kennelijk heeft de laatste poster geen nieuw deel aangemaakt,en ik zie ook geen nieuw deel lopen iddquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:30 schreef iBolt het volgende:
Waar is deel 25 van Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's?
Deel 24 is gesloten... of is er nog geen nieuw deel gemaakt?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef M-unit het volgende:
kan een modje deze topic opschonen?
Waar kan ik deze schoenen kopen?
prachtig.quote:Op zondag 13 september 2009 14:17 schreef appelsjap het volgende:
Mensen die alles oh zo serieus moeten nemen.
Heb je wel een leuk leven Mirjam?
Oh want alleen in onzin mag je een grapje maken?quote:Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
prachtig.
maar zoals je misschien wel opgevallen was, onzin is de andere kant op.
als een topic de eerste keer verbaggerd wordt, zal ik de tweede keer strenger poetsen jaquote:Op zondag 13 september 2009 14:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh want alleen in onzin mag je een grapje maken?
En je neemt je MOD'schap echt te serieus. Alsof je leven er vanaf hangt.
Dat topic is echt te triest, wat wil zij? Dat wij elke foto van een spijkerjack die we op internet kunnen vinden in dat topic posten? Een kledingstuk is zo subjectief dat je niet kunt vragen naar een 'Mooie spijkerjack, of mooi model'. Gooi t gewoon op slot met een link naar een vrouwenkledingwebwinkellinkstopic.quote:Op zondag 13 september 2009 14:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als een topic de eerste keer verbaggerd wordt, zal ik de tweede keer strenger poetsen ja
en ik zal het noteren, dank je wel.
weet ik, echter hebben ook dat soort topics bestaansrecht.quote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat topic is echt te triest, wat wil zij? Dat wij elke foto van een spijkerjack die we op internet kunnen vinden in dat topic posten? Een kledingstuk is zo subjectief dat je niet kunt vragen naar een 'Mooie spijkerjack, of mooi model'. Gooi t gewoon op slot met een link naar een vrouwenkledingwebwinkellinkstopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |