Gelukkig was het voor evenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:28 schreef TNA het volgende:
In dacht door de TT in mijn taakbalk even dat POL een PVV subforum had gekregen
hangt er volledig vanaf wat er in de aanloop naar de verkiezingen gebeurt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:18 schreef DarkManta het volgende:
Partij Voor de Vrijheid kamervragen...
Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 2)
Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 3)
PVV/Wilders kamervragen, deel vier.
Voor mij is het de vraag wat de kiezer gaat doen bij de volgende verkiezingen.
Krijgt Wilders nog meer zeteltjes of wordt het inleveren?
Hier verder...
quote:Heldhaftig optreden vrouwelijke brigadier - Kamervragen
woensdag 17 oktober 2007
Vragen van het lid Brinkman (PVV) aan de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. 1.)
Heeft u kennis genomen van het heldhaftige optreden van de 36-jarige vrouwelijke brigadier van politie, inzake de aanval op haar en op een collega van haar door Bilal B. op zondag 14 oktober 2007.
2.)
Bent u met mij van mening dat deze vrouwelijke brigadier van politie uitzonderlijk kordaat en heldhaftig heeft opgetreden?
3.)
Bent u met mij van mening dat deze vrouwelijke brigadier hiervoor een Koninklijke onderscheiding verdient en bent u bereid hiervoor initiatieven te ondernemen? Zo nee, waarom niet?
4.)
Indien u bovenstaande vraag negatief beantwoordt, bent u dan bereid deze vrouwelijke brigadier op een andere wijze te onderscheiden? Zo nee waarom niet, zo ja welke initiatieven gaat u hiervoor ondernemen?
Volgens mij kan Geertje eens wat doen aan de gezondheidszorg, dan medailles uit gaan delen aan politie agenten die raak schieten, de zaak is al treurig genoeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1258&Itemid=73![]()
Een politieagent(e) die raak kan schieten verdient zo langzamerhand per definitie al een medaille.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Volgens mij kan Geertje eens wat doen aan de gezondheidszorg, dan medailles uit gaan delen aan politie agenten die raak schieten, de zaak is al treurig genoeg.
A la....maar dan moeten ze niet met bovenstaande vragen aankomenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:38 schreef Monolith het volgende:
Een politieagent(e) die raak kan schieten verdient zo langzamerhand per definitie al een medaille.![]()
Dit lijkt me nou echter bij uitstek een gebeurtenis waarover serieuze kamervragen gesteld kunnen worden.
quote:Vragen van de leden Wilders, Bosma en Agema (allen PVV) aan de ministers van OCW en VWS inzake verhoogde kans op geestesziekten onder Marokkanen.
1.)
Heeft u kennisgenomen van de uitzending van Netwerk 16 oktober 2007?
2.)
In de uitzending van Netwerk wordt gesproken over een verhoogde kans op psychische stoornissen onder Marokkanen. Kunt een overzicht geven van alle informatie die u heeft over de diverse geestesziekten onder Marokkanen?
3.)
In verklaring van de verhoogde kans op geestesziekten onder Marokkanen is mogelijk gelegen in bloedverwantschap, dus inteelt. Deelt u deze analyse? Zo neen waarom niet.
4.)
Wat zijn de gevolgen voor het Nederlands onderwijs en de zorg?
5.)
Kunt u een kostenindicatie geven wat dit de Nederlandse belastingbetaler per jaar kost?
6.)
Bent u bereid een grootscheeps nationaal onderzoek te doen naar dit probleem?
7.)
Bent u bereid per onmiddellijk neef-nicht-huwelijken te verbieden?
Maar daar heeft de PVV helemaal geen vragen over gesteld ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een politieagent(e) die raak kan schieten verdient zo langzamerhand per definitie al een medaille.![]()
Dit lijkt me nou echter bij uitstek een gebeurtenis waarover serieuze kamervragen gesteld kunnen worden. Het is toch vreemd dat een labiel persoon met een mes een politiebureau binnen kan lopen en vervolgens twee agenten ernstig kan verwonden. Zeker aangezien het een bureau betrof dat nou niet bepaald in een of ander vredig plattelandsdorpje stond.
Walgelijk.quote:
Dat was nu juist het punt. Ik ben niet zo'n voorstander van kamervragen over elke incident, maar dit is er een waar juist goede vragen over gesteld kunnen worden. Dan komt de PVV met zoiets aanzetten. Vreemd ook aangezien ze normaal gesproken over elk wissewasje zwaar verontwaardigd zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
A la....maar dan moeten ze niet met bovenstaande vragen aankomen
De analyse delen dat iets een mogelijke oorzaak is? Lijkt me vrij makkelijk om die analyse te delen. Er zijn namelijk legio mogelijke oorzaken.quote:3.)
In verklaring van de verhoogde kans op geestesziekten onder Marokkanen is mogelijk gelegen in bloedverwantschap, dus inteelt. Deelt u deze analyse? Zo neen waarom niet.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:51 schreef venomsnake het volgende:
Ze lezen ook FOK bij de PVV.
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1262&Itemid=73
check de link onder de vragen..
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1265&Itemid=74quote:Geachte Leden van het Presidium,
Tot mijn grote verontwaardiging las ik op het “Menu Restaurantbedrijf” week 42, dat er op woensdag 17 oktober jl. een halal gerecht op de kaart stond, te weten groentebol met halal kekab.
De fractie van de Partij voor de Vrijheid vind het ontoelaatbaar dat een gerecht verkregen uit een zeer dieronvriendelijke en dieronwaardige slachtmethode wordt geserveerd in een restaurant deel uitmakende van een gebouw waarin respect en fatsoen hoog in het vaandel zou moeten staan. Niets blijkt minder waar! Bovendien is het triest te zien dat de islamisering van ons land ook de menukaart van de Tweede Kamer der Staten-Generaal heeft bereikt.
Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer halal-gerechten in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.
Met vriendelijke groet en hoogachting,
Dion Graus
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal
Partij voor de Vrijheid
www.partijvoordevrijheid.nl
Dit topic kan onderhand een schopje richting ONZ krijgenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Jan_Klaassen het volgende:
[..]
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1265&Itemid=74
De Klingoon voor de vrijheid in actie. Misschien heeft meneer liever een bord gagh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |