Zo was het:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is het:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door 2cv op 29-08-2008 01:02:44 ]Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Spuit 11 geeft ook modderquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
damn zeg, dat is wel een heel flinke ingroeing en onsteking, daar had je eerder mee naar de arts gemoeten.
Dan moet je er nu mee naar de dokter of de pedicure. Een zalfje bij de drogist zal je niet helpen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:04 schreef Raamkonijn het volgende:
zo erg is het bij mij gelukkig niet, maar toch...
Zo ver wil ik het niet laten komen
Ik zou ermee naar de dokter gaan. Ik heb het ook ooit zo erg gehad als op de foto's. Het begon als een redelijk "normale" ingegroeide teennagel. Uiteindelijk heb ik er twee jaar mee bij een pedicure gelopen en zag het er ongeveer uit zoals op de foto's. Mijn teennagels liggen dan wel vrij diep en op een moment kon de pedicure er gewoon niet meer bij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan moet je er nu mee naar de dokter of de pedicure. Een zalfje bij de drogist zal je niet helpen.
had het voreger ook vaak, een goede pedicure kan het mooi verhelpen. En best niet te lang wachten, want die nagel blijft natuurlijk groeien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:04 schreef Raamkonijn het volgende:
zo erg is het bij mij gelukkig niet, maar toch...
Zo ver wil ik het niet laten komen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo was het:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is het:omg, daar heb je wel heel lang mee doorgelop0en zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |