welk topic heb je het in vredesnaam overquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef Samson het volgende:
Ik weet dat mijn topic over grote boodschappen kan uitnodigen tot flauwe grappen, maar ik post wel bewust in LIF voor een paar serieuze antwoorden, kan al die onzin er misschien uitgegooid? Thanks.
Sorry, ik noteer het voor een volgende keer, bedankt iigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welk topic heb je het in vredesnaam over
edit: ah, heb 'm al.
aub linkjes ter ondersteuning, scheelt een hoop speurwerk.
ghedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:08 schreef MaLo het volgende:
Kun je van het topic H&M #52 Sunshine = shop time! het nummer aanpassen in #52? Ik was iets te enthousiast![]()
Alvast bedankt!
yoquote:Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef Erasmo het volgende:
Klassiek Scheren topic 2: Straight of krabbertje?
Die TT
normaal gesproken wiordt dat niet zo snel gedaan, maar heb 'm verwijderdquote:Op donderdag 2 april 2009 23:26 schreef Hanneke1983 het volgende:
Zou iemand uit het topic klean-prep [ darmonderzoek-colonscopie] mijn emailadres willen verwijderen?
Thx
quote:Op maandag 6 april 2009 13:14 schreef jeroen1878 het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Wij bieden mogelijkheden om boxershort te bedrukken, en een eigen tekst in de rand te bedrukken.
Ook eigen design op een boxershort kan aangebracht worden, bijv. een eigen bedrijfslogo.
Tevens voorzien wij o.a. bedrijven en instellingen van t-shirts, welke kunnen voorzien van een eigen tekst en/of logo.
Kortom : textielbedrukking en boxershorts met eigen tekst, tekst in de rand van de boord.
Mvg,
jazeker; Pimp hier met je horloge(s) [deel 26]quote:Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef Houzer het volgende:
Is er nog een pimp hier je horloge reeks?
Ah thnx :quote:Op woensdag 22 april 2009 15:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jazeker; Pimp hier met je horloge(s) [deel 26]
on itquote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef Debsterr het volgende:
TS van dit topic is nogal aan het spammen met die Kreta link (ook een topic in SEX).
opgeschoond en gewaarschuwdquote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef W1ZZ het volgende:
Ook in deeltje 19 mogen heteromannen niet aan huidverzorging doen
Huidverzorging voor de heren (deeltje 19)!
dank uquote:
Done; ik was er toch...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slank #744 - Knolraap, lof, schorseneren en prei
Kan een modje er even schorseneren van maken ipv schorsenen
Thnxquote:
Nou ja, ik was er toch. Kan geen toeval meer wezenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:34 schreef conleche het volgende:
Ik heb me vergist in het slanknummerMoet zijn 745 ipv 775.............zou 1 van jullie.........?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, ik was er toch. Kan geen toeval meer wezen
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:19 schreef Debsterr het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/H%26M
Tadaaa! Wil een modje even de OP aanpassen zodat hij van de wiki komt?
omdat het een onzintopic was, dat zag je zelf toch ook wel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef Paul het volgende:
Waarom mag ik niet vragen of je het ziet als zwarte mensen blozen
Kan jij mij dan het verlossende antwoord gevenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omdat het een onzintopic was, dat zag je zelf toch ook wel?
ga googelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan jij mij dan het verlossende antwoord geven?
Ja, de insteek snap ik, maar het is een beetje een wat-zijn-lekkere-tieten topic gewordenquote:Op zondag 21 juni 2009 10:35 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij is de insteek van het topic waarom vrouwen borstvergroting willen ondergaan. Kortom een medische vraag en daarom LIF.
ik zie niksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Kan iemand deze spammerd even lozen?
uitstrijkjes.....
Een andere mod heeft de spam al weggehaaldquote:
gedaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef alors het volgende:
H&M #69 - Met patat en biefstuk!
Kan iemand nog even een hekje voor de 69 zetten?
Mijn dank zal groot zijn
Sinds wanneer is deze reeks een slowchat geworden?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef alors het volgende:
H&M #69 - Met patat en biefstuk!
Kan iemand nog even een hekje voor de 69 zetten?
Mijn dank zal groot zijn
wat verwacht jij precies van die reeks dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Sinds wanneer is deze reeks een slowchat geworden?
Gepraat over H&M. De nieuwste kleertjes en bestellingen enzo.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat verwacht jij precies van die reeks dan?
quote:want ik zie er weinig tot geen onzinnig offtopic geneuzel dat niet met H&M te maken heeft.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Whehe dat heb ik een soort van. Ik krijg hele erge buikpijn van dingen met frituurvet of die gewoon heel vet zijn.
Mn moeder heeft me nooit afgekraakt, maar er is een tijd geweest dat ik heel erg veel snoepte en een beetje dikkig begon te worden maar dat zelf niet zag. Toen zei ze wel gewoon "je moet minder snoepen want je groeit dicht". Ik was woestwant dat mocht een moeder helemaal niet zeggen. Maar gelijk had ze wel.
Ja PF en dat is jouw schuld![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:49 schreef Crientj het volgende:
Lekkeeeeer frietjess.!
Mn moeder is alleen gek op maaltijdsalades, dus tegenwoordig is het iedere avond zo'n bak wegwerken
Vind het niet te vreten
* Crientj speurt de sale af naar een paar simpele basic spulletjes... ;o
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:50 schreef liefie_ het volgende:
Ik ken het Dipkip, mijn mama leerde mij dat snoepjes ook lekker zijn als je ze niet door slikt en dan werd je er ook niet zo dik van
Ik zou zelf ook echt niet aan kinderen beginnen voor ik alles goed op een rij heb zelf en zo
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met dit weer vind ik het enige dat te eten is!
En eerlijk gezegd werkt dit weer ook goed om niet te bestellen
Het is zo warm dat ik al lang blij ben als ik slaap dus ga ik niet vroeg opstaan als het toch niet hoeft dus niet bestellen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef P.F het volgende:
Ik vind alles lekker met dit weerIk krijg er echt eetlust van
In lekkere geurende dingen. Mjammie!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:55 schreef liefie_ het volgende:
Serieus?
als het warm is krijg ik alleen waterijsjes door mn keel (en samen met mij de rest van de wijk geloof ik want de waterijsjes waren serieus allemaal op in de winkel net!)
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kan opzich alles wel eten met dit weer, maar ik heb dan echt geen zin om zelf achter het keukenblok te staan.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:34 schreef Debsterr het volgende:
Wij gaan straks frietjes halen! Met stoofvlees en een kaassouflé
.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Donkere wolken? Hier breekt de zon weer door. We hebben precies tussen de buien in gezeten, het heeft geen druppel geregend
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:00 schreef Linnie20v het volgende:
Hier ook nog niet, maar het begint ineens hard te waaien enzo, ik wilde dat het lekker ging regenen ben het warme weer best wel moe!!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop dat het zo lekker hard gaat regenen, koelt het ook wat af.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:18 schreef Enfermera het volgende:
Haha alweer een topic volEn wat een discussies over Het Vrouwelijk Figuur en Patatjes
![]()
![]()
![]()
Ik wil eigenlijk uit eten maar ik weet echt totaal niet waar.Je hebt ook nergens een goeie site waar je een beetje normaal kan zoeken en selecteren op restaurants.. Nouja.
Ik ga weer verder met mijn zoektocht
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:25 schreef Daph_ het volgende:
Enfermera in welke regio zoek je? Misschien kan ik helpen
Ik ga vanavond roerbakken. Met champs. Nom!
Ik ben nieuwsgierig naar m'n pakket maar ik zweet al bij de gedachte het te moeten uitpakken
Op mijn werk had het keihard geregend, was daar echt lekker buitenHier is het nog steeds snikheet en benauwd
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekkel!
Echt, regent het? Hier niet hoor, nog niksxD
Zuid-Holland, woon zelf in Gouda maar wil soms wel 's wat nieuws proberen.
We hebben al wat nieuws gevonden om te proberen vanaaf trouwens: Bij Ons. Ziet er wel leuk uit
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier regent het niet helaas(mijn werk is in Aalsmeer, ik woon zelf in Amsterdam)
Euh Gouda is nou net weer een plaats waar ik niks kenIn Zuid-Holland weet ik wel de Pannenkoekenboerderij bij Leiderdorp te vinden, echt nomnom!! Pannenkoeken met champignons en spek
Goed, ik dwaal af
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke danJij zit net in de lucky zone
HahahahaGa ik iig onthouden, thanks!
![]()
@ Jojoortje: spannendddd!!!Foto's straks?
![]()
Dat is één pagina (nagenoeg de helft van alle reacties op pagina 1 is dus offtopic).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ziet er zeker leuk uit!
En van mij mag het ff flink onweren en regenen, het is hier verdomme binnen warmer dan het buiten is.
het meeste heeft met H&M of kleding van H&M te maken. ik zie geen lulposts van 'ik ga nu boodschappen doen ' , 'ik heb anderhalve kiloe kersen gekocht, geweldig' , 'm,n buurman is gek' , enz.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Gepraat over H&M. De nieuwste kleertjes en bestellingen enzo.
[..],
,
!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is een grapje, right?
Je maakt me aan het lachen, dat wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het meeste heeft met H&M of kleding van H&M te maken
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:34 schreef IQM het volgende:
God, beslissingen nemen best, maar zo'n gigantisch bord voor je kop hebben.
onderbouw 's ff met linkjes/ quotes, schatquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
onderbouw 's ff met linkjes/ quotes, schat
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:36 schreef IQM het volgende:
[..]Blijf 's van die rosé af!
HIER heb je je quotes.
Het maakt me verder opzich ook niet zoveel uit, hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik persoonlijk vind het reuze meevallen.
er moet in zulke topics wel ruimte zijn voor enig offtopic geneuzel, als het echt de spuigaten uitloopt corrigeren we dat wel.
en wat die quotes van jou getreft; da's idd de eerste pagian van dat topic, en voornamelijk reacties op de 'oh zo pakkende, war die vandaan komt weet ik ook niet' topictitel.
ik heb serieus het topic doorgespit, vanaf de laatste pagian, amar zag maar weinig.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Het maakt me verder opzich ook niet zoveel uit, hoor.Het viel me alleen op, toen ik weer eens een kijkje nam in de reeks (iemand zei niet voor niets "alweer een vol topic?
"). En dat je besluit er niet zo snel aan wat te doen, prima, maar ik vond het zo merkwaardig dat je blijkbaar al die offtopic reacties niet wilde zien. Of mijn reactie waarin ik je erop wees.
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:42 schreef Mirjam het volgende:
ik heb serieus het topic doorgespit, vanaf de laatste pagian, amar zag maar weinig.
en al die wuotes heb ik echt mega over het hoofd gezien, sorry![]()
zal ff meer meekijken daar.
weggehaald, thanksquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:55 schreef maok het volgende:
Een spammer: Wie weet waar je een goede KLEURENANALYSE kan laten doen?
kennelijk heeft de laatste poster geen nieuw deel aangemaakt,en ik zie ook geen nieuw deel lopen iddquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:30 schreef iBolt het volgende:
Waar is deel 25 van Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's?
Deel 24 is gesloten... of is er nog geen nieuw deel gemaakt?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef M-unit het volgende:
kan een modje deze topic opschonen?
Waar kan ik deze schoenen kopen?
prachtig.quote:Op zondag 13 september 2009 14:17 schreef appelsjap het volgende:
Mensen die alles oh zo serieus moeten nemen.
Heb je wel een leuk leven Mirjam?
Oh want alleen in onzin mag je een grapje maken?quote:Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
prachtig.
maar zoals je misschien wel opgevallen was, onzin is de andere kant op.
als een topic de eerste keer verbaggerd wordt, zal ik de tweede keer strenger poetsen jaquote:Op zondag 13 september 2009 14:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh want alleen in onzin mag je een grapje maken?
En je neemt je MOD'schap echt te serieus. Alsof je leven er vanaf hangt.
Dat topic is echt te triest, wat wil zij? Dat wij elke foto van een spijkerjack die we op internet kunnen vinden in dat topic posten? Een kledingstuk is zo subjectief dat je niet kunt vragen naar een 'Mooie spijkerjack, of mooi model'. Gooi t gewoon op slot met een link naar een vrouwenkledingwebwinkellinkstopic.quote:Op zondag 13 september 2009 14:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als een topic de eerste keer verbaggerd wordt, zal ik de tweede keer strenger poetsen ja
en ik zal het noteren, dank je wel.
weet ik, echter hebben ook dat soort topics bestaansrecht.quote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat topic is echt te triest, wat wil zij? Dat wij elke foto van een spijkerjack die we op internet kunnen vinden in dat topic posten? Een kledingstuk is zo subjectief dat je niet kunt vragen naar een 'Mooie spijkerjack, of mooi model'. Gooi t gewoon op slot met een link naar een vrouwenkledingwebwinkellinkstopic.
Je weet de maat toch?quote:Op maandag 21 september 2009 01:19 schreef Keesbroekheid het volgende:
Cupmaten.
Waarom moest mijn topic op slot? Ik woon niet bij haar, ik ben te mannelijk om een lingeriezaak binnen te lopen dus waarom zou ik dan om geen hulp mogen vragen voor wat vergelijkingsfoto's zodat ik weet dat ik niet het verkeerde bestel? Raar dit.
Pimp hier met je schoenen #15quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:28 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag. Ik dacht dat er in dit forum altijd een topic was 'Show hier je nieuwe schoenen', maar ik kan het niet vinden. Of bestaat dat topic helemaal niet?
Thanks.quote:Op maandag 28 september 2009 18:08 schreef Mirjam het volgende:
nou, ik heb jouw leeggehaalde posts en de reacties weggehaald, maar je reageert wel erg overtrokken zeg.
er staan 2 posts, waarvan 1 semi-grappig is.
post er gewoon lekker mee, er is niks aan de hand.
Kijk naar zijn fobo, het is NIET triggershotquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:58 schreef Mylene het volgende:
Linkje waar hij die foto's dan vandaan heeft gehaald?
oke dan nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:35 schreef Mylene het volgende:
In fotoboeken staan wel vaker foto's van andere mensen die ze tof vinden, van hun huisdier of in het geval van jongens meiden die ze lekker vinden.
er staat wat draag je vandaag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:31 schreef appelsjap het volgende:
Kunnen de troll posts van Trigger posts worden uit dit topic: Wat draag je vandaag [pics only] #27
Hij is het niet eens zelf, gewoon plaatjes van het internet.
Triggershot is geen Reza Aslan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kijk naar zijn fobo, het is NIET triggershot
quote:De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.esto-fotografie.nl, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren
Leuk voor jequote:Op zondag 4 oktober 2009 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Triggershot is geen Reza Aslan.
Daarnaast had ik dat wel aan, dus waar doe je moeilijk over?
ik zie denk ik wel wat t probleem is, maar dat kan ik net verhelpen, k gooi t ff achter neerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef Skaai het volgende:
Als ik L&M sigaretten niet meer te koop?!? open begint mijn browser te gillen en schijnt er Malware te worden gedetecteerd. Ik kan het topic niet eens lezen, dan moet ik akkoord gaan blabla en dan krijg ik die meuk straks in mijn pc
[..]
Ik heb het webicon van Esto verwijderd, nu zou je het topic weer moeten kunnen lezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef Skaai het volgende:
Als ik L&M sigaretten niet meer te koop?!? open begint mijn browser te gillen en schijnt er Malware te worden gedetecteerd. Ik kan het topic niet eens lezen, dan moet ik akkoord gaan blabla en dan krijg ik die meuk straks in mijn pc
[..]
De OP van deel 1 is van 29 november 2008quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:29 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het wel meevallen met het niet reageren. Er is de afgelopen nog gewoon in gereageerd. Topic blijft dus gewoon in LIF.
en in een ander subforum loopt het dan ineens wel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
De OP van deel 1 is van 29 november 2008
De OP van deel 2 is van 9 februari 2009
De OP van deel 3 is van 5 juni 2009
Dat noem ik niet echt een stormloop reeks.
Terwijl het nog wel een kwaliteitsreeks met zo veel potentie is
Technically yes, omdat er daar veel meer FOK!kers komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en in een ander subforum loopt het dan ineens wel?
het hoort gewoon hier, we gaan het niet schoppen omdat jij vindt dat het te langzaam gaat hoor...
oh, en niet ieder topic hoeft een stormloopreeks te zijn/worden
Top! Thnx!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:02 schreef Mylene het volgende:
Ik heb er naar gekeken en zal dat blijven doen.
zit niet zo te zeiksnorren, trigger legde laatst ook al uit dat het een foto van iemand anders was, puur om de outfit te tonen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:16 schreef appelsjap het volgende:
Niet alleen zijn outfit verandert, maar ook zijn gezicht. Geloof je me nu Mylene?
[ afbeelding ]
Wat draag je vandaag [pics only] #27
[ afbeelding ]
Wat draag je vandaag? [pics only] # 28
dat staat nergens zo beschreven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het topic draait om fotos vanjezelf, en niet random fotos van het internet.
Zegt iemand die er nooit postquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:39 schreef Mirjam het volgende:
en dan nog wat:
[..]
dat staat nergens zo beschreven.
het is leuk om een eigen foto te posten, maar als je een andere foto vindt is dat m.i. ook prima. de reeks draait om eigengemaakte foto's, maar dat wil niet zeggen dat incidentele foto's die van een ander zijn verbannen dienen te worden.
sorry, maar dat is onzin.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zegt iemand die er nooit post
Ooit van ongeschrevenregels gehoord?
Dat uitgerekend jij het moet hebben over het volgen van (on)geschreven regels, really?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zegt iemand die er nooit post
Ooit van ongeschrevenregels gehoord?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sorry, maar dat is onzin.
het mag niet zo zijn dat iemand die incidenteel een foto post van een kledingstuk dat hij wel aanheeft, maar waar zijn eigen hoofd niet op staat, daar weggebonjourd wordt.
sterker nog, dat soort kliekjesgedrag is niet gewenst.
Ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij het moet hebben over het volgen van (on)geschreven regels, really?
weet ik, en dit ga ik wel degelijk verantwoorden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef TwyLight het volgende:
ey WTF is dat voor trieste kut actie?
1) ik had de laatste post
2) ik had als eerst een nieuw topic
3) die post maakte ik alleen omdat dat ook de NORMALE regels zijn waar jij je aan behoort te houden, vriendjes politiek wordt niet gewaardeerd hier Mirjam
Er is echt geen enkele reden om dit te verantwoorden dus kom maar op
nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:47 schreef TwyLight het volgende:
Ik kom helemaal niet net kijken? Ik post er niet heel erg veel nee maar als je in de topics terug kijkt is er meestal wel een post van mij, of hun nou een topic klaarhadden of niet dat is jammer voor hun ik was eerst en het gaat mij gewoon om het principe dat ik nu zwaar geownd word om het maar zo te zeggen en dat vind ik niet zo relaxt
regels zijn regels en net als de wet, al zijn er 50 mensen die blij worden en 1 die niet blij wordt ergens van dan is het alsnog degene die de wet hanteert die gelijk krijgt (die ene dus)
doe maar weer open want hier ben ik niet zo van gediend.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
" Laatste trends, nieuwste mode/styling bladen- sites "
Ik heb 'm ff op slot gedaan en het linkje in de OP aangepastquote:Op zondag 8 november 2009 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
about christian louboutin shoes
Spam.
Da's snel!quote:Op zondag 8 november 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb 'm ff op slot gedaan en het linje in de OP aangepast
Ik kwam 'm tegenquote:Op zondag 8 november 2009 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Da's snel!
quote:Op maandag 9 november 2009 21:47 schreef Rechterbal het volgende:
ik ben ongedierte http://img69.imageshack.us/img69/6486/baas.jpg
Ja ga samen even lekker door met je ruzie in FB, het moet niet gekker wordenquote:
inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja ga samen even lekker door met je ruzie in FB, het moet niet gekker worden
quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:21 schreef Mylene het volgende:
Nee, we zijn alleen niet 24/7 aanwezig. Ik kijk er even naar.
ik lag gisteren om half 9 op bed, vandaag gewerkt en in de kreukels op de bank.quote:
Tofquote:Op donderdag 19 november 2009 10:26 schreef Mylene het volgende:
Ziekte van Crohn en Colitis Ulcerosa deel 10
Deze misschien?quote:Op maandag 14 december 2009 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zit ik hier trouwens goed voor een fitness topic? Kan er namelijk niks over vinden....
Heb wel wat gevonden voor van die opgeblazen Michelin mannetjes, maar dat gaat over bodybuildingEn nog een afvaltopic of iets dergelijks.
Maar beiden zoek ik niet. Wie weet of die er al is?
Tnx
heb er ff snel 1 geopendquote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik sluit net het Show je nagels topic, maar heb gee tijd om een nieuwe te maken.
ik laat het expres even lopen. notes verzamelenquote:Op zondag 20 december 2009 05:11 schreef isogram het volgende:
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat iemand hier de gelegenheid krijgt om 2000 jaar oude, bijbelse opvattingen als "waarheid" te deponeren? de waarheid over homoseksualiteit 2
Een aanpassing van de topictitel is wel het minste wat hier op z'n plaats is.
euhm, nee hoor, maar niet te veelquote:Op zondag 20 december 2009 11:26 schreef Liejannuh het volgende:
Vinden jullie het ok als ik de kerstactie in een aantal hardlopende topics in jullie subforum ga spammen?
[ afbeelding ]
Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: ¤ 1498,36 binnen!
was het net aan het wegmoddenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:57 schreef kaatjejannie het volgende:
trouwbedankjes & Trouwen enzo # 52
Spam??
Oops, dat wordt Apeldoorn bellen...quote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef GoodGawd het volgende:
hallo ik had gister een topic over pijn in mijn borst. Die aan het end werd afgedaan als troll etc en werd gesloten , vandaag naar de dokter gegaan. Verwezen naar ziekenhuis rontgen fotos gemaakt, en ikheb dus een grote klaplong, kheb feitelijk 2 dagen met 1 long gelopen (was nog beste te doen)
zit hier dus met drain dit te typenn op shitty toetsenbord, prolly 4 dagen hier zitten, oud en nieuw in het ziekenhuis no way
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef Wampi het volgende:
mag deze dicht? Het grote haaktopic #6 er is een andere geopend met n betere OP
* Wampi gaat voortaan geduldiger wachten of er een nieuw topic geopend wordt..
bedankt!
thanksquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Mumi is lekker aan het spammen in
Make-up-tips-topic #10
Gaarne enkeltje ronde archief alstublieft
Nee, dat was het niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:57 schreef Mylene het volgende:
Ja, een bepaalde lijm die secondenlijm heet. Niet echt serieus in mijn ogen.
Okay, dan heb ik jouw ontopic reactie ook gewist bij de vele posters die offtopic waren. Mijn excuses hiervoor.quote:
oh, zie ik nu pas, had ik al gedaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:57 schreef blckbb het volgende:
Mannen in laarzen
Domme typo, er is vast wel een mod die dat aan wilt passen?
Kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Goede vloeistof en druppels gebruiken ...
Spammert volgens mij.
dank je welquote:
Ik had drie keer achter elkander gepost. Alleen deze (tweede) post is niet gemodereerd. Haal deze dan ook weg, in z'n eentje staat ie zo knullig.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef zarGon het volgende:
En nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |