moet niet van mij, lijkt alleen net zo alsof ze de voorkant van dr blouse in dr broek heeft gestoptquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef pinquit het volgende:
[..]
waarom moet die blouse in haar broek?
Wat een superoutfit!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:48 schreef Estelle_ het volgende:
Pics!!
[ afbeelding ]
Ik blijf zomerkledij uit de kast halen in de zomer ook al regent het en is het grijs buitenMaar nu schijnt de zon opnieuw
![]()
hmmkayquote:Op zondag 26 juli 2009 16:53 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
[..]
moet niet van mij, lijkt alleen net zo alsof ze de voorkant van dr blouse in dr broek heeft gestopt
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een superoutfit!Fris, zomers, stijlvol, vrouwelijk en een beetje zakelijk, erg mooi!
Stuk voor stuk leuke kledingstukken, maar de combinatie maakt je lijken op iemand van zestig. Vind ik.quote:
Dit ziet er toch niet uit? Straal is wat sexappeal uit, lijkt net of ik naar m'n grootmoeder van 92 zit te kijken.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:15 schreef Sins het volgende:
[..]
Dit ziet er toch niet uit? Straal is wat sexappeal uit, lijkt net of ik naar m'n grootmoeder van 92 zit te kijken.
Mode is leuk maar je kan ook (veel) te ver gaan.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef -Jean- het volgende:
Goede kledingsmaak Estelle als ik je outfits zo bekijk!Toppertje.
Dankje!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke outfits weer Estelle_ en pumpkinsoup![]()
Inderdaad.quote:
Zet in de titel van het volgende deel dan "Alleen voor poesjes die je met handschoentjes moet pakken"quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Mylene het volgende:
-edit: even de bezem door dit topic gehaald, iemands leeftijd is totaal niet relevant in dit topic, opzouten met dit soort opmerkingen en mekkeren op elkaar doe je maar via andere wegen
Als je het beargumenteerd verwijderd ze echt geen comments, maar als je iemand alleen maar loopt af te zeiken, dan snap ik het ook wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zet in de titel van het volgende deel dan "Alleen voor poesjes die je met handschoentjes moet pakken"
Aangezien je blijkbaar alleen mag complimenteren op een outfit, en er niet mag aangegeven worden als iemand het niks vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |