moet niet van mij, lijkt alleen net zo alsof ze de voorkant van dr blouse in dr broek heeft gestoptquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef pinquit het volgende:
[..]
waarom moet die blouse in haar broek?
Wat een superoutfit!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:48 schreef Estelle_ het volgende:
Pics!!
[ afbeelding ]
Ik blijf zomerkledij uit de kast halen in de zomer ook al regent het en is het grijs buitenMaar nu schijnt de zon opnieuw
![]()
hmmkayquote:Op zondag 26 juli 2009 16:53 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
[..]
moet niet van mij, lijkt alleen net zo alsof ze de voorkant van dr blouse in dr broek heeft gestopt
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een superoutfit!Fris, zomers, stijlvol, vrouwelijk en een beetje zakelijk, erg mooi!
Stuk voor stuk leuke kledingstukken, maar de combinatie maakt je lijken op iemand van zestig. Vind ik.quote:
Dit ziet er toch niet uit? Straal is wat sexappeal uit, lijkt net of ik naar m'n grootmoeder van 92 zit te kijken.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:15 schreef Sins het volgende:
[..]
Dit ziet er toch niet uit? Straal is wat sexappeal uit, lijkt net of ik naar m'n grootmoeder van 92 zit te kijken.
Mode is leuk maar je kan ook (veel) te ver gaan.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef -Jean- het volgende:
Goede kledingsmaak Estelle als ik je outfits zo bekijk!Toppertje.
Dankje!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke outfits weer Estelle_ en pumpkinsoup![]()
Inderdaad.quote:
Zet in de titel van het volgende deel dan "Alleen voor poesjes die je met handschoentjes moet pakken"quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Mylene het volgende:
-edit: even de bezem door dit topic gehaald, iemands leeftijd is totaal niet relevant in dit topic, opzouten met dit soort opmerkingen en mekkeren op elkaar doe je maar via andere wegen
Als je het beargumenteerd verwijderd ze echt geen comments, maar als je iemand alleen maar loopt af te zeiken, dan snap ik het ook wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zet in de titel van het volgende deel dan "Alleen voor poesjes die je met handschoentjes moet pakken"
Aangezien je blijkbaar alleen mag complimenteren op een outfit, en er niet mag aangegeven worden als iemand het niks vind.
Ik heb opmerkingen weggehaald van users die over een andere user haar leeftijd begonnen vanwege haar armen en benen die een oudere leeftijd zouden suggeren. Dat is offtopic en niet relevant in dit topic.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zet in de titel van het volgende deel dan "Alleen voor poesjes die je met handschoentjes moet pakken"
Aangezien je blijkbaar alleen mag complimenteren op een outfit, en er niet mag aangegeven worden als iemand het niks vind.
De posts die verwijderd zijn zijn terecht verwijderd. Het hoeft inderdaad niet een topic voor "alleen poesjes die je met handschoentjes moet pakken" te zijn, maar doordraven over iemands leeftijd is gewoon off topic en nergens voor nodig in dit topic. En al helemaal niet om je er zo in vast te bijten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Vet hoofddekselquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:42 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
Nu met vest omdat het koud begint te worden
Less is morequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal simpel. ik haat vakantie
Van Haren,quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:31 schreef bluejean het volgende:
[..]
Whaah, die schoenen!Waar vandaan?
miauwwquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal simpel. ik haat vakantie
Leuk jurkje, maar je had er beter een strapless bh onder kunnen doen. Dit ziet er een beetje vreemd uit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:51 schreef Estelle_ het volgende:
OT maar wéér![]()
[ afbeelding ]
Foto gisterenavond genomen op een heerlijk terras, vandaag opnieuw het jurkje aan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |