welk topic heb je het in vredesnaam overquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef Samson het volgende:
Ik weet dat mijn topic over grote boodschappen kan uitnodigen tot flauwe grappen, maar ik post wel bewust in LIF voor een paar serieuze antwoorden, kan al die onzin er misschien uitgegooid? Thanks.
Sorry, ik noteer het voor een volgende keer, bedankt iigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welk topic heb je het in vredesnaam over
edit: ah, heb 'm al.
aub linkjes ter ondersteuning, scheelt een hoop speurwerk.
ghedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:08 schreef MaLo het volgende:
Kun je van het topic H&M #52 Sunshine = shop time! het nummer aanpassen in #52? Ik was iets te enthousiast![]()
Alvast bedankt!
yoquote:Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef Erasmo het volgende:
Klassiek Scheren topic 2: Straight of krabbertje?
Die TT
normaal gesproken wiordt dat niet zo snel gedaan, maar heb 'm verwijderdquote:Op donderdag 2 april 2009 23:26 schreef Hanneke1983 het volgende:
Zou iemand uit het topic klean-prep [ darmonderzoek-colonscopie] mijn emailadres willen verwijderen?
Thx
quote:Op maandag 6 april 2009 13:14 schreef jeroen1878 het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Wij bieden mogelijkheden om boxershort te bedrukken, en een eigen tekst in de rand te bedrukken.
Ook eigen design op een boxershort kan aangebracht worden, bijv. een eigen bedrijfslogo.
Tevens voorzien wij o.a. bedrijven en instellingen van t-shirts, welke kunnen voorzien van een eigen tekst en/of logo.
Kortom : textielbedrukking en boxershorts met eigen tekst, tekst in de rand van de boord.
Mvg,
jazeker; Pimp hier met je horloge(s) [deel 26]quote:Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef Houzer het volgende:
Is er nog een pimp hier je horloge reeks?
Ah thnx :quote:Op woensdag 22 april 2009 15:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jazeker; Pimp hier met je horloge(s) [deel 26]
on itquote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef Debsterr het volgende:
TS van dit topic is nogal aan het spammen met die Kreta link (ook een topic in SEX).
opgeschoond en gewaarschuwdquote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef W1ZZ het volgende:
Ook in deeltje 19 mogen heteromannen niet aan huidverzorging doen
Huidverzorging voor de heren (deeltje 19)!
dank uquote:
Done; ik was er toch...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slank #744 - Knolraap, lof, schorseneren en prei
Kan een modje er even schorseneren van maken ipv schorsenen
Thnxquote:
Nou ja, ik was er toch. Kan geen toeval meer wezenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:34 schreef conleche het volgende:
Ik heb me vergist in het slanknummerMoet zijn 745 ipv 775.............zou 1 van jullie.........?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, ik was er toch. Kan geen toeval meer wezen
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:19 schreef Debsterr het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/H%26M
Tadaaa! Wil een modje even de OP aanpassen zodat hij van de wiki komt?
omdat het een onzintopic was, dat zag je zelf toch ook wel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef Paul het volgende:
Waarom mag ik niet vragen of je het ziet als zwarte mensen blozen
Kan jij mij dan het verlossende antwoord gevenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omdat het een onzintopic was, dat zag je zelf toch ook wel?
ga googelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan jij mij dan het verlossende antwoord geven?
Ja, de insteek snap ik, maar het is een beetje een wat-zijn-lekkere-tieten topic gewordenquote:Op zondag 21 juni 2009 10:35 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij is de insteek van het topic waarom vrouwen borstvergroting willen ondergaan. Kortom een medische vraag en daarom LIF.
ik zie niksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Kan iemand deze spammerd even lozen?
uitstrijkjes.....
Een andere mod heeft de spam al weggehaaldquote:
gedaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef alors het volgende:
H&M #69 - Met patat en biefstuk!
Kan iemand nog even een hekje voor de 69 zetten?
Mijn dank zal groot zijn
Sinds wanneer is deze reeks een slowchat geworden?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef alors het volgende:
H&M #69 - Met patat en biefstuk!
Kan iemand nog even een hekje voor de 69 zetten?
Mijn dank zal groot zijn
wat verwacht jij precies van die reeks dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Sinds wanneer is deze reeks een slowchat geworden?
Gepraat over H&M. De nieuwste kleertjes en bestellingen enzo.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat verwacht jij precies van die reeks dan?
quote:want ik zie er weinig tot geen onzinnig offtopic geneuzel dat niet met H&M te maken heeft.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Whehe dat heb ik een soort van. Ik krijg hele erge buikpijn van dingen met frituurvet of die gewoon heel vet zijn.
Mn moeder heeft me nooit afgekraakt, maar er is een tijd geweest dat ik heel erg veel snoepte en een beetje dikkig begon te worden maar dat zelf niet zag. Toen zei ze wel gewoon "je moet minder snoepen want je groeit dicht". Ik was woestwant dat mocht een moeder helemaal niet zeggen. Maar gelijk had ze wel.
Ja PF en dat is jouw schuld![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:49 schreef Crientj het volgende:
Lekkeeeeer frietjess.!
Mn moeder is alleen gek op maaltijdsalades, dus tegenwoordig is het iedere avond zo'n bak wegwerken
Vind het niet te vreten
* Crientj speurt de sale af naar een paar simpele basic spulletjes... ;o
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:50 schreef liefie_ het volgende:
Ik ken het Dipkip, mijn mama leerde mij dat snoepjes ook lekker zijn als je ze niet door slikt en dan werd je er ook niet zo dik van
Ik zou zelf ook echt niet aan kinderen beginnen voor ik alles goed op een rij heb zelf en zo
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met dit weer vind ik het enige dat te eten is!
En eerlijk gezegd werkt dit weer ook goed om niet te bestellen
Het is zo warm dat ik al lang blij ben als ik slaap dus ga ik niet vroeg opstaan als het toch niet hoeft dus niet bestellen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef P.F het volgende:
Ik vind alles lekker met dit weerIk krijg er echt eetlust van
In lekkere geurende dingen. Mjammie!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:55 schreef liefie_ het volgende:
Serieus?
als het warm is krijg ik alleen waterijsjes door mn keel (en samen met mij de rest van de wijk geloof ik want de waterijsjes waren serieus allemaal op in de winkel net!)
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kan opzich alles wel eten met dit weer, maar ik heb dan echt geen zin om zelf achter het keukenblok te staan.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:34 schreef Debsterr het volgende:
Wij gaan straks frietjes halen! Met stoofvlees en een kaassouflé
.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Donkere wolken? Hier breekt de zon weer door. We hebben precies tussen de buien in gezeten, het heeft geen druppel geregend
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:00 schreef Linnie20v het volgende:
Hier ook nog niet, maar het begint ineens hard te waaien enzo, ik wilde dat het lekker ging regenen ben het warme weer best wel moe!!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop dat het zo lekker hard gaat regenen, koelt het ook wat af.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:18 schreef Enfermera het volgende:
Haha alweer een topic volEn wat een discussies over Het Vrouwelijk Figuur en Patatjes
![]()
![]()
![]()
Ik wil eigenlijk uit eten maar ik weet echt totaal niet waar.Je hebt ook nergens een goeie site waar je een beetje normaal kan zoeken en selecteren op restaurants.. Nouja.
Ik ga weer verder met mijn zoektocht
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:25 schreef Daph_ het volgende:
Enfermera in welke regio zoek je? Misschien kan ik helpen
Ik ga vanavond roerbakken. Met champs. Nom!
Ik ben nieuwsgierig naar m'n pakket maar ik zweet al bij de gedachte het te moeten uitpakken
Op mijn werk had het keihard geregend, was daar echt lekker buitenHier is het nog steeds snikheet en benauwd
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekkel!
Echt, regent het? Hier niet hoor, nog niksxD
Zuid-Holland, woon zelf in Gouda maar wil soms wel 's wat nieuws proberen.
We hebben al wat nieuws gevonden om te proberen vanaaf trouwens: Bij Ons. Ziet er wel leuk uit
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier regent het niet helaas(mijn werk is in Aalsmeer, ik woon zelf in Amsterdam)
Euh Gouda is nou net weer een plaats waar ik niks kenIn Zuid-Holland weet ik wel de Pannenkoekenboerderij bij Leiderdorp te vinden, echt nomnom!! Pannenkoeken met champignons en spek
Goed, ik dwaal af
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke danJij zit net in de lucky zone
HahahahaGa ik iig onthouden, thanks!
![]()
@ Jojoortje: spannendddd!!!Foto's straks?
![]()
Dat is één pagina (nagenoeg de helft van alle reacties op pagina 1 is dus offtopic).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ziet er zeker leuk uit!
En van mij mag het ff flink onweren en regenen, het is hier verdomme binnen warmer dan het buiten is.
het meeste heeft met H&M of kleding van H&M te maken. ik zie geen lulposts van 'ik ga nu boodschappen doen ' , 'ik heb anderhalve kiloe kersen gekocht, geweldig' , 'm,n buurman is gek' , enz.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Gepraat over H&M. De nieuwste kleertjes en bestellingen enzo.
[..],
,
!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is een grapje, right?
Je maakt me aan het lachen, dat wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het meeste heeft met H&M of kleding van H&M te maken
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:34 schreef IQM het volgende:
God, beslissingen nemen best, maar zo'n gigantisch bord voor je kop hebben.
onderbouw 's ff met linkjes/ quotes, schatquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
onderbouw 's ff met linkjes/ quotes, schat
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:36 schreef IQM het volgende:
[..]Blijf 's van die rosé af!
HIER heb je je quotes.
Het maakt me verder opzich ook niet zoveel uit, hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik persoonlijk vind het reuze meevallen.
er moet in zulke topics wel ruimte zijn voor enig offtopic geneuzel, als het echt de spuigaten uitloopt corrigeren we dat wel.
en wat die quotes van jou getreft; da's idd de eerste pagian van dat topic, en voornamelijk reacties op de 'oh zo pakkende, war die vandaan komt weet ik ook niet' topictitel.
ik heb serieus het topic doorgespit, vanaf de laatste pagian, amar zag maar weinig.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Het maakt me verder opzich ook niet zoveel uit, hoor.Het viel me alleen op, toen ik weer eens een kijkje nam in de reeks (iemand zei niet voor niets "alweer een vol topic?
"). En dat je besluit er niet zo snel aan wat te doen, prima, maar ik vond het zo merkwaardig dat je blijkbaar al die offtopic reacties niet wilde zien. Of mijn reactie waarin ik je erop wees.
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:42 schreef Mirjam het volgende:
ik heb serieus het topic doorgespit, vanaf de laatste pagian, amar zag maar weinig.
en al die wuotes heb ik echt mega over het hoofd gezien, sorry![]()
zal ff meer meekijken daar.
weggehaald, thanksquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:55 schreef maok het volgende:
Een spammer: Wie weet waar je een goede KLEURENANALYSE kan laten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |