Toen ik hem meldde, stonden er 5 posts in. Dat jullie hier maar af en toe zijn, is niet mijn probleem. En voor dit soort zaken is de merge-functie uitgevonden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind het een twijfelgevalletje, en aangezien het topic al 40 posts telt en ik het POL-topic ook nét iets beargumenteerder vind laat ik m ff open
Het is gemerged.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Toen ik hem meldde, stonden er 5 posts in. Dat jullie hier maar af en toe zijn, is niet mijn probleem. En voor dit soort zaken is de merge-functie uitgevonden.
Ontstickiedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:24 schreef freako het volgende:
Pol-meeting 2009, 27 juni
Twee weken na de meet kan dit topic wel weer ontstickyd worden denk ik..
dit is natuurlijk een vraag aan de moderators , hoewel niet zo expliciet gezegdquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dit is natuurlijk een vraag aan de moderators , hoewel niet zo expliciet gezegd
vinden jullie dit racisme en vinden jullie dit 'moet kunnen' ..?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:16 schreef Mike het volgende:
Harde_kip, heeft problemen zich normaal te gedragen in POL-discussies, 48 uur.
trolderoldetrollquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Kijk! Een linkschfascist die het weer eens niet kan laten om meteen op de man te gaan!
Zeker weten dat dit figuur nu al stappen aan het ondernemen is om me hier geband te krijgen en dus monddood te maken. Want ja, zo zit de linkschfascist Bluesdude nu eenmaal in elkaar.
Bloesdoet moet niet mekken. Hij begon zelf door als eerste op de man te gaan:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
trolderoldetroll
relkloon met fascismeneurose ...
was ie al geband?
Veel duidelijker kan het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als het recht gevrijwaard te zijn van zeikerdjes die haat prediken en mensen cirminaliseren en bedreigen.. zoals jij. bijv..
Vind ik veel belangrijker dan jouw vrijheid van spreken en haatuitingen.
Wbt intolerantie en neigen naar bevolkingsgroepen vervolgen sta jij niet zover van fascisme af.
Misschien ben jij wel die oprukkende fascist ?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef jkdjjsop het volgende:
Zeker weten dat dit figuur nu al stappen aan het ondernemen is om me hier geband te krijgen en dus monddood te maken. Want ja, zo zit de linkschfascist Bluesdude nu eenmaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:23 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Wie is Danny?
Afijn, degene die hier stappen onderneemt om mij op dit forum monddood te maken is hier de grote linkschfascist. Dat is in dit geval niet ene Danny, maar ene Bluesdude. Of heet Bluesdude soms Danny van z'n voornaam?
Je leestekens wat doe je!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef Bluesdude het volgende:
je vraagt toch om scherpe kritiek als je hele bevolkingsgroepen verkettert tot crimineel of fascist ..
mensen aanvallen op hun ethnische afkomst is mensen persoonlijk aanvallen en dat roept emoties op..
mensen uitschelden en indelen als fascist idem dito..
ik heb je niet uitgescholden voor fascist... jij begon ...
btw... je bent een relkloon van wie ... ?
modjes.... 3de keer:
[..]
Come again?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef Bluesdude het volgende:
ik heb je niet uitgescholden voor fascist... jij begon ...
Nee, juist niet. Iemand voor fascist uitmaken omdat die persoon dat ook doet is niveau kleuterklas. Ik maak je daar voor uit omdat je gewoon ranzig veel kenmerken daarvan vertoont.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
extec...
zoals veel vaker bij jou doe je precies wat je anderen verwijt:
jij scheldt iemand uit voor fascist, met als lame excuus... dat die persoon iemand uitscheldt voor fascist..
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
extec...
zoals veel vaker bij jou doe je precies wat je anderen verwijt:
jij scheldt iemand uit voor fascist, met als lame excuus... dat die persoon iemand uitscheldt voor fascist..
dat heb ik niet gedaan......
jij begint ...
modjes doe er wat aan... aan dat fascismeneurose van die types
Je had me ook gewoon op de man af kunnen verzoeken of ik het wat minder zou willen gebruiken. Maar nee, dat doe je niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Fascisme in Europa sterk in opkomst
Ik word een beetje moe van de term 'linkschfascisme' in dat topic. Het slaat nergens op en helpt alleen maar de discussie om zeep.
Ik loop hier al iets te lang rond om nog de illusie te hebben dat dat iets zou hebben uitgehaald.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:35 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je had me ook gewoon op de man af kunnen verzoeken of ik het wat minder zou willen gebruiken. Maar nee, dat doe je niet.
Um, nee. Een term 16x herhalen is niet hetzelfde als onderbouwen.quote:Afijn, het is wat het is. En wat het is is door het topic heen voldoende onderbouwd.
huilbaby...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:17 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Man man man... iedereen kan met eigen ogen teruglezen dat jij hier degene bent die andere users uit begint te schelden (uitlokking)
trollers, ruziezoekers, sfeerverpesters, haatzaaiers een forum uitschoppen is toch een goeie zaak..quote:de user jkdjjsop, teneinde deze monddood te maken.
kijk eens in de spiegel .... goed kijken...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:13 schreef ExTec het volgende:
Nee, juist niet. Iemand voor fascist uitmaken omdat die persoon dat ook doet is niveau kleuterklas. Ik maak je daar voor uit omdat je gewoon ranzig veel kenmerken daarvan vertoont.
Ja, dit modje ruimt op sommige dagen +/- 10 loslopende Wilders-topics op terwijl er een centraal topic is. Een artikel uit de Panorame en een "what-if" insteek kan daar prima bij vind ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:12 schreef jkdjjsop het volgende:
Gaat weer nergens over. User Adolecens doet veel moeite om z'n OP in elkaar te klussen, voor een topic met een bijzonder aardige insteek ( Het Nederland van Wilders ). En zo'n modje besluit er op zondagmiddag maar even een slotje op te knallen "omdat er toch al een centraal topic is".
Tsja als je mensen niet weg wil jagen uit je forum, moet je vooral dit soort dingen doen.
Je ziet toch wel het verschil tussen het ene en het andere Wilders-topic? Nouja, blijkbaar niet dus, anders had je dit topic niet gesloten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dit modje ruimt op sommige dagen +/- 10 loslopende Wilders-topics op terwijl er een centraal topic is. Een artikel uit de Panorame en een "what-if" insteek kan daar prima bij vind ik.
Puur censuur wat jullie hier aan het doen zijn, maar dat heb ik al eerder gemeld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dit modje ruimt op sommige dagen +/- 10 loslopende Wilders-topics op terwijl er een centraal topic is. Een artikel uit de Panorame en een "what-if" insteek kan daar prima bij vind ik.
Het is helemaal niet taboe of wat dan ook. Het punt is dat er zonder dit centrale topics op sommige dagen bij elke scheet die op welke manier iets te maken heeft met moslims, asielzoekers of Wilders meteen 10 topics gestart worden. Dat is gewoon wildgroei en komt de overzichtelijkheid niet ten goede. Daarom is er een centraal topic, helemaal omdat 99% van de topics zo veel raakvlak of zo weinig specifieke, discussiewaardige inhoud hebben dat ze apart niet echt bestaansrecht hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:07 schreef qonmann het volgende:
Zou het niet een idee zijn om één centraal topic te maken voor Politiek ?
Dat er een Centraal Wilders topic is, is pure censuur.
Als je niet wilt dat er discussies plaatsvinden over Wilders in dit subforum, verklaar het dan een taboe onderwerp, zou heel wat eerlijker zijn.
Censuur wil zeggen dat het onderwerp verboden, verstopt en gedelete zou worden. Dat is niet het geval. Gaarne alleen termen gebruiken die de lading echt dekken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Puur censuur wat jullie hier aan het doen zijn, maar dat heb ik al eerder gemeld.
Al er bv. 1 centraal Buitenlandse Politiek topic was zou toch ook niemand meer over Buitenlandse Poltiek gaan posten ?
Nee, het verschil is soms minimaal en zoals ik al zei niet voldoende om en aparte draad te rechtvaardigen. Denk aan 5 topics naast elkaar met de mening van de TS, of een nieuwsdump met eronder "ik denk het ook, wat denken jullie?".quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je ziet toch wel het verschil tussen het ene en het andere Wilders-topic? Nouja, blijkbaar niet dus, anders had je dit topic niet gesloten.
Wat vreemd dat het centrale topic niet interessant is terwijl er zoveel te melden is over de goede man dat er overal (behalve in dat topic) brandweerdraadjes geopend worden zeg. Zou het iets met elkaar te maken hebben?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef jkdjjsop het volgende:
Natuurlijk is het wel een verkapte vorm van slinkschige censuur. Immers, dat centrale Wilderstopic is totaal niet interessant en loopt daarom voor geen meter. Terwijl individuele Wilderstopics vaak wel gaan als de brandweer.
Ik ervaar het wel zo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Censuur wil zeggen dat het onderwerp verboden, verstopt en gedelete zou worden. Dat is niet het geval. Gaarne alleen termen gebruiken die de lading echt dekken.
Ik vind dit wel een goed punt. Het was ook opvallend om te zien dat Lord V er weer eens als de kippen bij was om dat topic aan te geven. Snap niet waarom die knakker niet gewoon mod wordt gemaakt. Is wel zo duidelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef jkdjjsop het volgende:
Natuurlijk is het wel een verkapte vorm van slinkschige censuur. Immers, dat centrale Wilderstopic is totaal niet interessant en loopt daarom voor geen meter. Terwijl individuele Wilderstopics vaak wel gaan als de brandweer.
Heb je het artikel wel gelezen? Het was misschien geen filosofisch hoogstandje, maar het was wel leuk en grappig om te lezen en zat best goed in elkaar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:11 schreef Picchia het volgende:
Aan een wildgroei van Wilderstopics heeft denk ik niemand behoefte. En gezien het artikel was het een verwachte moderatie. Maar als het gevoelig ligt bij veel personen dan is de makkelijkste middenweg om het de OP te maken van de huidige of het volgende centrale Widers topic, die toch al een behoorlijk matige OP heeft. En dan verder in het centrale topic. De maker van het topic maakte immers een aanvullend topic omdat hij niet wilde dat zijn uitgebreide OP ondergesneeuwd zou worden, hoewel het gewoon een warrig Panorama artikel is.
het is geen censuur beleid, het werd gewoon te gortig, heel POL bestond uit 20 wilders topics en telkens was het een uitspraak van de man die hij in de media gedaan had, met een oneliner die er tegenaan gegooid werd waarna het gebash begon.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:27 schreef jkdjjsop het volgende:
Mwanatabu, ik snap best dat je koste wat het kost je achter de schermen afgesproken slinkschige censuurbeleidje moet verdedigen. Dat vind ik helemaal geen schande.
Kan best, maar da's toch nog geen reden om elk topic dan maar te slachtofferen, zonder even te kijken of er misschien één tussenzit die wel de moeite waard is. Deze was imho zeer zeker wel de moeite waard, goed uitgewerkte, relatief 'neutrale' topics over Wilders kom je niet vaak tegen. Dan kun je zeggen "dump maar in het centrale topic", maar dan ziet geen hond het.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het is geen censuur beleid, het werd gewoon te gortig, heel POL bestond uit 20 wilders topics en telkens was het een uitspraak van de man die hij in de media gedaan had, met een oneliner die er tegenaan gegooid werd waarna het gebash begon.
Elk topic opnieuw
Wat ook de oorzaak moge zijn, het gevolg is dat er nu effectief censuur is voor wat betreft een discussie over Wilders en PVV. Je moet je afvragen of dat het doel van POL zou moeten zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het is geen censuur beleid, het werd gewoon te gortig, heel POL bestond uit 20 wilders topics en telkens was het een uitspraak van de man die hij in de media gedaan had, met een oneliner die er tegenaan gegooid werd waarna het gebash begon.
Elk topic opnieuw
het was precies hetzelfde zoals alle andere wilders topics.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je ziet toch wel het verschil tussen het ene en het andere Wilders-topic? Nouja, blijkbaar niet dus, anders had je dit topic niet gesloten.
je kunt alles zeggen over wilders en zijn pvv wat jij wilt maar niet meer deze onzinquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
Wat ook de oorzaak moge zijn, het gevolg is dat er nu effectief censuur is voor wat betreft een discussie over Wilders en PVV. Je moet je afvragen of dat het doel van POL zou moeten zijn.
Precies. Wie ben jij?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:03 schreef jkdjjsop het volgende:
Nouja, je moet het helemaal zelf weten. Het is jouw subforum. Ik vind het een grote fout. Maar wie ben ik.
Komop zeg, dit was gewoon een heel leuk topic met veel potentie, met voor de verandering eens een wat meer ludieke, vrolijke insteek, dat nu als gevolg van algehele verzuring de nek wordt omgedraaid.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is al minstens 4 jaar hetzelfde hier... Er komt elke keer een of andere rechts georienteerde user met rare kloonnaam zeuren over de censuur en terreur van slinks () hier.
Het is stuitend en vermoeiend.
Gewoon niet reageren en sluiten die shit.
Moet je voor de gein eens kijken wie de topic-openers zijn van al die Wilders-topics. Dat zegt alweer genoeg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je kunt alles zeggen over wilders en zijn pvv wat jij wilt maar niet meer deze onzin
[ afbeelding ]
Ach het laat goed zien hoe hij denktquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:31 schreef gelly het volgende:
Moet dit soort ranzigheid hier op FOK! ? Laat hem lekker naar Stormfront gaan.
linkse kerk
dit dus ik laat even 1 uitraas onzin topic openquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het laat goed zien hoe hij denkt.
Ach, er zijn zoveel gaten in te schieten dat het wel vermakelijk is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:31 schreef gelly het volgende:
Moet dit soort ranzigheid hier op FOK! ? Laat hem lekker naar Stormfront gaan.
linkse kerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |