Ja maar lieverd, dan noem je toch je kuitmaat, niet je kledingmaat! Met maat 46 kleding kun je nog heel smalle kuitjes hebben en met maat 42 lekkere klapkuiten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
I KNOW! Het leek me dan ook vanzelfsprekend![]()
Anders had ik wel MENSEN MET MEGAVOETEN, waar kopen jullie je laarzen van de TT gemaakt!
Bestaan er kuitmaten dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, dan noem je toch je kuitmaat, niet je kledingmaat! Met maat 46 kleding kun je nog heel smalle kuitjes hebben en met maat 42 lekkere klapkuiten.
Kijk hier eens, goede ervaringen mee:
www.duoboots.nl
Jaquote:
Heb ik ook heel goede ervaringen mee, mooie laarzen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, dan noem je toch je kuitmaat, niet je kledingmaat! Met maat 46 kleding kun je nog heel smalle kuitjes hebben en met maat 42 lekkere klapkuiten.
Kijk hier eens, goede ervaringen mee:
www.duoboots.nl
Ja, je meet je kuit op het dikste punt. Volgens mij heeft DUO ze van 35 tot 50 cm.quote:
Ik heb maat 34/36 (kleding) maar enorme kuiten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:24 schreef DarkElf het volgende:
Duoboots heb ik vorig jaar laarzen gekocht, eerst gepast in Amsterdam, toen besteld en binnen 3 dagen waren ze er. Prachtige laarzen die goed lopen, zijn hun geld wel waard vond ik![]()
Nu net laarzen besteld bij de Fitted bootstore, eens zien of mijn bestelling goed doorkwam, kreeg een rare pagina maar ben benieuwd als het goed gaat dus of de laarzen ok zijn.
Net als bij duoboots meet je je kuit op, op t dikstepunt en je kan dan die maat doorgeven bij je schoenmaat en soms zelfs je enkelmaat. Dus passen je laarzen veel beter.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:58 schreef bibi het volgende:
[..]
Kun je daar nou echt de laars op je eigen kuitmaat laten maken?
Maar bij duoboots gaan ze maar tot bepaalde kuitdiktes; Is dit dan net zoals ganesha boots, dat ze echt de schoen aan je kuit aanpassen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Net als bij duoboots meet je je kuit op, op t dikstepunt en je kan dan die maat doorgeven bij je schoenmaat en soms zelfs je enkelmaat. Dus passen je laarzen veel beter.
Duoboots gaan van 31cm tot 53cm als ik het goed hebquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:16 schreef bibi het volgende:
[..]
Maar bij duoboots gaan ze maar tot bepaalde kuitdiktes; Is dit dan net zoals ganesha boots, dat ze echt de schoen aan je kuit aanpassen?
Als dat zo zou zijn, dan ben ik bang dat ik er flink ga inslaan voor de winter
30 t/m 50.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Duoboots gaan van 31cm tot 53cm als ik het goed heb
52 cm. is daar het maximum.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:47 schreef bibi het volgende:
Oeps ik bedoelde die engelse site. Kun je daar wel je laarzen precies op kuitmaat laten maken. Want helaas, schaam, heb ik bredere kuiten dan 50 cm
dat kan wel. moet je naar de winkel in amsterdam gaan , kan je alles passenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef Koningin het volgende:
Ik heb vorig jaar ook bij de Nimco laarzen kunnen kopen.
Durlinger heeft ook vaak grotere kuitmaten.
Duoboots vond ik wat onzeker omdat ik ze niet eerst kan passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |