En waarom is het nieuws? Zijn wij de vijand?quote:Op maandag 28 september 2009 12:32 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd... Jij bent de stemmingmaker hier.
Gewoon nadenken voor je onzin als dit als onderwerp start. Dit soort nieuws is al jaren nieuws.
Wat mankeert je? Moet je altijd een vijand zijn voor je dit soort nieuws brengt?quote:Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef Chooselife het volgende:
[..]
En waarom is het nieuws? Zijn wij de vijand?
Is dat een serieuze vraag?quote:Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef Chooselife het volgende:
En waarom is het nieuws? Zijn wij de vijand?
Dat is geen antwoord. Ik vraag naar de nieuwswaarde van dit item. Waarom moeten wij hierover via de voorpagina geinformeerd worden? Het kent een zekere relevantie die mij ontgaat.quote:Op maandag 28 september 2009 12:38 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Wat mankeert je? Moet je altijd een vijand zijn voor je dit soort nieuws brengt?
Rare vorm van afwegingen heb je. Of je zionistenhaat blokkeert je denkvermogen.
Sommige mensen vinden dit interessant. Jij kennelijk niet. Ik vind de helft van wat er in de telegraaf staat ook niet boeiend maar kennelijk is er markt voor.quote:Op maandag 28 september 2009 12:43 schreef Chooselife het volgende:
Dat is geen antwoord. Ik vraag naar de nieuwswaarde van dit item. Waarom moeten wij hierover via de voorpagina geinformeerd worden?
Die mensen zijn bang en willen dit lezen ter bevestiging. Die mensen kunnen niet voor zichzelf denken.quote:Op maandag 28 september 2009 12:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dit interessant. Jij kennelijk niet. Ik vind de helft van wat er in de telegraaf staat ook niet boeiend maar kennelijk is er markt voor.
Dat vind ik een slechte ontwikkeling. Maar je kunt ze moeilijk verbieden als Pakistan, Israël, India, China e.d. ook kernwapens bezitten. En maar te zwijgen over de landen met een kernwapenprogramma.quote:Jij maakt er nu alleen een issue van omdat je kennelijk vindt dat het doodnormaal is dat een lang zowel raketsystemen ontwikkeld als een kernwapenarsenaal aan 't aanleggen is.
Correctie, je zeurt.quote:Op maandag 28 september 2009 12:43 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Ik vraag naar de nieuwswaarde van dit item.
Daar is het een discussieforum voor toch?quote:Op maandag 28 september 2009 12:52 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Correctie, je zeurt.
Sla die pagina over in de krant en je hebt je zin. Of wil je van elk nieuwsonderwerp een discussie maken?
Je overdrijft door voor anderen in te vullen wat de consequenties van hun gedachten worden.quote:Op maandag 28 september 2009 12:52 schreef Chooselife het volgende:
Die mensen zijn bang en willen dit lezen ter bevestiging. Die mensen kunnen niet voor zichzelf denken.
"Zie je wel, platgooien die handel.". Rule of fear.
Daar gaat je discussie niet over. Wel bij je eigen OP blijven vriend.quote:Dat vind ik een slechte ontwikkeling. Maar je kunt ze moeilijk verbieden als Pakistan, Israël, India, China e.d. ook kernwapens bezitten. En maar te zwijgen over de landen met een kernwapenprogramma.
Wat een onzin. Ik lees dit ook, puur omdat ik interesse heb voor internationale ontwikkelingen. Ik word er niet "bang" van, maar ik vind het wel interessant omdat het relevant is voor de relatie tussen Iran, Israel en de VS.quote:Op maandag 28 september 2009 12:52 schreef Chooselife het volgende:
Die mensen zijn bang en willen dit lezen ter bevestiging. Die mensen kunnen niet voor zichzelf denken.
"Zie je wel, platgooien die handel.". Rule of fear.
Jij gaat een stap te ver. Verslaggeving is in princiepe objectief. Vastgesteld is dat Iran kernwapens ontwikkeld. Of je ze het kan en mag verbieden (mogen weet ik niet, maar "kunnen" sowieso niet) is een andere vraag. Het is relevant voor de relaties tussen Iran en westerse landen, en daarom is het nieuws. Wat je er mee doet moet je zelf weten.quote:Dat vind ik een slechte ontwikkeling. Maar je kunt ze moeilijk verbieden als Pakistan, Israël, India, China e.d. ook kernwapens bezitten. En maar te zwijgen over de landen met een kernwapenprogramma.
Sja, ach... Wat moet je nou met zo'n holle one-liner?quote:Op zondag 27 september 2009 23:35 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel erg - maar niet verrassend - naief. Ben je nou zo dom, of wil je de waarheid niet zien?
Welke holle one-liner?quote:Op maandag 28 september 2009 19:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sja, ach... Wat moet je nou met zo'n holle one-liner?
Zoals al eerder gezegd komen de raketten van china, rusland, NK, ZK, VS en Fra ook gewoon aan bod wanneer het hele nieuwe systemen zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 12:43 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Ik vraag naar de nieuwswaarde van dit item. Waarom moeten wij hierover via de voorpagina geinformeerd worden? Het kent een zekere relevantie die mij ontgaat.
Beticht me niet van zionistenhaat. Of bedoel je jodenhaat. Dat is wat anders hoor.
Ik heb totaal geen antipathie voor bepaalde bevolkingsgroepen of stromingen, laat staan haat.
Overigens, bedoel je soms een vorm van afwegen?
Ahmadinejad heeft nooit gedreigd Israël plat te gooien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:58 schreef Jeroesjka het volgende:
Het staat voor mij zo tegenstrijdig, het staatshoofd die dreigt Israel plat te gooien en het feit dat het Iran nog nooit een land heeft aangevallen.. wat moeten we er nu van denken?
Iran heeft inderdaad nooit wat gedaan in Libanon of Gaza. En ze hebben wel degelijk Afghanistan aangevallen als wraak voor het doden van Iraanse diplomaten door de Taliban.quote:Op zondag 27 september 2009 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach het is in ieder geval een land dat de afgelopen eeuwen geen enkel ander land kwaad heeft gedaan (in de zin van een offensieve oorlog voeren). Kleuters laten we inderdaad niet met een pistool rondlopen - labiele volwassen personen ook niet - althans dat zouden we niet moeten laten doen. Maar helaas.
Nooit in zulke precieze bewoordingen nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:31 schreef Sheepcidus het volgende:
Ahmadinejad heeft nooit gedreigd Israël plat te gooien.
Maar wat dan wel volgens jou?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Nooit in zulke precieze bewoordingen nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |