Had het al gevondenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
@Ewelina: SPARQ. Zie linkje dat ik eerder heb gepost.
Heel goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Had het al gevondenZe hebben in A'dam ook mensen nodig, dus bedankt voor de tip, ik heb net gesolliciteerd
Het gaat hier zo snel dat iedereen gelijk begint te roepen terwijl ik het al in de eerste post zelf had aangegevenquote:
OH ik had het al gelezen, ik wilde gewoon mijn duit in het zakje doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het gaat hier zo snel dat iedereen gelijk begint te roepen terwijl ik het al in de eerste post zelf had aangegevenMaar goed, het wordt verandert en ik ga nu echt schoonmaken, anders heb ik geen tijd meer om in de zon te zitten
Nee joh, dat doen ze expres omdat we er in het vorige Slank-TT-loze topic ook al zo over liepen te gillenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het gaat hier zo snel dat iedereen gelijk begint te roepen terwijl ik het al in de eerste post zelf had aangegevenMaar goed, het wordt verandert en ik ga nu echt schoonmaken, anders heb ik geen tijd meer om in de zon te zitten
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Snel, allemaal de slanke schuilkelder in!
[ afbeelding ]
idemquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH ik had het al gelezen, ik wilde gewoon mijn duit in het zakje doen
dat heeft hier in de stad absoluut geen zin. 1 keer parkeren bij t station en je draadjes zijn weer gesloopt... het geld groeit me helaas niet op mn rug...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die nog gewoon de lampen op de fiets gebruikt ipv losse lampjes. Als mijn licht kapot is dan ga ik gewoon naar de fietsenmaker om het te laten maken. Dat gesleep met losse lampjes vind ik maar niks. En als je ze een keer vergeet eraf te halen zijn ze weg.
dat er staat dat je ervaring moet hebben betekent toch neit dat je het niet gewoon kan proberen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn hoor. En ik hou die link zeker in m'n achterhoofd. Het is alleen een erg vage omschrijving van de functie en ik struikel nog steeds over de ervaring. Sowieso wil ik eigenlijk liever gister aan de slag en niet hoeven wachten tot de vakantie.
inmiddels is hij terugquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:51 schreef Greys het volgende:
Is er bij jullie allemaal zon?
Hier wel, maar bij mijn zus (Nieuwleusen, omgeving Zwolle) is het dus gewoon bewolkt al de hele ochtend!
Hier schijnt de zon heerlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:51 schreef Greys het volgende:
Is er bij jullie allemaal zon?
Hier wel, maar bij mijn zus (Nieuwleusen, omgeving Zwolle) is het dus gewoon bewolkt al de hele ochtend!
Huilend is 8 letters... Hmfprz... *verder denkt*quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:51 schreef conleche het volgende:
Hint voor Muis: Slot slaat niet op kasteel, maar op iets dat voorbij is.......
Ik heb het ondanks het gebrek aan slank in de TT toch gevonden. *trots is.
Ik probeer de crypto op te lossen maar het lukt nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:52 schreef conleche het volgende:
[..]
A'dam idem dito. Ik ga maar eens buiten op het stoepje zitten........
7 letters zelfsquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Huilend is 8 letters... Hmfprz... *verder denkt*
Ik moet echt weekend gaan houdenquote:
Nee, maar ik werk er wel!quote:
Hierquote:
Waar dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |