadier van politie uitzonderlijk kordaat en heldhaftig heeft opgetreden?
3.)
Bent u met mij van mening dat deze vrouwelijke brigadier hiervoor een Koninklijke onderscheiding verdient en bent u bereid hiervoor initiatieven te ondernemen? Zo nee, waarom niet?
4.)
Indien u bovenstaande vraag negatief beantwoordt, bent u dan bereid deze vrouwelijke brigadier op een andere wijze te onderscheiden? Zo nee waarom niet, zo ja welke initiatieven gaat u hiervoor ondernemen?
pi_54004405
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 08:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Is dit serieus ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_54004695
quote:
Volgens mij kan Geertje eens wat doen aan de gezondheidszorg, dan medailles uit gaan delen aan politie agenten die raak schieten, de zaak is al treurig genoeg.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:20:59 #12
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_54004745
Waarschijnlijk wíl die vrouw hier niet eens een lintje voor. Ik vind het ook dapper dat ze heeft durven schieten hoor, daarmee heeft ze waarschijnlijk haar collega gered. Maar zij is er heus niet blij om dat ze een geesteszieke jongeman kapot heeft geschoten.
pi_54004999
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:17 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Volgens mij kan Geertje eens wat doen aan de gezondheidszorg, dan medailles uit gaan delen aan politie agenten die raak schieten, de zaak is al treurig genoeg.
Een politieagent(e) die raak kan schieten verdient zo langzamerhand per definitie al een medaille.
Dit lijkt me nou echter bij uitstek een gebeurtenis waarover serieuze kamervragen gesteld kunnen worden. Het is toch vreemd dat een labiel persoon met een mes een politiebureau binnen kan lopen en vervolgens twee agenten ernstig kan verwonden. Zeker aangezien het een bureau betrof dat nou niet bepaald in een of ander vredig plattelandsdorpje stond.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54005031
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:38 schreef Monolith het volgende:
Een politieagent(e) die raak kan schieten verdient zo langzamerhand per definitie al een medaille.
Dit lijkt me nou echter bij uitstek een gebeurtenis waarover serieuze kamervragen gesteld kunnen worden.
A la....maar dan moeten ze niet met bovenstaande vragen aankomen
pi_54005152
Dat soort vragen is toch misbruik maken van het recht op kamervragen? Hier zijn kamervragen echt niet voor bedoeld. Ik heb wel eens gehoord dat een kamevraag 1.750 euro kost, dit is dus al weer zevenduizend euro weggegooid Pfffffffffffff
pi_54005202
quote:
Vragen van de leden Wilders, Bosma en Agema (allen PVV) aan de ministers van OCW en VWS inzake verhoogde kans op geestesziekten onder Marokkanen.

1.)
Heeft u kennisgenomen van de uitzending van Netwerk 16 oktober 2007?
2.)
In de uitzending van Netwerk wordt gesproken over een verhoogde kans op psychische stoornissen onder Marokkanen. Kunt een overzicht geven van alle informatie die u heeft over de diverse geestesziekten onder Marokkanen?
3.)
In verklaring van de verhoogde kans op geestesziekten onder Marokkanen is mogelijk gelegen in bloedverwantschap, dus inteelt. Deelt u deze analyse? Zo neen waarom niet.
4.)
Wat zijn de gevolgen voor het Nederlands onderwijs en de zorg?
5.)
Kunt u een kostenindicatie geven wat dit de Nederlandse belastingbetaler per jaar kost?
6.)
Bent u bereid een grootscheeps nationaal onderzoek te doen naar dit probleem?
7.)
Bent u bereid per onmiddellijk neef-nicht-huwelijken te verbieden?
pi_54005229
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dit lijkt me nou echter bij uitstek een gebeurtenis waarover serieuze kamervragen gesteld kunnen worden. Het is toch vreemd dat een labiel persoon met een mes een politiebureau binnen kan lopen en vervolgens twee agenten ernstig kan verwonden. Zeker aangezien het een bureau betrof dat nou niet bepaald in een of ander vredig plattelandsdorpje stond.
Maar daar heeft de PVV helemaal geen vragen over gesteld ...
pi_54005335
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:49 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Walgelijk.

Daarbij zou de PVV beter moeten opletten wanneer ze grote-mensen-programma's proberen te volgen. Op vraag 3 is in die uitzending al antwoord gegeven: Het zijn alleen Marokkaanse mannen die de schizofrenie vertonen, bij de Marokkaanse vrouwen is er geen verschil met andere bevolkingsgroepen.

En de PVV geeft het antwoord zelf ook al in de kamervraag. Incest is slechts één verklaring. Dus waarom zou het kabinet de analyse moeten delen?
pi_54005653
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

A la....maar dan moeten ze niet met bovenstaande vragen aankomen
Dat was nu juist het punt. Ik ben niet zo'n voorstander van kamervragen over elke incident, maar dit is er een waar juist goede vragen over gesteld kunnen worden. Dan komt de PVV met zoiets aanzetten. Vreemd ook aangezien ze normaal gesproken over elk wissewasje zwaar verontwaardigd zijn.
quote:
3.)
In verklaring van de verhoogde kans op geestesziekten onder Marokkanen is mogelijk gelegen in bloedverwantschap, dus inteelt. Deelt u deze analyse? Zo neen waarom niet.
De analyse delen dat iets een mogelijke oorzaak is? Lijkt me vrij makkelijk om die analyse te delen. Er zijn namelijk legio mogelijke oorzaken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54006383
Goed topic dit.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54015129
Ze lezen ook FOK bij de PVV.
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1262&Itemid=73
check de link onder de vragen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54035339
Voor Sidekick,
Bron van inspiratie...
Hier een korte animatie

pi_54035736
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 18:51 schreef venomsnake het volgende:
Ze lezen ook FOK bij de PVV.
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1262&Itemid=73
check de link onder de vragen..

Dan is radicaal fok straks ook in beeld bij Denhaag

open er een topic over Wilders na Telegraafkoppen politicus nu ook Fok frontpage lurker..
pi_54035787
quote:
Geachte Leden van het Presidium,

Tot mijn grote verontwaardiging las ik op het “Menu Restaurantbedrijf” week 42, dat er op woensdag 17 oktober jl. een halal gerecht op de kaart stond, te weten groentebol met halal kekab.

De fractie van de Partij voor de Vrijheid vind het ontoelaatbaar dat een gerecht verkregen uit een zeer dieronvriendelijke en dieronwaardige slachtmethode wordt geserveerd in een restaurant deel uitmakende van een gebouw waarin respect en fatsoen hoog in het vaandel zou moeten staan. Niets blijkt minder waar! Bovendien is het triest te zien dat de islamisering van ons land ook de menukaart van de Tweede Kamer der Staten-Generaal heeft bereikt.

Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer halal-gerechten in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.

Met vriendelijke groet en hoogachting,

Dion Graus
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal

Partij voor de Vrijheid
www.partijvoordevrijheid.nl
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1265&Itemid=74

De Klingoon voor de vrijheid in actie. Misschien heeft meneer liever een bord gagh?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:10:08 #25
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_54037295
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Jan_Klaassen het volgende:

[..]

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1265&Itemid=74

De Klingoon voor de vrijheid in actie. Misschien heeft meneer liever een bord gagh?
Dit topic kan onderhand een schopje richting ONZ krijgen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')