Uitspraak van der Laan altijd goed voor zetelverhogingquote:(Novum) - Geert Wilders verwacht dat 'de Partij van de Allochtonen' implodeert en noemt dat een zegen voor het land. Hij reageert hiermee op de opmerking van minister voor Wonen, Wijken en Integratie Eberhard van der Laan (PvdA), die zaterdag in de Volkskrant zei dat Wilders het probleem-Wilders oplost doordat de PVV implodeert, onder meer door het 'dolle' voorstel voor de hoofddoekjesbelasting.
"Laat Vogelaar de Tweede maar onzin brallen", riposteert Wilders zondagavond in een artikel op de site van de Volkskrant, verwijzend naar Van der Laans voorganger met wie de PVV-leider geregeld in aanvaring kwam.
Van der Laan is in tien maanden ministerschap nog nauwelijks in debat geweest met Wilders. De bewindsman denkt dat de PVV-leider dit ook helemaal niet wil, of durft. Wilders noemt dit onzin, en blijft een inhoudelijk debat met Van der Laan dus kennelijk mijden. De PVV scoort momenteel in alle peilingen fors meer zetels dan de PvdA.
Klopt. van der Laan is een populist. Die hebben aandacht nodigquote:Op maandag 28 september 2009 14:28 schreef Suikerwafel het volgende:
Wat een aandachtshoer is die man, zeg.
Ik heb de vorige verkiezingen geen stem uitgebracht, en als het zo blijft doe ik dat de volgende keer ook niet. Stelletje pubers daar.quote:Op maandag 28 september 2009 14:34 schreef Rucebo het volgende:
Wat een niveau hebben de heren politici toch. Vind je het gek dat het zo'n zooitje is. Als ze zich nou eens fatsoenlijk met hun taken bezig hielden, in plaats van steeds met modder te gooien en onzin uit te kramen...
quote:Op maandag 28 september 2009 14:43 schreef harmenst het volgende:
Wilders gaat nooit in debat...
Wat een losert. Wat een policitus
Kunt u mij hier aanwijzen waar hij daadwerkelijk inhoudelijk op iets ingaat en met werkbare alternatieven komt i.p.v. alleen maar zeggen wat anderen fout doen?quote:Op maandag 28 september 2009 15:01 schreef Fockker het volgende:
Kortom. Dat je nu lult is hiermee aangetoont.Hij gaat genoeg in debat in de kamer. Waarom zou hij dat nog eens in z'n vrije tijd gaan doen en daarbij het risico lopen dat hij neergeschoten zou kunnen worden?
Noem je dat debat? Kom op zeg... Hij luistert niet eens fatsoenlijk naar de tegen persoon en geeft na mijn mening geen fatsoenlijk antwoord. Hij zegt alleen maar dingen waarmee hij probeert een ander zijn standpunt te ontkrachten op een kinderachtige manier en wat hij niet goed vindt aan alles en komt nooit met een goede reële oplossing.quote:Op maandag 28 september 2009 15:01 schreef Fockker het volgende:
[..]
Kortom. Dat je nu lult is hiermee aangetoont.Hij gaat genoeg in debat in de kamer. Waarom zou hij dat nog eens in z'n vrije tijd gaan doen en daarbij het risico lopen dat hij neergeschoten zou kunnen worden door weer zo'n linkse gek!
en wat een applaus
Dat doet ie dus niet. Geef de PVV een paar maanden regeringsverantwoordelijkheid en ze zijn van het toneel verdwenenquote:Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kunt u mij hier aanwijzen waar hij daadwerkelijk inhoudelijk op iets ingaat en met werkbare alternatieven komt i.p.v. alleen maar zeggen wat anderen fout doen?
Laat me raden, D66?quote:Op maandag 28 september 2009 14:33 schreef Mutant01 het volgende:
Sowieso is de PvdA al sinds de vorige verkiezingen niet echt meer de standaard keuze voor allochtonen.
En van der Laan, en jijzelf incluis, doen hier hetzelfde?quote:Op maandag 28 september 2009 14:37 schreef DustPuppy het volgende:
Je zou ook inhoudelijk een debat aan kunnen gaan i.p.v. alleen maar een beetje roepen dat van der Laan onzin bralt, Geert.
Oh nee, dat verlies je. Doe maar niet dan.
Eender welke, als het maar de moslim gebruiken ondersteund. De rest van de politiek interesseert ze toch niet.quote:
Dat geldt overigens ook voor beroepsboeroepsters als Halsema en Kant.quote:Op maandag 28 september 2009 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doet ie dus niet. Geef de PVV een paar maanden regeringsverantwoordelijkheid en ze zijn van het toneel verdwenen
GroenLinks acht ik wel zeker in staat tot regeren. Bij de SP heb ik wat meer twijfels.quote:Op maandag 28 september 2009 15:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat geldt overigens ook voor beroepsboeroepsters als Halsema en Kant.
Ik acht groenlinks zeer zeker niet in staat tot regeren omdat Halsema dan een functie moet vervullen die ze niet kent.quote:Op maandag 28 september 2009 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
GroenLinks acht ik wel zeker in staat tot regeren. Bij de SP heb ik wat meer twijfels.
Ik wel, denk dat ze zelfs in een kabinet met de VVD zou kunnen functionerenquote:Op maandag 28 september 2009 15:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik acht groenlinks zeer zeker niet in staat tot regeren omdat Halsema dan een functie moet vervullen die ze niet kent.
Wat zou halsema dan niet kunnen?quote:Op maandag 28 september 2009 15:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik acht groenlinks zeer zeker niet in staat tot regeren omdat Halsema dan een functie moet vervullen die ze niet kent.
Zolang je in de oppositie zit valt liberaal en links nog wel te rijmen. Maar zodra er regeringsverantwoordelijkheid is, zal je in veel gevallen moeten kiezen en kan je niet schipperen. In het slechtste geval krijg je dan een soort kraak-noch-smaak D'66.quote:Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel, denk dat ze zelfs in een kabinet met de VVD zou kunnen functioneren
In januari 2006 werd ze verkozen tot "Liberaal van het Jaar" door de JOVD, de jongerenorganisatie van de VVD, vanwege haar nieuwe politieke koers, met name waar het gaat om de hervorming van de verzorgingsstaat.
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |