Onzin, sommige teennagels zijn zo eigenwijs dat je ze dat niet afgeleerd krijgt.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:08 schreef raaavi het volgende:
Als je weet hoe je je teennagels moet knippen, dan lijkt het me niet dat je nog ingegroeide teennagels krijgt.
Euh. das balen danquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Onzin, sommige teennagels zijn zo eigenwijs dat je ze dat niet afgeleerd krijgt.
hele nagel verwijderen is rigoreus...quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:47 schreef JuiceJuice het volgende:
In navolging van dit topic:
Nadelen van definitief verwijderen teennagel
Wie heeft er ervaring met het definitief verwijderen van een teennagel? Ik heb weer een ingegroeide teennagel en wordt dit nu echt zat. Iemand die kan vertellen hoe het verwijderen in zijn werk gaat?
die naalden zijn idd even doorbijten, ze zijn best groot en gaan best diep de teen in (volgens mij, tis inmiddels wel even geleden) op hele klote plekkequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Brrrrr die naald
Maar ik hoor van veel mensen dat ze het jaren eerder hadden 'moeten' doen.
Nu ben ik wel nieuwschierig jaquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Mijn beide teennagels van de grote tenen zijn erafEn inderdaad, ik had het jaren eerder moeten doen.
Nooit meer ellende, pijn, gerotzooi met zilvernitraat enz. En het valt helemaal niet op ook. Als je wilt, maak ik wel een foto.
En als je vragen hebt: ga je gang
Dit heb ik ook gehad. Alleen de naalden voor de verdoving deden even pijn, maar verder voel je er bijna niks van. Tijdje omhoog met je voet en dan heb je er als het goed is een hele tijd geen last meer van.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
hele nagel verwijderen is rigoreus...
ik heb een deel laten verwijderen (nagel is dus smaller)
en dat gaat alsvolgt:
2x een grote naald in je teen voor verdoving (grote teen)
daarna snijden ze in, halen ze het deel van de nagel weg, hechten, drukverband eromheen
minimaal 1 dag met voet omhoog zitten, na een week hechtingen weglaten halen.. klaar
Bahquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Mijn beide teennagels van de grote tenen zijn eraf![]()
Echt, die naald. Ik heb niet vlug schrik ergens van, maar van die ene keer dat mijn teen verdoofd moest worden krijg ik nog rillingen als ik terugdenk aan de verdoving. Zo'n lange naald die ze recht van voren in je teen steken naar een behoorlijke dieptequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef mschol het volgende:
2x een grote naald in je teen voor verdoving (grote teen)
Smeer je de nagellak nu over de huid heen, of laat je twee tenen lakvrij?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Ze halen het nagelbed weg. Daar groeit je nagel (van onderaf). Zonder nagelbed geen nagel. Als je je teen stoot en de nagel valt af, groeit er dus gewoon een nieuwe uit het nagelbed.
Ik lak zelden, maar ik kan er gewoon overheen lakken jaquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:06 schreef r3gi3boy het volgende:
Smeer je de nagellak nu over de huid heen, of laat je twee tenen lakvrij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |