abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 14:24:16 #1
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73179718
quote:
(Novum) - Geert Wilders verwacht dat 'de Partij van de Allochtonen' implodeert en noemt dat een zegen voor het land. Hij reageert hiermee op de opmerking van minister voor Wonen, Wijken en Integratie Eberhard van der Laan (PvdA), die zaterdag in de Volkskrant zei dat Wilders het probleem-Wilders oplost doordat de PVV implodeert, onder meer door het 'dolle' voorstel voor de hoofddoekjesbelasting.

"Laat Vogelaar de Tweede maar onzin brallen", riposteert Wilders zondagavond in een artikel op de site van de Volkskrant, verwijzend naar Van der Laans voorganger met wie de PVV-leider geregeld in aanvaring kwam.

Van der Laan is in tien maanden ministerschap nog nauwelijks in debat geweest met Wilders. De bewindsman denkt dat de PVV-leider dit ook helemaal niet wil, of durft. Wilders noemt dit onzin, en blijft een inhoudelijk debat met Van der Laan dus kennelijk mijden. De PVV scoort momenteel in alle peilingen fors meer zetels dan de PvdA.
Uitspraak van der Laan altijd goed voor zetelverhoging

http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=149509154
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  maandag 28 september 2009 @ 14:27:24 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_73179785
En waarom gaat Wilders niet gewoon het debat aan met Van der Laan?
pi_73179800
Het blijft ook een pubertje, die Geert.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  maandag 28 september 2009 @ 14:28:06 #4
271378 Suikerwafel
Niet uit Luik maar wel lekker.
pi_73179803
Welke mongool snapt het nou niet dat als je op Wilders' praktijken en uitspraken reageert dat hij nog meer aandacht/zetels/stemmen krijgt? Wat een aandachtshoer is die man, zeg.
pi_73179932
Sowieso is de PvdA al sinds de vorige verkiezingen niet echt meer de standaard keuze voor allochtonen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_73179955
Wat een niveau hebben de heren politici toch. Vind je het gek dat het zo'n zooitje is. Als ze zich nou eens fatsoenlijk met hun taken bezig hielden, in plaats van steeds met modder te gooien en onzin uit te kramen...
  maandag 28 september 2009 @ 14:35:35 #7
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73179996
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:28 schreef Suikerwafel het volgende:
Wat een aandachtshoer is die man, zeg.
Klopt. van der Laan is een populist. Die hebben aandacht nodig
Security Matters
  maandag 28 september 2009 @ 14:37:38 #8
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_73180051
Je zou ook inhoudelijk een debat aan kunnen gaan i.p.v. alleen maar een beetje roepen dat van der Laan onzin bralt, Geert.

Oh nee, dat verlies je. Doe maar niet dan.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_73180142
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:34 schreef Rucebo het volgende:
Wat een niveau hebben de heren politici toch. Vind je het gek dat het zo'n zooitje is. Als ze zich nou eens fatsoenlijk met hun taken bezig hielden, in plaats van steeds met modder te gooien en onzin uit te kramen...
Ik heb de vorige verkiezingen geen stem uitgebracht, en als het zo blijft doe ik dat de volgende keer ook niet. Stelletje pubers daar.
pi_73180185
Wilders gaat nooit in debat...

Wat een losert. Wat een policitus
  maandag 28 september 2009 @ 15:01:21 #11
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73180640
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:43 schreef harmenst het volgende:
Wilders gaat nooit in debat...

Wat een losert. Wat een policitus

Kortom. Dat je nu lult is hiermee aangetoont.Hij gaat genoeg in debat in de kamer. Waarom zou hij dat nog eens in z'n vrije tijd gaan doen en daarbij het risico lopen dat hij neergeschoten zou kunnen worden door weer zo'n linkse gek!

en wat een applaus

Security Matters
  maandag 28 september 2009 @ 15:05:20 #12
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_73180747
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:01 schreef Fockker het volgende:
Kortom. Dat je nu lult is hiermee aangetoont.Hij gaat genoeg in debat in de kamer. Waarom zou hij dat nog eens in z'n vrije tijd gaan doen en daarbij het risico lopen dat hij neergeschoten zou kunnen worden?
Kunt u mij hier aanwijzen waar hij daadwerkelijk inhoudelijk op iets ingaat en met werkbare alternatieven komt i.p.v. alleen maar zeggen wat anderen fout doen?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_73180999
quote:

[..]

Kortom. Dat je nu lult is hiermee aangetoont.Hij gaat genoeg in debat in de kamer. Waarom zou hij dat nog eens in z'n vrije tijd gaan doen en daarbij het risico lopen dat hij neergeschoten zou kunnen worden door weer zo'n linkse gek!

en wat een applaus

Noem je dat debat? Kom op zeg... Hij luistert niet eens fatsoenlijk naar de tegen persoon en geeft na mijn mening geen fatsoenlijk antwoord. Hij zegt alleen maar dingen waarmee hij probeert een ander zijn standpunt te ontkrachten op een kinderachtige manier en wat hij niet goed vindt aan alles en komt nooit met een goede reële oplossing.

Erg jammer is dat. Ben het best wel met een paar van z'n stellingen eens maar debatteren kan hij niet.
  maandag 28 september 2009 @ 15:17:30 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73181036
Wilders, de Nederlandse Bill O Reilly
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 28 september 2009 @ 15:18:00 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_73181051
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Kunt u mij hier aanwijzen waar hij daadwerkelijk inhoudelijk op iets ingaat en met werkbare alternatieven komt i.p.v. alleen maar zeggen wat anderen fout doen?
Dat doet ie dus niet. Geef de PVV een paar maanden regeringsverantwoordelijkheid en ze zijn van het toneel verdwenen
  maandag 28 september 2009 @ 15:20:20 #16
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_73181097
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:33 schreef Mutant01 het volgende:
Sowieso is de PvdA al sinds de vorige verkiezingen niet echt meer de standaard keuze voor allochtonen.
Laat me raden, D66?
pi_73181377
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:37 schreef DustPuppy het volgende:
Je zou ook inhoudelijk een debat aan kunnen gaan i.p.v. alleen maar een beetje roepen dat van der Laan onzin bralt, Geert.

Oh nee, dat verlies je. Doe maar niet dan.
En van der Laan, en jijzelf incluis, doen hier hetzelfde?
pi_73181408
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:20 schreef ExTec het volgende:

[..]

Laat me raden, D66?
Eender welke, als het maar de moslim gebruiken ondersteund. De rest van de politiek interesseert ze toch niet.
pi_73181539
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat doet ie dus niet. Geef de PVV een paar maanden regeringsverantwoordelijkheid en ze zijn van het toneel verdwenen
Dat geldt overigens ook voor beroepsboeroepsters als Halsema en Kant.
  maandag 28 september 2009 @ 15:38:27 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_73181566
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:37 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dat geldt overigens ook voor beroepsboeroepsters als Halsema en Kant.
GroenLinks acht ik wel zeker in staat tot regeren. Bij de SP heb ik wat meer twijfels.
pi_73181602
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:38 schreef remlof het volgende:

[..]

GroenLinks acht ik wel zeker in staat tot regeren. Bij de SP heb ik wat meer twijfels.
Ik acht groenlinks zeer zeker niet in staat tot regeren omdat Halsema dan een functie moet vervullen die ze niet kent.
pi_73181641
Vanuit de moskeeën wordt D66 als stemadvies gegeven terwijl dat voorheen altijd PvdA was.

Per saldo schiet Wilders er dus niet zoveel mee op met lelijk te doen tegen de PvdA, hij kan beter die zuurpruim van een Pechtold eens gaan aanpakken.
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
  maandag 28 september 2009 @ 15:45:42 #23
104871 remlof
Europees federalist
pi_73181757
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:40 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik acht groenlinks zeer zeker niet in staat tot regeren omdat Halsema dan een functie moet vervullen die ze niet kent.
Ik wel, denk dat ze zelfs in een kabinet met de VVD zou kunnen functioneren

In januari 2006 werd ze verkozen tot "Liberaal van het Jaar" door de JOVD, de jongerenorganisatie van de VVD, vanwege haar nieuwe politieke koers, met name waar het gaat om de hervorming van de verzorgingsstaat.
bron
pi_73181758
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:40 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Wat zou halsema dan niet kunnen?

De verschillende functies binnen onze regering zal ze als parlementarier vast wel kennen.

Dit in tegenstelling tot de nog onbekende PVV kandidaten die waarschijnlijk nog minder gemanierd zullen zijn als d(b)rinkman
pi_73181838
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik wel, denk dat ze zelfs in een kabinet met de VVD zou kunnen functioneren

In januari 2006 werd ze verkozen tot "Liberaal van het Jaar" door de JOVD, de jongerenorganisatie van de VVD, vanwege haar nieuwe politieke koers, met name waar het gaat om de hervorming van de verzorgingsstaat.
bron
Zolang je in de oppositie zit valt liberaal en links nog wel te rijmen. Maar zodra er regeringsverantwoordelijkheid is, zal je in veel gevallen moeten kiezen en kan je niet schipperen. In het slechtste geval krijg je dan een soort kraak-noch-smaak D'66.
  maandag 28 september 2009 @ 15:51:13 #26
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_73181934
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:31 schreef Matteüs het volgende:
En van der Laan, en jijzelf incluis, doen hier hetzelfde?
Zeg ik dat ergens?

Ik erger me gewoon aan het feit dat die man nooit ergens inhoudelijk op kritiek ingaat en alleen maar zeg dat de tegenpartij gestoord,knettergek of de weg kwijt is.

Dat is in mijn beleving een zwaktebod.
  maandag 28 september 2009 @ 15:55:26 #27
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73182066
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:48 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Zolang je in de oppositie zit valt liberaal en links nog wel te rijmen. Maar zodra er regeringsverantwoordelijkheid is, zal je in veel gevallen moeten kiezen en kan je niet schipperen. In het slechtste geval krijg je dan een soort kraak-noch-smaak D'66.
We hebben juist meer kraak-nog-smaak nodig. Teveel ideologie in de politiek.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 28 september 2009 @ 16:17:26 #28
6484 ExTec
pi_73182792
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:32 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Eender welke, als het maar de moslim gebruiken ondersteund. De rest van de politiek interesseert ze toch niet.
Ja, door meneer Pastors zo treffend omschreven als 'de hand boven hoofd'

En de autochtone 'bijvangst' van de PvdA begint wel erg laag te worden, dan is het tijd voor een nieuwe hand, eentje die nog wel genoeg autochtone bijvangst doet. Hebben we dan een partij die we gewoon outright kunnen infiltreren, dan is het natuurlijk helemaal kaassie.

Maar het wel leuk om gelijk te krijgen.
pi_73183581
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:20 schreef ExTec het volgende:

[..]

Laat me raden, D66?
Neuh, voornamelijk de SP.
Allah Al Watan Al Malik
pi_73183643
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, door meneer Pastors zo treffend omschreven als 'de hand boven hoofd'

En de autochtone 'bijvangst' van de PvdA begint wel erg laag te worden, dan is het tijd voor een nieuwe hand, eentje die nog wel genoeg autochtone bijvangst doet. Hebben we dan een partij die we gewoon outright kunnen infiltreren, dan is het natuurlijk helemaal kaassie.

Maar het wel leuk om gelijk te krijgen.
Jij stemt niet op partijen die de hand boven je hoofd houden? Dus jij stemt op partijen die wezenlijk van je verschillen, waar jij het dus outright niet mee eens bent. Ah! Als moslimhater stem jij ook niet op de PvdA, een atheïst stemt doorgaans ook niet op de SGP et cetera. Kom nou toch...

Het lijkt er haast op dat je moslims er van verdenkt op partijen te stemmen die er voor hun zijn! Verschrikkelijk!!!!!!!!!
Allah Al Watan Al Malik
pi_73184862
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij stemt niet op partijen die de hand boven je hoofd houden? Dus jij stemt op partijen die wezenlijk van je verschillen, waar jij het dus outright niet mee eens bent. Ah! Als moslimhater stem jij ook niet op de PvdA, een atheïst stemt doorgaans ook niet op de SGP et cetera. Kom nou toch...

Het lijkt er haast op dat je moslims er van verdenkt op partijen te stemmen die er voor hun zijn! Verschrikkelijk!!!!!!!!!
Neuh... logisch en niet verkeerd. Zij het niet dat het moslims geen reet uitmaakt hoe het politiek beter is voor het land, als het maar hun gebruiken/islam ondersteund. Dat maakt de zaak zo anders.

Ik begrijp ook best dat je het daar niet over wilt hebben en nu quasi onnozel doet om de aandacht van weg te houden....
pi_73184922
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:20 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Neuh... logisch en niet verkeerd. Zij het niet dat het moslims geen reet uitmaakt hoe het politiek beter is voor het land, als het maar hun gebruiken/islam ondersteund. Dat maakt de zaak zo anders.

En hoe verschilt dat van de gemiddelde Nederlander.
Allah Al Watan Al Malik
pi_73185925
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:17 schreef MikeyMo het volgende:
Wilders, de Nederlandse Bill O Reilly
Bill O'Freisler ging ook weer ouderwets tekeer tegen Wilders overigens.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_73187010
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:27 schreef remlof het volgende:
Dat durft hij niet. Immers als het op inhoud aankomt geeft dhr Wilders nooit thuis .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 28 september 2009 @ 18:37:51 #35
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73187059
Ben ik nou de enige die dit schoolplein-niveau vindt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 28 september 2009 @ 18:40:22 #36
104871 remlof
Europees federalist
pi_73187144
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, sowieso de PvdA continu "Partij van de Allochtonen" noemen is erg kinderachtig.
  maandag 28 september 2009 @ 18:41:47 #37
6484 ExTec
pi_73187198
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij stemt niet op partijen die de hand boven je hoofd houden?
Ik doe me best om op een partij te stemmen waar ik me qua standpunten & ook ideologie mee kan verenigen.
quote:
Ja, echt snappen doe je het niet hé?

Welke partijen zijn er dan voor 'moslims'? Linkse partijen, met hun overwegend vrouwen emanciperende, religie afwijzende ideologie?

Ja, glashelder dat hun er zijn voor moslims.

Maar het verschil tussen stemmen op een politieke partij en plat eigenbelang alsook tribaal cliëntelisme snap jij idd niet.
pi_73187259
Wilders is een triest figuur dat helaas wordt gesteund door grote media groepen.
pi_73188230
"Vogelaar de Tweede". Het retorisch talent.
pi_73188363
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef ExTec het volgende:
Ik doe me best om op een partij te stemmen waar ik me qua standpunten & ook ideologie mee kan verenigen.
En dat doen moslims evengoed. Alleen zijn hun standpunten doorgaans niet de jouwe en stemmen ze dus anders dan jij dat zal doen - en kennelijk erger jij daaraan omdat hun stemmen voornamelijk opgaan naar partijen die jij uitkotst.
quote:
Ja, echt snappen doe je het niet hé?

Welke partijen zijn er dan voor 'moslims'? Linkse partijen, met hun overwegend vrouwen emanciperende, religie afwijzende ideologie?
Nee hoor, dat hoeven niet perse linkse partijen te zijn hoor. Dat kunnen evengoed partijen rechts van het midden zijn, zoals de VVD. Dat ligt geheel aan de samenstelling van de moslimgroep in Nederland. De laatste jaren schuift het wat meer op naar het midden vanwege het feit dat a)ouderen die traditioneel gezien altijd op de pvda stemden, aan het uitsterven zijn of terugkeren naar land van herkomst. b) er steeds meer hoger opgeleide moslims zijn met een goede baan, die zich dus niet meer slechts als "arbeider" wanen en derhalve ook meer aandacht geven aan andere problematiek. c) de tweede generatie zich sowieso meer bezig houdt met de Nederlandse politiek dan de ouderen.
quote:
Ja, glashelder dat hun er zijn voor moslims.
Klopt ja, ze zijn er ook voor moslims - in tegenstelling tot bijvoorbeeld een PVV.
quote:
Maar het verschil tussen stemmen op een politieke partij en plat eigenbelang alsook tribaal cliëntelisme snap jij idd niet.
Mensen stemmen op een politieke partij omdat ze hun idealen verwezenlijkt willen zien worden. Plat eigenbelang dus. Net als wat jij doet als jij in het stemhokje staat. Maar het zal je vast erg eng in de oren klinken, dat ook moslims mensen zijn en derhalve menselijke trekjes hebben die ze met je delen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_73189051
quote:

[..]

en wat een applaus

Die zielige opsomming van drogredeneringen een de debat noemen
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  maandag 28 september 2009 @ 19:39:04 #42
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_73189601
De PvdA is niet zo makkelijk uit te roeien. Ze hebben toch een aantal goede parlementsleden en zeer goede partij prominenten die voor de verkiezingen weer van zich zullen laten horen waardoor het uiteindelijk toch wel weer redelijk goed zal komen met deze partij.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_73192989
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:39 schreef Arglist het volgende:
De PvdA is niet zo makkelijk uit te roeien. Ze hebben toch een aantal goede parlementsleden en zeer goede partij prominenten die voor de verkiezingen weer van zich zullen laten horen waardoor het uiteindelijk toch wel weer redelijk goed zal komen met deze partij.
Die komen gewoon weer terug als ze de interne chaos te boven komen. Wilders daarentegen heeft zichzelf. Thats it.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_73196897
Er komen steeds meer allochtonen, dus dat imploderen zal wel meevallen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73197393
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:27 schreef remlof het volgende:
Duh, omdat Wilders dan te kijk gezet wordt.
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Neuh, het is weer eens van een dieptriest nivo maar dat zijn we inmiddels wel gewend van deze man.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2009 22:59:20 ]
pi_73200590
Heerlijk, dat linkse zuur, dat je op dit hele forum proeft.
pi_73202024
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 01:00 schreef waarzegger101 het volgende:
Kan 'links' er wat aan doen dat geen PVV aanhanger hier op dit forum een groter intellect heeft dan de gemiddelde medewerker van een sociaal werkvoorzieningsschap?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_73202120
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:32 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Het wordt tijd voor Geert Wilders om een andere bijnaam voor de PvdA te vinden. Of het wordt tijd om andere partijen aan te vallen. Wellicht gaat hij het in het vervolg hebben over de Sharia Partij (SP) en de Dhimmi's 66 (D66)?
pi_73202165
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kan 'links' er wat aan doen dat geen PVV aanhanger hier op dit forum een groter intellect heeft dan de gemiddelde medewerker van een sociaal werkvoorzieningsschap?
En net als je denkt dat het echt niet zuurder meer kan, dan is daar du_ke om er een schepje bovenop te doen!
pi_73202403
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 01:00 schreef waarzegger101 het volgende:
Kritiek/commentaar op Geert wilders = linkse zurigheid?

Bedankt dat je het wereldbeeld van de PVV even komt toelichten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')