abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:30:03 #67
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70791456
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik vind het een twijfelgevalletje, en aangezien het topic al 40 posts telt en ik het POL-topic ook nét iets beargumenteerder vind laat ik m ff open
Toen ik hem meldde, stonden er 5 posts in. Dat jullie hier maar af en toe zijn, is niet mijn probleem. En voor dit soort zaken is de merge-functie uitgevonden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_70794413
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Toen ik hem meldde, stonden er 5 posts in. Dat jullie hier maar af en toe zijn, is niet mijn probleem. En voor dit soort zaken is de merge-functie uitgevonden.
Het is gemerged.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:24:01 #69
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_70856499
Pol-meeting 2009, 27 juni

Twee weken na de meet kan dit topic wel weer ontstickyd worden denk ik. .
pi_70867146
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 23:34 schreef Harde_Kip het volgende:

een paar berberapen
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:05 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Nee dat zijn bergapen
racisme
pi_70880861
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

racisme
OMG

pi_70881155
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:24 schreef freako het volgende:
Pol-meeting 2009, 27 juni

Twee weken na de meet kan dit topic wel weer ontstickyd worden denk ik. .
Ontstickied
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_70881369
Oh, net te snel, ik dacht hij staat er al een dag, en gezien de onderbezetting had ik het maar even gedaan.
pi_70881973
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

racisme
dit is natuurlijk een vraag aan de moderators , hoewel niet zo expliciet gezegd
vinden jullie dit racisme en vinden jullie dit 'moet kunnen' ..?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:36:52 #75
66444 Lord_Vetinari
pi_70882009
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

dit is natuurlijk een vraag aan de moderators , hoewel niet zo expliciet gezegd
vinden jullie dit racisme en vinden jullie dit 'moet kunnen' ..?
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:16 schreef Mike het volgende:
Harde_kip, heeft problemen zich normaal te gedragen in POL-discussies, 48 uur.
pi_70882056
beste Lord...merci voor je post... ik had MED niet gelezen..
de vraag is hiermee voor 82, 47 % beantwoord

voor Lord en de Mods (lijkt wel een sixtybandje zo)
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:41:07 #77
66444 Lord_Vetinari
pi_70882112
Je dank bevredigt mijn gevoel voor verhouding tot de gedane moeite voor 85,73%
pi_71154027
Wil een moderator onderstaand topic verplaatsen naar WFL of C&H?
Bedankt.

Mekka
pi_71369729
Ik zal het hier ook maar even melden dat ik weer terug ben om mensen te bannen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_71369952
Hoi
  maandag 27 juli 2009 @ 18:54:38 #81
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71372721
overlast door marokkanen

Gevalletje bagger
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71404517
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Kijk! Een linkschfascist die het weer eens niet kan laten om meteen op de man te gaan!

Zeker weten dat dit figuur nu al stappen aan het ondernemen is om me hier geband te krijgen en dus monddood te maken. Want ja, zo zit de linkschfascist Bluesdude nu eenmaal in elkaar.
trolderoldetroll
relkloon met fascismeneurose ...
was ie al geband?
pi_71404792
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

trolderoldetroll
relkloon met fascismeneurose ...
was ie al geband?
Bloesdoet moet niet mekken. Hij begon zelf door als eerste op de man te gaan:
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Er is ook nog zoiets als het recht gevrijwaard te zijn van zeikerdjes die haat prediken en mensen cirminaliseren en bedreigen.. zoals jij. bijv..
Vind ik veel belangrijker dan jouw vrijheid van spreken en haatuitingen.
Wbt intolerantie en neigen naar bevolkingsgroepen vervolgen sta jij niet zover van fascisme af.
Misschien ben jij wel die oprukkende fascist ?
Veel duidelijker kan het niet.

Overigens krijg ik meteen al gelijk:
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef jkdjjsop het volgende:
Zeker weten dat dit figuur nu al stappen aan het ondernemen is om me hier geband te krijgen en dus monddood te maken. Want ja, zo zit de linkschfascist Bluesdude nu eenmaal in elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door jkdjjsop op 28-07-2009 19:31:51 ]
pi_71404884
je vraagt toch om scherpe kritiek als je hele bevolkingsgroepen verkettert tot crimineel of fascist ..
mensen aanvallen op hun ethnische afkomst is mensen persoonlijk aanvallen en dat roept emoties op..
mensen uitschelden en indelen als fascist idem dito..

ik heb je niet uitgescholden voor fascist... jij begon ...
btw... je bent een relkloon van wie ... ?

modjes.... 3de keer:
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:23 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Wie is Danny?

Afijn, degene die hier stappen onderneemt om mij op dit forum monddood te maken is hier de grote linkschfascist. Dat is in dit geval niet ene Danny, maar ene Bluesdude. Of heet Bluesdude soms Danny van z'n voornaam?
pi_71405088
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef Bluesdude het volgende:
je vraagt toch om scherpe kritiek als je hele bevolkingsgroepen verkettert tot crimineel of fascist ..
mensen aanvallen op hun ethnische afkomst is mensen persoonlijk aanvallen en dat roept emoties op..
mensen uitschelden en indelen als fascist idem dito..

btw... je bent een relkloon van wie ... ?

modjes.... 3de keer:
[..]

Je leestekens wat doe je!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:00:16 #86
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71405993
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef Bluesdude het volgende:

Come again?

Jij begon overduidelijk?

Of probeer jij nu jouw 'rechtvaardiging' daarvan hier op te dissen: "Ja, wat jij deed, dat kan niet, dus is het wel terecht dat ik jou voor fascist uitmaak! "

Walgelijk.

Het doel heiligt de middelen. Fascist.
Scorched earth
pi_71406431
extec...
zoals veel vaker bij jou doe je precies wat je anderen verwijt:
jij scheldt iemand uit voor fascist, met als lame excuus... dat die persoon iemand uitscheldt voor fascist..
dat heb ik niet gedaan......
jij begint ...

modjes doe er wat aan... aan dat fascismeneurose van die types
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:13:59 #88
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71406491
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
extec...
jij scheldt iemand uit voor fascist, met als lame excuus... dat die persoon iemand uitscheldt voor fascist..
Nee, juist niet. Iemand voor fascist uitmaken omdat die persoon dat ook doet is niveau kleuterklas. Ik maak je daar voor uit omdat je gewoon ranzig veel kenmerken daarvan vertoont.
Scorched earth
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:15:06 #89
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71406533
quote:

modjes doe er wat aan...
Ze helpen je niet, loser.

Be a man, sta voor wat je zegt.
Scorched earth
pi_71406593
quote:
extec...
dat heb ik niet gedaan......
jij begint ...

modjes doe er wat aan... aan dat fascismeneurose van die types

Man man man... iedereen kan met eigen ogen teruglezen dat jij hier degene bent die andere users uit begint te schelden (uitlokking) en vervolgens ook nog eens begint te zeuren in feedback dat hij het deksel op de neus krijgt. Ook is te zien dat je open en bloot meerdere keren om een ban verzoekt voor de user jkdjjsop, teneinde deze monddood te maken. Anders dan een overduidelijk fascistisch trekje is dit echt niet te noemen.

Maar ik snap het wel: het kan soms erg moeilijk zijn de harde waarheid in je gezicht gesmeten te krijgen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:22:32 #91
66444 Lord_Vetinari
pi_71408873
Fascisme in Europa sterk in opkomst

Ik word een beetje moe van de term 'linkschfascisme' in dat topic. Het slaat nergens op en helpt alleen maar de discussie om zeep.
pi_71409333
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Fascisme in Europa sterk in opkomst

Ik word een beetje moe van de term 'linkschfascisme' in dat topic. Het slaat nergens op en helpt alleen maar de discussie om zeep.
Je had me ook gewoon op de man af kunnen verzoeken of ik het wat minder zou willen gebruiken. Maar nee, dat doe je niet.

Afijn, het is wat het is. En wat het is is door het topic heen voldoende onderbouwd.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:57:33 #93
66444 Lord_Vetinari
pi_71410157
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:35 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Je had me ook gewoon op de man af kunnen verzoeken of ik het wat minder zou willen gebruiken. Maar nee, dat doe je niet.
Ik loop hier al iets te lang rond om nog de illusie te hebben dat dat iets zou hebben uitgehaald.
quote:
Afijn, het is wat het is. En wat het is is door het topic heen voldoende onderbouwd.
Um, nee. Een term 16x herhalen is niet hetzelfde als onderbouwen.
pi_71410417
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:17 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Man man man... iedereen kan met eigen ogen teruglezen dat jij hier degene bent die andere users uit begint te schelden (uitlokking)
huilbaby...
jij begon met miljoenen mensen uit te schelden...voor stinkend, crimineel, fascistisch
ik geef je flink tegenspel... en kaboem... je fascismeneurose barst open
quote:
de user jkdjjsop, teneinde deze monddood te maken.
trollers, ruziezoekers, sfeerverpesters, haatzaaiers een forum uitschoppen is toch een goeie zaak..
overigens heb ik nergens om een ban verzocht.. hoewel dat wel het beste is in dit geval..dat moeten de fa's weten..
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:13 schreef ExTec het volgende:

Nee, juist niet. Iemand voor fascist uitmaken omdat die persoon dat ook doet is niveau kleuterklas. Ik maak je daar voor uit omdat je gewoon ranzig veel kenmerken daarvan vertoont.
kijk eens in de spiegel .... goed kijken...
nee hoor... ik zal jou niet voor fascist uitmaken... dat is jouw stijl

wat is dat toch vanavond... een soort oprisping van ongenuanceerd rechtse politiekcorrect antifascisme?
of is het maar een smoes tot kloten en opponenten brandmerken ?
pi_71419293
Iedereen even rustig, totdat dit op de bodem is uitgezocht
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_71450121
Kan iemand de TT van Mijn eerste voorstel als minister van O&W veranderen in Mijn eerste voorstel als minister van OCW. Dank u.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_71536497
Zou het niet een idee zijn om één centraal topic te maken voor Politiek ?
Dat er een Centraal Wilders topic is, is pure censuur.
Als je niet wilt dat er discussies plaatsvinden over Wilders in dit subforum, verklaar het dan een taboe onderwerp, zou heel wat eerlijker zijn.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71536627
Gaat weer nergens over. User Adolecens doet veel moeite om z'n OP in elkaar te klussen, voor een topic met een bijzonder aardige insteek ( Het Nederland van Wilders ). En zo'n modje besluit er op zondagmiddag maar even een slotje op te knallen "omdat er toch al een centraal topic is".

Tsja als je mensen niet weg wil jagen uit je forum, moet je vooral dit soort dingen doen.
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:13:14 #99
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71536660
Is een centraal Wilders forum geen idee?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71536785
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:12 schreef jkdjjsop het volgende:
Gaat weer nergens over. User Adolecens doet veel moeite om z'n OP in elkaar te klussen, voor een topic met een bijzonder aardige insteek ( Het Nederland van Wilders ). En zo'n modje besluit er op zondagmiddag maar even een slotje op te knallen "omdat er toch al een centraal topic is".

Tsja als je mensen niet weg wil jagen uit je forum, moet je vooral dit soort dingen doen.
Ja, dit modje ruimt op sommige dagen +/- 10 loslopende Wilders-topics op terwijl er een centraal topic is. Een artikel uit de Panorame en een "what-if" insteek kan daar prima bij vind ik.
pi_71536835
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, dit modje ruimt op sommige dagen +/- 10 loslopende Wilders-topics op terwijl er een centraal topic is. Een artikel uit de Panorame en een "what-if" insteek kan daar prima bij vind ik.
Je ziet toch wel het verschil tussen het ene en het andere Wilders-topic? Nouja, blijkbaar niet dus, anders had je dit topic niet gesloten.
pi_71536837
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Puur censuur wat jullie hier aan het doen zijn, maar dat heb ik al eerder gemeld.
Al er bv. 1 centraal Buitenlandse Politiek topic was zou toch ook niemand meer over Buitenlandse Poltiek gaan posten ?
pi_71536874
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:07 schreef qonmann het volgende:
Zou het niet een idee zijn om één centraal topic te maken voor Politiek ?
Dat er een Centraal Wilders topic is, is pure censuur.
Als je niet wilt dat er discussies plaatsvinden over Wilders in dit subforum, verklaar het dan een taboe onderwerp, zou heel wat eerlijker zijn.
Het is helemaal niet taboe of wat dan ook. Het punt is dat er zonder dit centrale topics op sommige dagen bij elke scheet die op welke manier iets te maken heeft met moslims, asielzoekers of Wilders meteen 10 topics gestart worden. Dat is gewoon wildgroei en komt de overzichtelijkheid niet ten goede. Daarom is er een centraal topic, helemaal omdat 99% van de topics zo veel raakvlak of zo weinig specifieke, discussiewaardige inhoud hebben dat ze apart niet echt bestaansrecht hebben.
pi_71536917
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef qonmann het volgende:

[..]

Puur censuur wat jullie hier aan het doen zijn, maar dat heb ik al eerder gemeld.
Al er bv. 1 centraal Buitenlandse Politiek topic was zou toch ook niemand meer over Buitenlandse Poltiek gaan posten ?
Censuur wil zeggen dat het onderwerp verboden, verstopt en gedelete zou worden. Dat is niet het geval. Gaarne alleen termen gebruiken die de lading echt dekken.
pi_71536928
Natuurlijk is het wel een verkapte vorm van slinkschige censuur. Immers, dat centrale Wilderstopic is totaal niet interessant en loopt daarom voor geen meter. Terwijl individuele Wilderstopics vaak wel gaan als de brandweer.
pi_71536970
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Je ziet toch wel het verschil tussen het ene en het andere Wilders-topic? Nouja, blijkbaar niet dus, anders had je dit topic niet gesloten.
Nee, het verschil is soms minimaal en zoals ik al zei niet voldoende om en aparte draad te rechtvaardigen. Denk aan 5 topics naast elkaar met de mening van de TS, of een nieuwsdump met eronder "ik denk het ook, wat denken jullie?".
Ik zie dus ook niet in waarom filosoferen over wat Wilders nou echt zou kunnen en gaan doen concreet gezien niet in het centrale topic kan.
pi_71537077
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef jkdjjsop het volgende:
Natuurlijk is het wel een verkapte vorm van slinkschige censuur. Immers, dat centrale Wilderstopic is totaal niet interessant en loopt daarom voor geen meter. Terwijl individuele Wilderstopics vaak wel gaan als de brandweer.
Wat vreemd dat het centrale topic niet interessant is terwijl er zoveel te melden is over de goede man dat er overal (behalve in dat topic) brandweerdraadjes geopend worden zeg. Zou het iets met elkaar te maken hebben?
Nee, vast niet. Het moet slinkse censuur zijn!
pi_71537082
Mwanatabu, ik snap best dat je koste wat het kost je achter de schermen afgesproken slinkschige censuurbeleidje moet verdedigen. Dat vind ik helemaal geen schande.
pi_71538292
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Censuur wil zeggen dat het onderwerp verboden, verstopt en gedelete zou worden. Dat is niet het geval. Gaarne alleen termen gebruiken die de lading echt dekken.
Ik ervaar het wel zo.
Wie over Wilders/PVV wil discusseren in dit subforum is niet echt welkom.
(Dat het theoretisch nog kan in het impolulaire CP doet daar weinig aan af).
Maar goed zo ervaar ik het.
pi_71538552
Aan een wildgroei van Wilderstopics heeft denk ik niemand behoefte. En gezien het artikel was het een verwachte moderatie. Maar als het gevoelig ligt bij veel personen dan is de makkelijkste middenweg om het de OP te maken van de huidige of het volgende centrale Widers topic, die toch al een behoorlijk matige OP heeft. En dan verder in het centrale topic. De maker van het topic maakte immers een aanvullend topic omdat hij niet wilde dat zijn uitgebreide OP ondergesneeuwd zou worden, hoewel het gewoon een warrig Panorama artikel is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Picchia op 02-08-2009 15:56:26 ]
pi_71538852
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef jkdjjsop het volgende:
Ik vind dit wel een goed punt. Het was ook opvallend om te zien dat Lord V er weer eens als de kippen bij was om dat topic aan te geven. Snap niet waarom die knakker niet gewoon mod wordt gemaakt. Is wel zo duidelijk.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_71540035
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:11 schreef Picchia het volgende:
Aan een wildgroei van Wilderstopics heeft denk ik niemand behoefte. En gezien het artikel was het een verwachte moderatie. Maar als het gevoelig ligt bij veel personen dan is de makkelijkste middenweg om het de OP te maken van de huidige of het volgende centrale Widers topic, die toch al een behoorlijk matige OP heeft. En dan verder in het centrale topic. De maker van het topic maakte immers een aanvullend topic omdat hij niet wilde dat zijn uitgebreide OP ondergesneeuwd zou worden, hoewel het gewoon een warrig Panorama artikel is.
Heb je het artikel wel gelezen? Het was misschien geen filosofisch hoogstandje, maar het was wel leuk en grappig om te lezen en zat best goed in elkaar.

Ik kan me voorstellen dat iemand die de moeite doet om dat netjes van papier over te tikken, format in te vullen en plaatjes erbij te zetten het niet zo leuk vindt als zoiets zomaar zonder sterke reden op slot gaat. En dat zo'n persoon dit forum voortaan links laat liggen.
pi_71541499
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:27 schreef jkdjjsop het volgende:
Mwanatabu, ik snap best dat je koste wat het kost je achter de schermen afgesproken slinkschige censuurbeleidje moet verdedigen. Dat vind ik helemaal geen schande.
het is geen censuur beleid, het werd gewoon te gortig, heel POL bestond uit 20 wilders topics en telkens was het een uitspraak van de man die hij in de media gedaan had, met een oneliner die er tegenaan gegooid werd waarna het gebash begon.
Elk topic opnieuw
pi_71541546
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

het is geen censuur beleid, het werd gewoon te gortig, heel POL bestond uit 20 wilders topics en telkens was het een uitspraak van de man die hij in de media gedaan had, met een oneliner die er tegenaan gegooid werd waarna het gebash begon.
Elk topic opnieuw
Kan best, maar da's toch nog geen reden om elk topic dan maar te slachtofferen, zonder even te kijken of er misschien één tussenzit die wel de moeite waard is. Deze was imho zeer zeker wel de moeite waard, goed uitgewerkte, relatief 'neutrale' topics over Wilders kom je niet vaak tegen. Dan kun je zeggen "dump maar in het centrale topic", maar dan ziet geen hond het.
pi_71541577
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Elk topic opnieuw
Wat ook de oorzaak moge zijn, het gevolg is dat er nu effectief censuur is voor wat betreft een discussie over Wilders en PVV. Je moet je afvragen of dat het doel van POL zou moeten zijn.
pi_71541642
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

het was precies hetzelfde zoals alle andere wilders topics.
De echt afwijkende wilderstopics blijven gewoon open maar deze kon prima in het centrale topic.

Een afwijkend topic wat gewoon zou blijven bestaan zou bijvoorbeeld een topic kunnen zijn van hoe Wilders zijn buitenland politiek vorm wil gaan geven en dit begeleid met een fatsoenlijke OP.
en niet wat vindt jij er van OP`s
pi_71541736
Nouja, je moet het helemaal zelf weten. Het is jouw subforum. Ik vind het een grote fout. Maar wie ben ik.
pi_71541746
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:57 schreef qonmann het volgende:

[..]

Wat ook de oorzaak moge zijn, het gevolg is dat er nu effectief censuur is voor wat betreft een discussie over Wilders en PVV. Je moet je afvragen of dat het doel van POL zou moeten zijn.
je kunt alles zeggen over wilders en zijn pvv wat jij wilt maar niet meer deze onzin

Het centrale belgie topic liep wel goed
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:05:37 #119
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_71541791
Het is al minstens 4 jaar hetzelfde hier... Er komt elke keer een of andere rechts georienteerde user met rare kloonnaam zeuren over de censuur en terreur van slinks ( ) hier.

Het is stuitend en vermoeiend.

Gewoon niet reageren en sluiten die shit.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:06:18 #120
Stranger than fiction
pi_71541807
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:03 schreef jkdjjsop het volgende:
Nouja, je moet het helemaal zelf weten. Het is jouw subforum. Ik vind het een grote fout. Maar wie ben ik.
Precies. Wie ben jij?
pi_71541883
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Precies. Wie ben jij?
jkdjjsop
pi_71541941
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is al minstens 4 jaar hetzelfde hier... Er komt elke keer een of andere rechts georienteerde user met rare kloonnaam zeuren over de censuur en terreur van slinks ( ) hier.

Het is stuitend en vermoeiend.

Gewoon niet reageren en sluiten die shit.
Komop zeg, dit was gewoon een heel leuk topic met veel potentie, met voor de verandering eens een wat meer ludieke, vrolijke insteek, dat nu als gevolg van algehele verzuring de nek wordt omgedraaid.

Ik vind dat onnodig en jammer en slecht voor dit forum.
pi_71542005
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

je kunt alles zeggen over wilders en zijn pvv wat jij wilt maar niet meer deze onzin

[ afbeelding ]
Moet je voor de gein eens kijken wie de topic-openers zijn van al die Wilders-topics. Dat zegt alweer genoeg.
pi_71701242
Omdat jullie zo graag een centraal Wilders topic willen
"Wilders heeft psychotherapeut nodig"
Kan dus dicht
pi_71711407
Mag ik de heren/dames moderatoren er op wijzen dat er twee topics over Dries van Agt zijn, die over precies hetzelfde gaan? Dank u.

Dries van Agt: ‘Het gaat mij om rechtvaardigheid’
van Agt, de wijze oude premier
pi_71712352
en weer een topic dat dicht kan:
Welke BN'ers stemmen of gaan stemmen op Wilders?
pi_71732278
tvp
pi_71882113
Moet dit soort ranzigheid hier op FOK! ? Laat hem lekker naar Stormfront gaan.

linkse kerk
pi_71890944
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:31 schreef gelly het volgende:

linkse kerk
Ach het laat goed zien hoe hij denkt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_71899144
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach het laat goed zien hoe hij denkt .
dit dus ik laat even 1 uitraas onzin topic open
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:57:22 #131
Stranger than fiction
pi_71906936
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:31 schreef gelly het volgende:

linkse kerk
Ach, er zijn zoveel gaten in te schieten dat het wel vermakelijk is.
pi_71912368
Goed zo, het maakt ook wel een punt.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')