doe net als mij en fiets frontaal tegen een puch aan en breek je kaak op twee plaatsenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:02 schreef svefn het volgende:
Hier heb ik ooit een heel topic over gelezen volgens mij, meningen waren nogal verdeeld. Ik hoop iig dat vingers knakken niet slecht is ivm gitaarspelen.
Trouwens, kaak knakken? Nog nooit gedaan
Doe eens niet zo botquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:05 schreef RijstNatie het volgende:
wat versta je onder schadelijk?
je begrijpt toch ook wel dat elke beweging voor je lichaam schadelijk is voor je botten?
het is alleen dat je botten niet snel verslijten, maar elke pas of beweging die jij maakt verslijt het bot dus.
Maar toch lijkt het me niet echt gezond om steeds je botten daarmee te belasten door te knakken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:05 schreef tong80 het volgende:
Het is bij de TS geen verslaving maar een tik.
Ik tik continue met mijn rechterbeen als ik Fok. Is ook geen verslaving
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef F04 het volgende:
[..]
Maar toch lijkt het me niet echt gezond om steeds je botten daarmee te belasten door te knakken.
denk het niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:53 schreef Megumi het volgende:
Ik zou naar de dokter gaan TS! Ik doe het al jaren en nergens last van dus als jij klachten hebt heb je misschien kanker in het kraakbeen van die gewrichten. En ga je misschien dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |