Ik heb opmerkingen weggehaald van users die over een andere user haar leeftijd begonnen vanwege haar armen en benen die een oudere leeftijd zouden suggeren. Dat is offtopic en niet relevant in dit topic.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zet in de titel van het volgende deel dan "Alleen voor poesjes die je met handschoentjes moet pakken"
Aangezien je blijkbaar alleen mag complimenteren op een outfit, en er niet mag aangegeven worden als iemand het niks vind.
De posts die verwijderd zijn zijn terecht verwijderd. Het hoeft inderdaad niet een topic voor "alleen poesjes die je met handschoentjes moet pakken" te zijn, maar doordraven over iemands leeftijd is gewoon off topic en nergens voor nodig in dit topic. En al helemaal niet om je er zo in vast te bijten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zet in de titel van het volgende deel dan "Alleen voor poesjes die je met handschoentjes moet pakken"
Aangezien je blijkbaar alleen mag complimenteren op een outfit, en er niet mag aangegeven worden als iemand het niks vind.
Vet hoofddekselquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:42 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
Nu met vest omdat het koud begint te worden
Less is morequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal simpel. ik haat vakantie
Van Haren,quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:31 schreef bluejean het volgende:
[..]
Whaah, die schoenen!Waar vandaan?
miauwwquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal simpel. ik haat vakantie
Leuk jurkje, maar je had er beter een strapless bh onder kunnen doen. Dit ziet er een beetje vreemd uit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:51 schreef Estelle_ het volgende:
OT maar wéér![]()
[ afbeelding ]
Foto gisterenavond genomen op een heerlijk terras, vandaag opnieuw het jurkje aan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |