Thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mooi figuur en mooie kledingstijl!
leuk shirtquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:15 schreef Warnes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
misschien had je eerst ff je teennagels kunnen lakken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:15 schreef Warnes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:22 schreef loqdawq het volgende:
[..]
misschien had je eerst ff je teennagels kunnen lakken.
Verder nette outfit !
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:22 schreef loqdawq het volgende:
[..]
misschien had je eerst ff je teennagels kunnen lakken.
Verder nette outfit !
OMG wat lelijk.quote:
quote:
Het is heus waar.quote:
Ben benieuwt naar jou kledingstyle ? we kunnen vanavond een fototje verwachten van jou dus?quote:
Wtf, je vind het raar dat hij met dit weer een lange broek draagt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jezus gast het is zomer.
En Zonnebril, leg me even uit wat er zo mooi is aan zijn broek?
Nee idd, je moet per se in een korte broek lopen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jezus gast het is zomer.
Korte broek is alleen done als zwembroek.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:03 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Wtf, je vind het raar dat hij met dit weer een lange broek draagt?
Denk dat het hier vooral over de kleurencombinatie gaat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:03 schreef Mindstate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:03 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Nice fit & wash. I like the jeans!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jezus gast het is zomer.
Zomer, dan moet iedereen blijkbaar in fel geel en roze rondlopen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom? Het is allemaal zo kleurloos en zo................zwart. Het is hartje zomer.
Overdrijven is ook een vak. Niets mis met zwart, integendeel, maar dit is gewoon too much. Zeker met dat grijze broekje erbij. Zijn grijszwarte crematorium outfit is het gewoon niet in deze tijd van het jaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:57 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Zomer, dan moet iedereen blijkbaar in fel geel en roze rondlopen.
Ik ben zelf ook niet vies van een beetje kleur, maar snap niet dat er iets mis zou zijn met zwart.
En als je het toch aan het weer wil koppelen, zo goed weer was het de afgelopen dagen niet
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:07 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Wat leuk
Wat heb je met je blouse gedaan? Het ziete r naar uit datie niet in je broek kan door die zijkanten die wat hoger gesneden zijn?
moeten moeten.... bah wat een rotwoordquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef pinquit het volgende:
[..]
waarom moet die blouse in haar broek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |